Adam Urbanowski, dyrektorem marketingu i rozwoju serwisów internetowych Comperia.pl S.A.

Adam Urbanowski, dyrektor marketingu i rozwoju serwisów internetowych Comperia.pl S.A.
Adam Urbanowski, dyrektor marketingu i rozwoju serwisów internetowych Comperia.pl S.A.

Notowana na warszawskiej giełdzie Comperia.pl S.A., będąca właścicielem pierwszej polskiej porównywarki finansowej oraz internetowych narzędzi ubezpieczeniowych i telekomunikacyjnych dokonuje zmian organizacyjnych. Adam Urbanowski, dotychczasowy dyrektor marketingu, objął stanowisko dyrektora marketingu i rozwoju serwisów internetowych, jednocześnie zmieniła się nazwa samego działu zarządzanego przez Urbanowskiego.

Adam Urbanowski, dyrektor marketingu i rozwoju serwisów internetowych Comperia.pl S.A.
Adam Urbanowski, dyrektor marketingu i rozwoju serwisów internetowych Comperia.pl S.A.

– Obszar działalności struktur marketingowych w Comperia.pl S.A. zawsze był szeroki. Wraz z niezwykle szybkim rozwojem biznesu, wydawaniem kolejnych porównywarek, nowych serwisów czy narzędzi wzbogacających nasze witryny, zespół marketingu dzierżył pełną odpowiedzialność za rozwój i wyniki serwisów internetowych spółki. Przyszedł czas, aby nazwę działu dostosować do rzeczywistości – wyjaśnia Bartosz Michałek, prezes zarządu Comperia.pl S.A. – Kolejnym powodem zmiany jest znaczące poszerzenie kompetencji zespołu w wyniku udoskonalania procesu zarządzania i realizacji projektów IT – dodaje Michałek.

– Zmiana nazwy działu wynika z charakteru obowiązków wykonywanych przez dotychczasowy zespół marketingu. Poza prowadzeniem szerokich działań marketingowych, naszym bardzo ważnym zadaniem jest rozwój spółki o nowe rozwiązania w postaci porównywarek, serwisów internetowych czy aplikacji mobilnych – projektów, które przygotowujemy od koncepcji po realizację i utrzymanie – tłumaczy Adam Urbanowski, dyrektor marketingu i rozwoju serwisów internetowych Comperia.pl S.A.