Mubi – nowa porównywarka ubezpieczeniowa chce zdobyć polski rynek

komputer infoirmatyk programista

Na polskim rynku internetowych porównywarek ubezpieczeniowych zadebiutowała marka Mubi. Stawia na wygodny i prosty w obsłudze serwis oraz możliwość szybszego porównania ofert ubezpieczenia samochodu.

Dobrą koniunkturę na rynku porównywarek ubezpieczeń komunikacyjnych napędza lawinowo rosnąca liczba samochodów jeżdżących po polskich drogach. Z danych Instytutu Badania Rynku Motoryzacyjnego Samar wynika, że tylko w 2018 r. sprowadzono do naszego kraju prawie milion aut używanych. Do tego zarejestrowano przeszło 520 tys. nowych samochodów osobowych. Oznacza to, że w ciągu ostatniego roku w sumie przybyło prawie 1,6 mln aut, a łączna liczba samochodów poruszająca się po polskich drogach przekracza 22 mln.

Polski sektor porównywarek ubezpieczeniowych jest perspektywiczny, i mimo że konkurencja jest mocna, naszym zdaniem wciąż jest miejsce dla nowych graczy, takich jak Mubi. W modelu biznesowym będziemy się koncentrować na doświadczeniach użytkowników, zapewniając im możliwość najłatwiejszego na rynku porównania wielu ofert ubezpieczeniowych w jednym miejscu. Chodzi o to, aby każdy kierowca mógł szybko znaleźć i kupić optymalne ubezpieczenie. Plany mamy rozsądne, do końca roku chcemy być w czołówce porównywarek ubezpieczeniowych w kraju – komentuje Michał Laskowski, odpowiedzialny za rozwój marki Mubi.

W gronie inwestorów, którzy zdecydowali się wesprzeć projekt są m.in. Marcin Ślotała, szef MJM Holdings, Jacek Olechowski, prezes Mediacap oraz fundusz Solter Capital. Mubi pozyskało także finansowanie od Wirtualna Polska Holding SA.

Kampania promocyjna

Wprowadzeniu marki Mubi na polski rynek towarzyszy kampania reklamowa. Działania obejmują kanały tematyczne stacji Polsat, TVP i TVN, kanały internetowe Ipla i Player, a także serwisy online, m.in. Google i Facebook.