PAYBACK w portfelach WITTCHEN

0

Od 1 lutego 2016 roku uczestnicy Programu PAYBACK mogą zbierać punkty u kolejnego partnera – w sklepach WITTCHEN. Do tej pory taka możliwość istniała jedynie w sklepie internetowym. W promocji otwarcia można zyskać co najmniej 7x więcej punktów.

 WITTCHEN to lider sprzedaży ekskluzywnej galanterii skórzanej, torebek butów, odzieży oraz  bagażu.  Spółka od momentu powstania w 1990 roku konsekwentnie buduje najbardziej rozpoznawalną polską markę luksusową. Od 2015 roku jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Sieć salonów WITTCHEN obejmuje 70 punktów sprzedaży w całym kraju oraz sklep internetowy. To nie tylko największa sieć handlowa w sektorze dóbr luksusowych, ale również jedna z najlepiej postrzeganych przez klientów sieci modowych w Polsce. Dowodem na to są liczne pozytywne oceny klientów oraz zdobyte prestiżowe nagrody i wyróżnienia. W 2015 r. sklep internetowy WITTCHEN zajął pierwsze miejsce w niezależnym rankingu Opineo.pl w kategorii odzież i obuwie.

„Mając na uwadze zadowolenie naszych klientów, postanowiliśmy rozszerzyć współpracę z Programem PAYBACK. Do tej pory nasi klienci mieli możliwość zbierania punktów, robiąc zakupy w sklepie internetowym, teraz punkty PAYBACK będą naliczane również przy okazji wszystkich transakcji w sklepach stacjonarnych” – mówi Piotr Kierzkowski, Dyrektor  e-commerce i logistyki WITTCHEN.

W sklepach WITTCHEN punkty PAYBACK będą naliczane z zastosowaniem reguły 1 pkt za każde wydane 2 zł. Na początek przygotowano promocję oferującą co najmniej 7x więcej punktów za transakcję powyżej 100 zł. „Oferta zbiega się w czasie z okresem wyprzedaży. Liczymy, że zainteresowanie naszymi produktami wzrośnie jeszcze bardziej dzięki promocji PAYBACK” – dodaje Piotr Kierzkowski.

„Udział salonów WITTCHEN w PAYBACK to z jednej strony wzrost atrakcyjności Programu, z drugiej wartość dodana dla klientów sieci. W najbliższym czasie planujemy szereg promocji, które, mamy nadzieję, przyniosą wiele satysfakcji zarówno użytkownikom PAYBACK, jak i partnerowi.” – mówi Piotr Lipiński, Head of Corporate & Marketing Communications PAYBACK.

Czytaj również:  Poznaj kompleksowe narzędzie SEO i samodzielnie optymalizuj swoją stronę

W 2015 roku do PAYBACK dołączyły aż 44 sklepy online. W sumie punkty PAYBACK można zbierać i wymieniać na nagrody u prawie 900 partnerów w całym kraju, m.in.: na stacjach BP, w Empiku, salonach Orange czy Multikinie. Aktualna lista partnerów znajduje się na stronie www.payback.pl