Andrzej Woynarowski dołączył do Deloitte Digital

0

Andrzej Woynarowski dołączył do Deloitte DigitalAndrzej Woynarowski będzie kierował zespołem Service Design w agencji Deloitte Digital. Jego głównym zadaniem będzie budowanie i rozwijanie zespołu Service Design w ramach działu Experience Design.

Projektowanie usług to dostarcznie wartości poprzez wejście w interakcje między klientami, a organizacją w różnych możliwych punktach kontaktu. Zespół Experience Design jest centrum kompetencyjnym Deloitte Digital w obszarze UX/Product design & Service Design w Europie Centralnej. Liderami XD (Experience Design) są Hubert Anyżewski oraz Wiesław Kotecki. Realizują oni zadania z obszaru kompleksowych rozwiązań w zakresie user experience i service design, jako elementu transformacji cyfrowej firmy. Zespół XD liczy ponad 30 ekspertów specjalizujących się w branżach FSI, TMT, Pharma oraz Retail.

W ciągu najbliższego roku, Deloitte Digital planuje systematyczne powiększanie swojego zespołu Service Design. Za jego rozwój odpowiadać będzie Andrzej Woynarowski jako Head of Service Design.

– Projektowanie usług to sposób na budownie przewagi konkurencyjnej poprzez ulepszanie i tworzenie nowych innowacyjnych modeli biznesowych. Chcemy stale rozszerzać naszą ofertę w zakresie service design w Polsce i regionie Europy Środkowej. Wymaga to współpracy specjalistów z wielu dziedzin, dlatego powierzyliśmy Andrzejowi zadanie poszerzania naszego zespołu, mając na uwadze jego ogromne doświadczenie w zakresie Service Design. Inwestujemy w ludzi i firmy, które uzupełniają nasze kompetencje o te najbardziej potrzebne na rynku – mówi Hubert Anyżewski, Head of Experience Design, Dyrektor w Deloitte Digital.

– Projektowanie usług to obecnie jeden z najbardziej konkurencyjnych obszarów wpływu na biznes. Klienci oczekują spójnej obsługi we wszystkich punktach styku, których w ostatnim czasie jest bardzo wiele. Często to klient jest jedynym czynnikiem, który je łączy. To duże wyzwanie dla biznesu – mówi Andrzej Woynarowski. – Dlatego, w swojej pracy skupiam się na strategii – jak przy wykorzystaniu technologii, dzięki usłudze biznesowej skutecznie trafić do klientów we wszystkich możliwych kanałach. Projektowanie usług pozwala nam dopasować ofertę do konkretnego klienta
i zbudować model biznesowy „skrojony” pod jego oczekiwania i pod oczekiwania grupy docelowej – tłumaczy.

Czytaj również:  Przedsiębiorcy muszą przygotować się na zmiany w przepisach dotyczących zatrudniania cudzoziemców

Andrzej Woynarowski posiada 10 letnie praktykę w zakresie projektowania doświadczeń (service design, user experience i user research). Zajmował się projektowaniem komplementarnych usług złożonych z wielu punktów styku – tych cyfrowych oraz docierających do klientów w sposób tradycyjny. Odpowiedzialny był za realizację projektów transformacji cyfrowej i projektowanie usług dla spółek z sektora bankowego oraz ubezpieczeniowego. Współpracował również z klientami zagranicznymi realizując projekty m. in. w Niemczech, Rosji i Turcji. Jako inżynier i projektant doświadczeń podczas pracy w Wielkiej Brytanii, zaangażowany był w projekty strategiczne dla sektora transportowego warte od 40 do 200 milionów funtów.

Prelegent na wielu konferencjach na temat UX w Polsce – m.in. UX Poland, Product Camp czy WUD Silesia. Jest absolwentem Politechniki Gdańskiej na kierunku Inżynierii transportu i dróg oraz Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej na kierunkach User Experience Designer i Service Design Specialist. Zajmuje się także analizą biznesową i projektami wizualnymi.