Marta Czartoryska-Żak Dyrektorem Marketingu Roku 2014

Marta Czartoryska-Żak
Marta Czartoryska-Żak

Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie WP zdobyła Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2014 w kategorii zgłoszenie indywidualne firmy.

Celem plebiscytu jest nagradzanie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych, wyróżniają się skutecznością swoich działań, profesjonalizmem i nieszablonowym sposobem myślenia. Konkurs, organizowany przez właściciela portalu branżowego mediarun.pl, odbył się po raz piąty.

Zwycięzców wyłoniła kapituła konkursu. W jej skład weszło 39 osób reprezentujących branżę marketingową (zarówno teoretycy, jak i praktycy), media oraz laureaci poprzednich edycji konkursu. W tym roku nagrody przyznano w 12 kategoriach, a uroczyste wręczenie statuetek odbyło się 16 czerwca w Arkadach Kubickiego w Warszawie.

Marta Czartoryska-Żak z rynkiem reklamowym związana jest od 1992 roku, natomiast z Grupą Wirtualna Polska od 2014 roku. Nagrodzono ją za całokształt działań prowadzonych w ramach rebrandingu marki WP (wprowadzenie nowego logo, kampania wizerunkowa) oraz ich efekt.

Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2014 roku to kolejne wyróżnienie za zmianę wizerunku marki Wirtualna Polska. Wcześniej Grupa WP zdobyła złoty laur w kategorii „Best rebrand of a digital Property” oraz I wyróżnienie w kategorii ,,Best visual identity from the technology, media & telecommunications sector” w prestiżowym, międzynarodowym konkursie Transform Awards. Rebranding Wirtualnej Polski uznano za najlepszy w rankingu magazynu Press.