Platforma GIVT z grantem 11,5 mln zł od NCBiR

W grudniu 2018 platforma technologiczna GIVT przeprowadziła badanie, które pokazało, że dla Klientów korzystających z usług firm pomagających w uzyskaniu odszkodowania związanego z opóźnionymi i odwołanymi lotami najważniejsze jest doświadczenie firmy w prowadzeniu ich spraw oraz łatwość w dostępie do usługi.

To właśnie w prostocie obsługi klienta platforma GIVT postrzega swoją przewagę konkurencyjną. Jeśli uda jej się wprowadzić innowacyjne rozwiązania oceniające w czasie rzeczywistym przyczyny opóźnienia lub odwołania lotów, a dodatkowo uprości proces obsługi klienta, konsumenci będą bardziej zadowoleni z oferowanych usług. Dynamiczny rozwój wymaga ambitnych planów, wykraczających poza obecnie dostępne technologie i rozwiązania. Stąd GIVT podejmuje szereg innowacyjnych działań i wdraża liczne pomysły, które znalazły wsparcie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

– Platforma zdobyła wsparcie finansowe, które pozwoli zbudować rozwiązania ułatwiające konsumentom korzystanie z naszych usług  a nawet planowanie podróży – powiedział serwisowi eNewsroom Jacek Podoba, prezes GIVT – Środki z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju wspierają projekt, w który zaangażowani są naukowcy Uniwersytetu Warszawskiego, informatycy ze stolicy i Wrocławia oraz szereg specjalistów. Ich rolą jest zbudowanie innowacyjnego rozwiązania w skali światowej. Nowa technologia pozwoli klientom w czasie rzeczywistym ocenić, czy dany lot kwalifikuje się do wypłaty odszkodowania. Jeśli platformie uda się pójść o krok dalej, możliwe stanie się również przewidywanie ewentualnych opóźnień. Wprowadzenie tych rozwiązań to tylko część inwestycji GIVT w tworzenie innowacyjnej technologii. W założeniach platforma powinna przede wszystkim bardzo szybko, sprawnie i skutecznie obsługiwać swoich klientów – podsumował Podoba.