Przy okazji Euro2016 wizerunek piłkarzy i kadry wykorzystywany jest zdecydowanie częściej niż zwykle. W ostatnich latach jednak zmieniło się bardzo wiele. Wizerunek naszej kadry i jego wartość dla reklamodawców jest mocno skorelowany z wynikami na boisku. – Proszę zauważyć, że mecze reprezentacji ogląda w szczytowym momencie między 10 a 15 mln ludzi w Polsce. Takiej grupy nie można przecenić – mówi w rozmowie z MarketNews24 Wojciech Szaniawski z Arskom Group.
MARKETING Wizerunek reprezentacji Polski w reklamie może się opłacać?
NAJNOWSZY ARTYKUŁ
Dolar w odwrocie?
Redakcja -
Słabsze dane z USA powodują, że kapitał wraca na naszą stronę oceanu. Pomimo tego jednak złoty wcale nie zyskuje, a wręcz traci. Widać, że...
GORĄCY TEMAT
58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy
Redakcja -
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.
Redakcja -
PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...