Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę, produkty home&lifestyle i outdoor w regionie CEE podsumowuje wyniki sprzedażowe w IV kw. br. Sprzedaż online w całym 2023 r. wyniosła 1,3 mld zł, co oznacza wzrost o ponad...
Spotkania biznesowe wymagają odpowiedniego dress code’u. Szukasz pomysłów na eleganckie stylizacje? A może zastanawiasz się, czy możesz pozwolić sobie na coś luźniejszego? Oto kilka porad, które pomogą Ci przygotować się na oficjalne spotkanie.
Podstawowe zasady...
Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę, produkty home&lifestyle i outdoor w regionie CEE podsumowuje III kw. 2023 r. Pomimo trudnej sytuacji na rynku i spowolnienia w gospodarkach krajów regionu, a także obciążenia wyników kosztami poniesionymi...
Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i produkty Home & Lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej postawił kolejny istotny krok na drodze ekspansji zagranicznej i rozpoczął działalność na rynku włoskim. Jest to 12 rynek, na którym...
Answear.com z powodzeniem przeprowadził ofertę akcji serii L. Spółka uplasowała wszystkie akcje po cenie maksymalnej wynoszącej 29 zł, co oznacza pozyskanie 29 mln zł. Środki Answear.com przeznaczy na rozwój marki PRM.
- Cieszymy się z...
Answear.com podsumowuje wyniki sprzedażowe w III kw. br. Przychody według sprawozdawczości MSSF ze sprzedaży w minionym kwartale wyniosły 273 mln zł, oznacza wzrost o 17 proc. rdr. Wyniki nie są tak imponujące, jak w...
Koszulka polo stanowi jeden z najpopularniejszych elementów męskiej garderoby na co dzień. Doskonale łączy w sobie wygodę na najwyższym poziomie z nutką nienachalnej elegancji. W jaki sposób nosić koszulkę polo, by wyglądać męsko i...
Answear.com z początkiem czerwca oficjalnie sfinalizował przejęcie brandów Sneakerstudio i PRM oraz z sukcesem zakończył pierwsze działania mające na celu ich integrację w ramach struktur Answear.com. Dzięki akwizycji Spółka rozszerzy swoją działalność o nowy...
Answear.com, jeden z najszybciej rosnących e-commerce modowo-lifestylowych, który w roku 2022 wygenerował blisko 1 mld zł przejmie marki Sneakerstudio i PRM. Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy wyraziło zgodę na sfinansowanie akwizycji w całości akcjami Answear.com. Transakcja...
Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej według wstępnych danych wypracował w I kw. 2023 r. 271 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 52 proc. rdr....
Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej opublikował wyniki za 2022 r. Spółka odnotowała 973 mln PLN przychodów ze sprzedaży, co oznaczało wzrost o ponad 42 proc. w porównaniu...
Answear.com ogłosił podpisanie umowy warunkowej na nabycie marek Sneakerstudio i PRM. Pierwsza z nich jest jednym z liderów sprzedaży w segmencie sneakers streetwear w Europie Środkowo-Wschodniej. Akwizycja zostanie sfinansowana akcjami Answear.com.
Transakcja wzmocni pozycję Answear.com jako...
Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej według wstępnych danych wypracował w IV kw. 2022 r. 359 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza to wzrost o 39 proc....
2,4 proc. akcji giełdowego e-sklepu Answear.com dokupił fundusz MCI.PrivateVentures (Grupa MCI Capital). Łącznie ma teraz 23,4% akcji.
- Fundusz MCI.PrivateVentures FIZ widzi długoterminowy potencjał tego aktywa poparty silnym wzrostem sprzedaży w 2022 roku...
Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i produkty dekoracyjne do wnętrz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej podsumowuje trzy kwartały 2022 r. Przychody Spółki wyniosły 609 mln zł, co oznacza wzrost o 44 proc. rdr, z kolei...
Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i produkty dekoracyjne do wnętrz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej według wstępnych danych wypracował w III kw. 2022 r. 244 mln zł sprzedaży on-line, oznacza to wzrost o 51 proc....
Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i produkty dekoracyjne do wnętrz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej podsumowuje I półrocze 2022 r. Spółka osiągnęła przychody w wysokości blisko 376 mln zł co oznacza wzrost o 39 proc. rdr....
Answear.com, wiodący e-commerce w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oferujący modę oraz produkty lifestylowe i dekoracyjne, według wstępnych danych wypracował w II kw. 2022 r. 196 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza to wzrost o...
Answear stawia kolejny krok na drodze ekspansji zagranicznej i rozpoczyna działalność w Słowenii. Jest to jeden z najbardziej zamożnych i rozwiniętych gospodarczo krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Przychody z handlu online w tym kraju wyniosły w 2021...
Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, podsumowuje I kw. 2022 r. Był to okres wysokiego tempa wzrostu mimo niekorzystnych czynników rynkowych, w którym przychody Spółki zwiększyły się o 44 proc. rdr....
Chyba każdy z nas lubi buty sportowe. Jakby nie był takie buty są wygodne, gwarantują nam niesamowicie duży komfort, a także pozwalają na długie spacery oraz uprawianie sportu. Jakie obuwie szczególnie polecamy?
Sneakersy damskie -...
Nowym partnerem inwestycyjnym w MCI Capital został dr Stefan Krüger. Będzie odpowiadał głównie za projekty e-commerce i marketplace oraz rozwój firmy na wybranych rynkach zagranicznych.
Wcześniej Stefan Krüger był szefem warszawskiego biura Morgan Stanley,...
Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, według wstępnych danych wypracował w I kw. 2022 roku 175 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 42 proc. w porównaniu do analogicznego...
Answear.com, wypracował 281,9 mln zł sprzedaży online w IV kwartale 2021 roku, co oznacza wzrost o 77,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2020 r. Sprzedaż online w całym 2021 r. wyniosła 721,2 mln...
Według wstępnych danych Answear.com wypracował 282 mln zł sprzedaży online w IV kw. 2021, co oznacza wzrost o 78 proc. rdr. Sprzedaż online w całym 2021 r. wyniosła 721 mln i wzrosła o 67...
Answear.com, pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wypracował 154,8 mln zł przychodów ze sprzedaży w III kw. 2021 r., co oznacza wzrost o 72 proc. rdr., a za okres 9...
Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, według wstępnych danych wypracował w III kw. 2021 r. 161 mln zł sprzedaży on-line, oznacza to wzrost o 73 proc. rdr., co przekłada się na...
CPaaS (Communication Platform-as-a-Service) to rozwiązanie umożliwiające komunikacje pomiędzy firmami a ich klientami za pośrednictwem jednej dedykowanej platformy. Zdobywają coraz większą popularność głównie za sprawą dynamicznego rozwoju e-commerce oraz postępującej cyfryzacji społeczeństwa.
Co to jest CPaaS?
CPaaS...
Answear.com podsumowuje I półrocze 2021 r. W minionym okresie Spółka wypracowała bardzo dobre wyniki finansowe, przychody zwiększyły się o 56 proc. rdr. do blisko 270 mln zł, z kolei EBITDA urosła o przeszło 44...
Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, stawia kolejny duży krok na drodze ekspansji zagranicznej i rozpoczyna działalność na rynku greckim. Jest to jeden z największych rynków w tej części Europy, relatywnie...
2,7 mld złotych wynoszą na dzień 30.06.2021 r. aktywa brutto funduszu MCI.PrivateVentures FIZ – wynika z danych opublikowanych przez MCI.
Wartość aktywów brutto MCI.PrivateVentures FIZ – z wydzielonymi subfunduszami MCI.EuroVentures 1.0 i MCI.TechVentures 1.0 –...
Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej według wstępnych danych wypracował w II kwartale 2021 r. 153 mln zł sprzedaży online, co przekłada się na wzrost o 37 proc. rdr. Skutkowało to...
Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wypracował w minionym kwartale bardzo dobre wyniki finansowe. Przychody zwiększyły się rdr. o 78 proc. do 123,5 mln zł, z kolei EBITDA i zysk netto wyniosły...
Allegro wchodzi na parkiet, Amazon wpływa do Polski, a Rakuten łokciami rozpycha się w USA - czyli o tym, jak pandemia popchnęła e-commerce o kilka lat do przodu.
Kiedy podczas pierwszego lockdownu wszyscy zamykaliśmy się...
Answear.com według wstępnych danych wypracował w I kw. 2021 r. 127 mln zł sprzedaży on-line, oznacza to wzrost o 82 proc. rdr., co przekłada się na równie dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży, które w...
Wzrost wartości obrotu akcjami w ramach arkusza zleceń na Głównym Rynku o 74,5% rdr do 31,6 mld zł
Wzrost wartości obrotu akcjami w ramach arkusza zleceń na rynku NewConnect o 209,7% do 1,1 mld zł
...
Mamy coraz więcej informacji na temat planowanego debiutu giełdowego InPost w Amsterdamie. Po wejściu na parkiet spółki Allegro ostatniej jesieni i Answear na początku stycznia byłoby takie to kolejne takie wydarzenie z udziałem polskiego...
Akcje Answear.com, wiodącego e-commerce sprzedającego modę w Europie Środkowo-Wschodniej, zadebiutowały na głównym parkiecie GPW w Warszawie. W grudniu Spółka przeprowadziła Ofertę Publiczną o łącznej wartości przeszło 80 mln zł. Kurs akcji na debiucie wyniósł...
Nie tylko pandemia: jakie trendy zdominowały e-commerce w 2020 i będą ważne w 2021?
W ciągu kilku miesięcy 2020 r. handel internetowy w Polsce przyspieszył o dobrych kilka lat, a pandemia sprawiła, że szereg zjawisk...
Answear.com według wstępnych danych wypracował w IV kw. 2020 r. 144 mln zł przychodów ze sprzedaży, oznacza to wzrost o 37 proc. rdr. W całym 2020 r. przychody zwiększyły się o 31 proc. rdr.,...
Wczorajszy wybuch awersji do ryzyka jak na razie nie „rozlewa się” szerzej. Giełdy w Europie są dziś na przysłowiowym „zerze”. Złoto zdołało wtorkową zwyżkę...
W polskim prawie cywilnym brak jest definicji siły wyższej. Jednak w doktrynie i orzecznictwie, siłę wyższą najczęściej ujmuje się jako zjawisko zewnętrzne, nieuchronne, którego...
Aż 76% badanych firm wskazało, że w ich organizacji są planowane lub rozważane inwestycje w zakresie usprawniania procesów podatkowych, a 61% widzi konieczność budowania...