10.1 C
Warszawa
środa, 28 października, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi 4F

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: 4F

Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL

Polacy stawiają na tradycyjne, ale wygodne zakupy – JLL podsumowuje III kw. 2020

Udział sprzedaży internetowej powrócił do poziomu zbliżonego do okresu sprzed pandemii. Jednocześnie polscy klienci chętniej niż wcześniej stawiają na wygodne zakupy w mniejszych formatach handlowych. Firma doradcza JLL podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych w...
Prada luksus

Reakcja sektora handlowego na COVID-19

Branża handlowa, która nieustannie ulega transformacji w wyniku zmieniających się preferencji i oczekiwań konsumentów, musi kolejny raz szybko dostosować się do nowej rzeczywistości. Z powodu globalnej pandemii, wiele sklepów i restauracji zostało zamkniętych. Według...
Jędrak_Dominika_Colliers

Koronawirus zdominował pierwszy kwartał br. na rynku handlowym

W I kw. 2020 r. dostarczono na polski rynek blisko 50 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej w ramach 4 obiektów:  Galeria Chełm (17,5 tys. mkw.), Stop Shop Siedlce (14,1 tys. mkw.), Galeria Kupiecka w...
Polacy wolą płatności mobilne. Chętnie też korzystają z innowacyjnych rozwiązań w bankowości i e-handlu

Polacy wolą płatności mobilne. Chętnie też korzystają z innowacyjnych rozwiązań w bankowości i e-handlu

E-handel jest coraz bardziej innowacyjny. W centrach logistycznych Amazona roboty pakują zamówienia, a drony dostarczają je odbiorcom. W Estonii zamówione towary z pobliskich sklepów spożywczych są dostarczane klientom przez roboty. Z kolei w Polsce popularność zyskują nowoczesne...
RetailCongress_2019

Sukces jubileuszowej 10 edycji Targów RetailShow

Zakończyło się największe wydarzenie targowe branży handlowej. Przez dwa dni targi RetailShow były miejscem, gdzie ponad 200 wystawców prezentowało najnowsze rozwiązania dla sieci handlowych i sklepów. Odwiedzający wzięli udział w szeregu prelekcji i warsztatów,...
Domowa Przymierzalnia

Tradycyjni sprzedawcy w starciu z e-commerce. Kto wygra walkę na innowacje?

Interaktywne lustra, nowatorskie koszyki – tak tradycyjni sprzedawcy walczą o klienta, który coraz chętniej robi zakupy w sieci, a co za tym idzie, rzadziej odwiedza salony sprzedaży. Sklepy internetowe nie pozostają dłużne, wprowadzając kolejne...
designer outlet sosnowiec

Outlety notują wzrosty sprzedaży pomimo negatywnego wpływu zakazu handlu w niedzielę

Po trzech pierwszych miesiącach tego roku centra Designer Outlet w Piasecznie pod Warszawą, Gdańsku i Sosnowcu odnotowały wzrost sprzedaży średnio o ponad 10% w stosunku do tego samego okresu w 2018 r. Ruch...
Galeria Bronowice

Zmiany w Galerii Bronowice w Krakowie

Galeria Bronowice, zarządzana przez Ceetrus Polska, bardzo dynamicznie wkroczyła w rok 2019. Nowe umowy, wzmocnienie tenant-mix, kolejne udogodnienia dla klientów oraz rozpoczęcie budowy nowego wejścia do obiektu to tylko część zmian, jakie dzieją się...
Radosław Knap

Polskie sieci handlowe umacniają swoją pozycję na rynku

Z analiz Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH) i firmy doradczej EY wynika, że polskie sieci handlowe są jednymi z kluczowych najemców galerii i z powodzeniem konkurują z zagranicznymi markami. Od momentu wejścia Polski do...
Nokaut.pl i Bazarek.pl zmieniły właściciela. Grupa SARE przejęła 100 proc. udziałów

SARE przejęła spółkę Fast White Cat

Technologiczna spółka SARE, działająca w branży komunikacji i marketingu w Internecie przejmuje Fast White Cat S.A. z Wrocławia, spółkę specjalizującą się w tworzeniu i podnoszeniu efektywności sklepów internetowych w oparciu o platformę Magento, a...
Polska kluczowym rynkiem dla Atrium. Grupa zainwestuje ponad 300 mln euro w warszawskie centra handlowe

Polska kluczowym rynkiem dla Atrium. Grupa zainwestuje ponad 300 mln euro w warszawskie centra...

Polska jest dla nas kluczowym krajem, w którym planujemy skupić większość naszych inwestycji. To dynamicznie rozwijający się rynek, na którym obserwujemy tak ważny w naszej branży wzrost siły nabywczej pieniądza – podkreśla Liad Barzilai, prezes zarządu Grupy...
kontrola podatkowa

Projekt nowelizacji ustaw podatkowych z 24 sierpnia 2018

Stanowisko ZPP ws. exit tax, zmian w zakresie rozliczania leasingowanych samochodów i innych zmian wprowadzanych projektem nowelizacji ustaw podatkowych z 24 sierpnia 2018 r. Przedstawiony projekt ustawy zawiera szereg bardzo istotnych z punktu widzenia podatników...
1664769909_masalska_paraolimpiada_1.png

Za tydzień startują igrzyska paraolimpijskie. Rafał Wilk wzbudza największe zaangażowanie w social mediach

Do Rio de Janeiro pojedzie prawie setka polskich paraolimpijczyków. Zmagania sportowców będzie można obserwować od 7 do 18 września. W ostatnich tygodniach w internecie i mediach społecznościowych widać rosnące zainteresowanie przygotowaniami do rywalizacji – wynika...
601302175_sportowcy_4f_1.png

4F chce wspierać kolejne dyscypliny sportu. Trwają rozmowy ze związkami sportowymi

Dla producenta odzieży sportowej wspieranie sportu jest pierwszym wyborem – podkreślają przedstawiciele marki 4F, która ubrała polskich olimpijczyków i sponsoruje Polski Związek Lekkiej Atletyki. Wczoraj lekkoatleci, którzy wywalczyli medale w Rio, otrzymali od marki specjalne nagrody...
Nagrodą specjalną zarząd Lewiatana uhonorował Wolfganga Schäuble

Nagroda specjalna Lewiatana dla Wolfganga Schäuble

Krzysztof Zawadzki, Igor Klaja, Jerzy Koźmiński, Wiktor Osiatyński i Wolfgang Schäuble - to tegoroczni laureaci Nagród Konfederacji Lewiatan. Nagrody zostaną wręczone w środę, 15 czerwca, w Filharmonii Narodowej w Warszawie. Nagroda im. Andrzeja Wierzbickiego w...

W Polsce co roku pojawia się nawet 30 nowych marek handlowych. Coraz więcej z...

Polski rynek wciąż jest interesujący dla międzynarodowych marek. Co roku pojawia się na nim nawet 30 nowych graczy. Rozwijają się przede wszystkim w centrach handlowych, które zapewniają nowoczesną przestrzeń, marketing, dobry dojazd i miejsca parkingowe. Coraz więcej...

4F wchodzi na zagraniczne rynki. Firma planuje nawiązanie współpracy indywidualnej z najlepszymi sportowcami

4F chce być firmą globalną. Do końca tego roku ma powstać kilkanaście sklepów w krajach europejskich. Firma chce również wejść na rynek amerykański, gdzie skupi się na sprzedaży hurtowej. Dzięki współpracy z reprezentacją olimpijską Serbii i Łotwy...

4F chce stać się globalną marką. Zamierza wspierać kolejne reprezentacje olimpijskie

Firma 4F chce być marką globalną. Dziś sponsoruje trzy reprezentacje narodowe, rozpoczęła współpracę z polskimi paraolimpijczykami, zapowiada również starania o pozyskanie do współpracy kadry innych krajów. Firma współpracuje też z indywidualnymi sportowcami. Taka forma marketingu przekłada się...
kamera telewizyjna

ATM Grupa – ponad 4 mln zysku netto po I kwartale 2014 roku

Ponad 4 mln zysku netto to wynik, jaki zanotowała po pierwszym kwartale 2014 roku Grupa Kapitałowa ATM, największy polski niezależny producent programów telewizyjnych i filmowych. W porównaniu do analogicznego okresu 2013 r. zanotowano wzrost...

GORĄCY TEMAT

koronawirus

Polska wśród krajów o najwyższym wskaźniku lęku wywołanego pandemią

Dynamiczny wzrost liczby osób zakażonych koronawirusem przełożył się na poziom niepokoju polskich konsumentów, który od końca sierpnia wzrósł o 12 pp. Z najnowszej edycji...
Maciej Przygórzewski, główny analityk Walutomat i Internetowykantor.pl

Słabsze dane z Europy nie przeszkadzają euro

Pomimo gorszych odczytów zarówno z Niemiec w sprawie indeksu koniunktury, jak i z Hiszpanii w sprawie bezrobocia, euro wciąż jest w miarę stabilne. Rynki...
Sąd prawo prawnik

Dziesiątki nieprawidłowości, sztuczne wydłużanie terminu przedawnienia tak od 7 lat wygląda...

Dyrektor urzędu kontroli skarbowej w 2013 r. wszczął wobec przedsiębiorcy kontrolę skarbową. Dwa lata później wydał niekorzystne dla niego decyzje, obarczające firmę liczonymi w...
handel galeria sklep

Pandemia kształtuje odpowiedzialne postawy wśród konsumentów

Jak pandemia wpłynęła na postawy konsumenckie oraz proces zakupowy? Sprawdziło to Accenture wspólnie z FashionBiznes.pl i Fundacją Kupuj Odpowiedzialnie w drugim już wspólnie stworzonym...

Druga fala COVID-19: co czeka sektor warzywno-owocowy?

Wpływ drugiej fali pandemii COVID-19 na gospodarkę jest niepewny. Wysoka liczba zakażeń i nowe restrykcje na pewno odbiją się na konsumpcji, utrudnieniach w eksporcie,...