W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych agencje public relations stoją przed nowymi zadaniami. Komunikacja marki przeniosła się do cyfrowego wymiaru, wymuszając adaptację i rozwój nowych umiejętności. Spójrzmy więc na wyzwania, z którymi muszą...
Facebook, Instagram, TikTok i YouTube to potężne platformy, które nie służą już tylko do celów rozrywkowych. W czasie mocno rozwiniętego Internetu i stale rosnącej konkurencji w sieci, twórcy treści i firmy szukają sposobów na...
Grupa Fabrity Holding (wcześniej K2 Holding) utrzymała wysoką dynamikę wzrostu przychodów operacyjnych. Trwający przegląd opcji strategicznych dla segmentu marketingowego powinien zakończyć się w drugim półroczu.
W pierwszej połowie 2023 roku Grupa Fabrity Holding bez segmentu...
Popularność mediów społecznościowych stale rośnie, a wśród ich użytkowników są osoby w każdym wieku. Do pewnego czasu służyły głównie do rozrywki, dziś jednak coraz częściej pojawiają się na nich profile firm, które podejmują działania...
Każdy, kto ma swoją stronę internetową lub e-sklep, na pewno chciałby, aby była ona odwiedzana przez jak najwięcej osób. Prowadząc działalność usługową typu fryzjer, stomatolog czy psycholog musimy liczyć się z tym, że panuje...
90% Polaków z pokolenia Z i milenialsów kupuje przez internet, a 63% dokonuje zakupów online regularnie, kilkukrotnie w miesiącu.
Prawie 60% kupujących online, urodzonych po 1981 roku, przed dokonaniem zakupu wyszukuje produkty w...
Co drugi Polak uważa, że dzieciom należy ograniczać dostęp do internetu (56%), w tym 34% badanych zdecydowanie opowiada się za ograniczonym dostępem, tak wynika z badania ankietowego zrealizowanego przez agencję marketingu mobilnego Spicy Mobile...
Gubernator Montany wprowadził pierwszy na świecie ustawowy zakaz zabraniający działania aplikacji TikTok na terenie stanu USA. To efekt rosnącej krytyki i obaw władz stanowych i rządu federalnego USA o wykorzystanie aplikacji przez Chiny do...
Ponad 75% Polaków popiera jakąś formę zakazu korzystania z social mediów przez osoby niepełnoletnie bez zgody rodziców bądź opiekunów. Z kolei co dziesiąty ankietowany stwierdza, że nie powinno być w ogóle tego typu obostrzeń....
Po wybuchu pandemii COVID19 w 2020 roku branża modowa była jedną z tych, które najmocniej odczuły skutki kryzysu. Wyniki sprzedażowe marek odzieżowych z całego świata spadły nawet o kilkadziesiąt procent. Odbudowa tego segmentu była...
Rozwijane od kilku lat przez Kubę Przygońskiego i Dawida Steckiego wspólnie z marką TikTok oraz Nadią Smolarek eventy motoryzacyjne pod nazwą SpeedGames pozyskały nowego partnera – udziałowca, jest nim zarządzana przez Januarego Ciszewskiego firma...
Z powodu trudnej sytuacji ekonomicznej oszczędności gospodarstw domowych najbardziej odbiją się na wydatkach na rozrywkę i jedzenie na mieście, wynika z badania firmy doradczej Bain & Company. Polacy planują mocno ograniczyć wyjścia do restauracji,...
Nowe badanie Oracle pokazuje, że wszechobecna inflacja skłoni europejskich konsumentów do wczesnego kupowania i polowania na dobre okazje, a 68% osób twierdzi, że skorzysta z możliwości płatności ratalnej podczas zakupów.
Nowe badanie Oracle Retail wykazało,...
Jeszcze dekadę temu, jeśli chciałeś zwiększyć sprzedaż i pozyskać nowe leady, rozwiązanie było proste — publikuj więcej treści. Dziś nie jest to już takie oczywiste. W świecie przeładowanym nadmiarem bodźców widać coraz większy niedobór...
Mały sklep internetowy może generować duże zyski. Wszystko jednak zależy od tego, jak podejdziesz do kwestii rozpoznawalności marki i pozycjonowania. Podpowiadamy, jakie obszary powinny Cię na początek szczególnie interesować.
Ach, to SEO. Czyli po co...
Social commerce, czyli handel przy pomocy mediów społecznościowych, konsekwentnie zyskuje na znaczeniu. Regularnie korzysta z niego coraz więcej Polaków, a wartość zakupów rośnie. Sprzedający wyrażają zadowolenie ze swoich transakcji w tym kanale, choć nadal...
Wołodymyr Zelenskij nakazuje poddać się Ukrainie. Tom Cruise instruuje, jak używać detergentów, a Salvador Dali ożywa – co łączy te historie? To wierutna bzdura, a do jej stworzenia wykorzystano technologię deepfake.
Jeżeli ransomware nie...
Dziś – 13 września – obchodzimy Dzień Programisty(-ki). Z tej okazji No Fluff Jobs portal z ofertami pracy dla IT przygotował raport „Devs off-duty. What they’re up after clocking off”. W badaniu zapytano programistów...
Vivid Games utrzymuje przychody ze sprzedaży na wysokim poziomie. Poza niesłabnącą kondycją Real Boxing 2, coraz większy wpływ ma na nie rosnąca sprzedaż Eroblast.W marcu Spółka wypracowała przychody na poziomie 2,6 mln zł i...
Tytułem kluczowym dla generowanych wyników pozostaje Real Boxing 2. Przychody w lutym wyniosły 2,24 mln zł (+36% r-d-r). Były niższe od styczniowych z powodu krótszego miesiąca i zakończonej w styczniu promocji (featuringu) Real Boxing...
W minionym roku sprzedaż wyrobów jubilerskich z diamentami wzrosła na świecie o 29 proc., co jest najlepszym rezultatem od dekady, wynika z najnowszego raportu firmy doradczej Bain & Company. Branży jubilerskiej pomogło m.in. luzowanie...
Koronawirus zadał gospodarce ciężki cios, którego praktycznie nikt się nie spodziewał. Wszystkie prognozy i przewidywania odeszły w niepamięć, a w międzyczasie na świecie zaszły diametralne zmiany w sposobie prowadzenia biznesu, m.in. przestawienie się na tryb pracy home...
Coraz więcej nastolatków cierpi na zaburzenia depresyjnie. Zadania nie ułatwiają media społecznościowe, które poprzez filtry kształtują wypaczony obraz ciała. Wolni od problemów nie są również dorośli, którzy „podrasowane” selfie przynoszą chirurgom plastycznym jako wzór...
Duże zakłócenia w realizacji łańcuchów dostaw i zastoje po stronie producentów mogą sprawić, że w tym roku zakupy świąteczne będą stanowić wyzwanie, zarówno dla kupujących, jak i sprzedawców. Odzwierciedleniem tego mogą być dane przedstawione...
Stars.Space S.A., spółka specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu planuje w przyszłym roku debiut na rynku NewConnect. W najbliższym czasie spółka planuje przeprowadzenie emisji akcji o wartości do miliona euro w formule crowdinvestingu. Informacje...
Serwisy społecznościowe w ciągu ostatniej dekady wyrosły na potężne narzędzie wspierające sprzedaż. Jego skuteczność opiera się na bezpośredniej interakcji. Kto powinien tego spróbować? Jak zrobić to dobrze? - podpowiadają eksperci z Shoper.
Przy uruchamianiu nowego...
Ze specjalistycznego serwisu mediów społecznościowych LinkedIn wyciekły dane przeszło 700 milionów osób! Naruszenie dotyczy ponad 92 procent użytkowników serwisu, których dane osobowe trafiły na czarny rynek w darknecie, a wśród ofiar najprawdopodobniej znajduje się...
Powyższe wyniki potwierdzają, że kobiety jako grupa społeczna są mocno aktywne i korzystają częściej z nowych kanałów sprzedaży i komunikacji. Cieszy fakt, że podobnie jak w programach edukacyjnych z narzędzi cyfrowych (np. TOP Women w...
Funkcja „znajdź przyjaciół” w aplikacji TikTok pozwalała na ominięcie zabezpieczeń i umożliwiała atakującemu uzyskanie dostępu do szczegółów profilu użytkownika wraz z jego numerem telefonu – informują analitycy Check Point Research. Według specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa...
Czy zdarzyło Ci się zapewniać – np. na stronie internetowej albo w katalogu branżowym – że Twoja firma „dostosowuje ofertę do potrzeb klienta”? Świetnie,...
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Konsekwencje zmian klimatycznych będą stanowić jedno z wyzwań dla bezpieczeństwa łańcuchów dostaw w trakcie najbliższej dekady, twierdzi niemal co drugi przedstawiciel środkowoeuropejskich firm. Autorzy...