Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Banery z kampanii wyborczej nie muszą trafić na wysypiska śmieci. Są pomysły na ich...

Po każdych wyborach na słupach i ogrodzeniach pozostają tysiące plakatów, mimo że ordynacja wyborcza nakłada na komitety wyborcze obowiązek ich sprzątnięcia. Większość tych wielkich i ciężkich płatów z tworzywa sztucznego...

Współpraca Cinkciarz.pl i Chicago Bulls była szeroko komentowana w mediach społecznościowych. Nakłady na spot...

Spot reklamowy, w którym poinformowano o współpracy firmy Cinkciarz.pl i drużyny koszykarskiej Chicago Bulls, odbił się szerokim echem w mediach społecznościowych. Komentowano nie tylko sponsoring, lecz także udział w reklamie...
business team solving puzzle

Jak wprowadzić innowacyjny produkt na rynek?

Najnowszy raport firmy Nielsen pokazuje, że aż 85% produktów innowacyjnych to rynkowa porażka. Co jest kluczem do sukcesu? Wartościowa innowacja to przede wszystkim coś,...
Sanil Solanki, Research Director, Gartner

Jakiego CIO potrzebują dziś firmy? Odpowiada Sanil Solanki (Gartner)

Z wyników badań wynika, że w dzisiejszych czasach firmy powinny zintensyfikować inwestycje w nowe technologie, które z branż w najbliższym czasie czeka technologiczna rewolucja? W...
Raport języki stron internetowych największych światowych marek

Analiza stron internetowych światowych marek

Zgodnie z wynikami przeprowadzonych ostatnio badań niemal 2/3 największych marek dysponuje wielojęzycznymi stronami internetowymi, a witryna dostępna w 11 wersjach językowych dociera statystycznie do...
samochód van transport kurier

10 aktualnych trendów w sprzedaży hurtowej

W dzisiejszych czasach innowacje pojawiają się i ewoluują szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Jakie są konsekwencje ostatniej fali nowych technologii dla sektora sprzedaży hurtowej i...

IMM: O skuteczności monitorowania internetu i portali społecznościowych decyduje odpowiedni dobór aplikacji

Monitoring mediów jest dla firm ważnym narzędziem, które nie tylko służy mierzeniu skuteczności działań marketingowych, budowania brandu, promocji produktów i usług, lecz także pozwala zapobiec ewentualnemu kryzysowi...
komputer

IDC: rynek usług IT w Polsce wzrośnie o prawie 5% w 2015 roku

Wartość polskiego rynku usług IT wzrosła w 2014 r. o 4.5% i wyniosła 3.28 mld USD – wynika z raportu firmy analitycznej IDC. Na...

W mediach społecznościowych toczy się emocjonalna debata na temat JOW-ów. Internauci odważnie wypowiadają swoje...

Na portalach społecznościowych toczą się gorące dyskusje na temat zbliżającego się referendum w sprawie JOW-ów, czyli jednomandatowych okręgów wyborczych. Duża część zabarwionych emocjonalnie opinii internautów ma...
Ewa Kopacz

Kopacz w ogniu krytyki, PiS przed PO

Z najnowszego raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wynika, że media są zdecydowanie przychylniejsze prawicy. Prawo i Sprawiedliwość zostało nowym liderem zestawienia „Scena Polityczna”, natomiast najbardziej...
blog firmowy

Przedsiębiorcy przypisują blogom firmowym coraz większe znaczenie

W roku 2011 w żadnej z polskich instytucji nie prowadzono bloga firmowego dłużej niż 4 lata. W 2012 ów próg czasowy przekroczyło już 16%...
polska

Kopacz, Kaczyński i Kukiz, który polityk jest najbardziej medialny

Wybory parlamentarne coraz bliżej. Dziennikarze oraz internauci komentują każde działanie liderów kluczowych polskich ugrupowań – Ewy Kopacz, Jarosława Kaczyńskiego i Pawła Kukiza. „PRESS-SERVICE Monitoring...
Social Media

Feralny post producenta wódki Extra Żytnia przejdzie do historii social media

Wtorkowy post producenta wódki Extra Żytnia, wykorzystujący bezrefleksyjnie zdjęcie śmiertelnie postrzelonego demonstranta, przejdzie do historii social media. Dziennikarze i internauci głośno komentują całą sprawę, a...

Spersonalizowana reklama mobilna napędza rynek marketingu online

Firmy coraz więcej wydają na marketing w internecie. Taka reklama jest coraz bardziej profesjonalna i zindywidualizowana. To już nie jest masowy spam, ale wysyłanie e-maili z treścią dobrze dopasowaną do potrzeb...
Social Media

Social media niedoceniane w polskich firmach

Jak wynika z danych Digital Agenda for Europe, polskie przedsiębiorstwa w dalszym ciągu w niewielkim stopniu używają mediów społecznościowych w celach biznesowych. Odsetek firm, które wykorzystują tego typu...
Ewa Kopacz i Beata Szydło

Królowe polskiej polityki

Polską scenę polityczną po raz pierwszy zdominowały kobiety – Ewa Kopacz i Beata Szydło. Obie stały się faworytkami mediów. Na ich temat od początku...

Ogromna popularność Snapchata w Polsce. Coraz chętniej wykorzystują go także przedsiębiorcy

Snapchat zyskał już w Polsce ponad milion użytkowników. Do najpopularniejszych należą gwiazdy, ale z możliwości serwisu zaczynają także korzystać przedsiębiorcy. Mimo dużej liczby użytkowników Snapchat nie ma jednak...

Rekordowe wydatki na reklamę sieci handlowych. W II kwartale sięgnęły 308 mln zł

Początek sezonu turystycznego i grillowego skłonił sieci handlowe do zwiększenia wydatków na reklamę. W II kwartale przeznaczyły one na promocję 308 mln zł, czyli aż o 36 mln...

Do 2020 roku 80 proc. procesów biznesowych w firmach będzie oparte o big data....

Już za kilka lat firmom będzie trudno funkcjonować bez odpowiedniej analizy wielkich zbiorów danych. Jak prognozuje firma Gartner, do 2020 roku 80 proc. procesów...
narzędzie do semantycznego audytu strony internetowej

Analiza jakości strony www – audyt strony internetowej

Polacy z zespołu Blink.pl udostępnili pierwsze na świecie narzędzie do semantycznego audytu strony internetowej. Dzięki analizatorowi można błyskawicznie sprawdzić podstawowe zagadnienia optymalizacyjne witryny pod...
Rafał Matusiak, prezes Krajowej SKOK

Facebook i Twitter pełne komentarzy o SKOK-ach – analiza

SKOK-i od dłuższego czasu są tematem politycznego sporu. Chętnie sprawę komentują także internauci. Tylko od pierwszego lipca w mediach społecznościowych na temat Spółdzielczych Kas...

Pracownicy skarżą się w sieci na niskie zarobki i wymagania szefów. Rzadko jednak decydują...

Zbyt niskie zarobki, wymagający i niedoceniający szef oraz brak wyzwań – to najczęstsze powody narzekań internautów na pracę. Choć te aspekty najczęściej wpływają na decyzję o zmianie...

Hyundai partnerem trzech kolejnych edycji Tour de Pologne. Sport coraz częściej wykorzystywany w budowaniu...

Na potrzeby Tour de Pologne trafi flota 53 samochodów marki Hyundai w limitowanej edycji. Będą to nie tylko auta towarzyszące kolarzom na trasie wyścigu, lecz także...

Polacy chcą dbać o siebie. Inspiracją jest dla nich głównie Ewa Chodakowska

Rośnie zainteresowanie Polaków dobrym wyglądem i zdrowym trybem życia, a wiedzy na ten temat szukają głównie w internecie. Największą inspiracją pozostaje dla nich Ewa Chodakowska. Jej porad internauci...
Paweł Kukiz

Kukiz angażuje internautów

Polityczna działalność Pawła Kukiza nie przestaje być jednym z najistotniejszych tematów poruszanych w mediach. Średnia dzienna liczba publikacji na jego temat w ostatnich czterech...
farmacja

Analiza wydatków reklamowych branży farmaceutycznej – w pierwszym kwartale 2015 roku

W pierwszym kwartale 2015 roku firmy z branży farmaceutycznej przeznaczyły na promocję ponad 262 miliony złotych. Kwota ta była o 5% wyższa w stosunku...
Hotel

Reputacja w Internecie – dlaczego recenzja hoteli ma znaczenie?

Z rankingu Global Review Index (GRI), będącego częścią raportu PwC „Reputacja w Internecie. Dlaczego recenzja hoteli ma znaczenie i jak hotele się z tym...

Media społecznościowe kluczowe dla budowania wizerunku firm. Mogą być skuteczniejsze niż reklama

Rośnie odsetek firm w Polsce, które aktywnie korzystają z internetu, wciąż jednak możliwości sieci nie są przez nie w pełni wykorzystywane. Tylko co piąta firma prowadzi sprzedaż przez internet i jest obecna...
Czy internet pozwala przewidzieć wyniki wyborów?_

Czy Internet pozwala przewidzieć wyniki wyborów?

Jakiś czas temu pojawiła się informacja, że Google może przewidzieć wybory lepiej niż sondaże polityczne. Jeśli to prawda, precyzyjny monitoring internetu może dawać partiom...
Michał Wawrzyniak – założyciel firmy MentalWay

Plejada polskich osobowości marketingu na Golden Marketing Conference

Są niepokorni i bardzo kreatywni. Ich nazwiska przywołują na myśl ekspercką wiedzę i doświadczenie dzielenia się informacjami na temat budowania marki. Brand marketing przez...
Ochnik Development

Lokowanie w biurowcach atrakcyjnych dla najemców usług staje się istotnym elementem strategii marketingowej...

Coraz większe znaczenie przywiązujemy do zdrowego trybu życia, diety i kondycji fizycznej. Chcemy w ten sposób funkcjonować nie tylko w domu, ale i w...

Koncerny farmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamę leków

Eksperci z PharmaExpert szacują, że wartość sprzedaży leków tylko dla rynku aptecznego na koniec 2015 roku wyniesie blisko 30,3 mld zł. Będzie to 6,3 proc. więcej...
Czy smartfony na pewno obniżają koszty w firmie?

Czy polskie firmy wykorzystują potencjał urządzeń mobilnych?

Czy smartfony na pewno obniżają koszty w twojej firmie? - Warto przypomnieć sobie, że smartfony powstały nie tylko jako narzędzia do rozrywki, ale przede wszystkim...
content marketing

10 polskich start-upów, które pomogą ci w content marketingu

Content marketing i marketing przychodzący osiągają coraz większą popularność. Poznaj polskie start-upy, które pomogą ci w dopracowaniu twojej internetowej strategii marketingowej Content marketing to przyciąganie...
Analiza wydatków reklamowych branży finansowej – spadek w pierwszym kwartale 2015 roku

Analiza wydatków reklamowych branży finansowej – spadek w pierwszym kwartale 2015 roku

W pierwszym kwartale 2015 roku wydatki sektora finansów na reklamę wyniosły ponad 104 miliony złotych. To o ponad 50 milionów mniej niż w ostatnim...
Paweł Kukiz

Statystyki pokazują, że Paweł Kukiz pozostaje w grze

Przegrana w wyborach prezydenckich nie osłabiła znacząco medialności Pawła Kukiza – podsumował „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Analiza obecności polityka w mediach pokazuje, że nadal jest...
Marta Czartoryska-Żak

Marta Czartoryska-Żak Dyrektorem Marketingu Roku 2014

Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie WP zdobyła Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2014 w kategorii zgłoszenie indywidualne firmy. Celem plebiscytu...
Piotr Prajsnar

Gemius: Najchętniej w reklamy online klikają Polacy

Według najnowszego badania autorstwa Gemius internauci z Polski klikają w reklamy online najczęściej spośród mieszkańców 12 państw Europy Środkowo-Wschodniej. Współczynnik klikalności (CTR –  clickthrough...
Łukasz Jadaś, starszy specjalista ds. badań i produktów w Instytucie Monitorowania Mediów

Wydatki sieci handlowych na reklamę wzrosły w ciągu roku o 90 mln zł. Najwięcej...

Sieci handlowe nie oszczędzają na reklamie. W I kwartale wydatki na ten cel wyniosły 284 mln zł. To o 50 mln zł mniej niż w poprzednim kwartale,...
cloud computing

Już co piąty Polak robi zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych

Zakupy za pośrednictwem smartfona robią najczęściej młodzi mężczyźni, studenci i uczniowie w wieku 15-24, którzy mieszkają w dużych miastach. Eksperci prognozują, że liczba konsumentów...