Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Answear

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Answear

Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Answear.com ze wzrostem sprzedaży online o ponad 29 proc. w 2023 r.

Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę, produkty home&lifestyle i outdoor w regionie CEE podsumowuje wyniki sprzedażowe w IV kw. br. Sprzedaż online w całym 2023 r. wyniosła 1,3 mld zł, co oznacza wzrost o ponad...
różowy sweter

Jak ubrać się na spotkanie biznesowe? Wskazówki dla kobiet

Spotkania biznesowe wymagają odpowiedniego dress code’u. Szukasz pomysłów na eleganckie stylizacje? A może zastanawiasz się, czy możesz pozwolić sobie na coś luźniejszego? Oto kilka porad, które pomogą Ci przygotować się na oficjalne spotkanie. Podstawowe zasady...
Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Answear.com z 36-proc. wzrostem przychodów po trzech kwartałach 2023 r.

Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę, produkty home&lifestyle i outdoor w regionie CEE podsumowuje III kw. 2023 r. Pomimo trudnej sytuacji na rynku i spowolnienia w gospodarkach krajów regionu, a także obciążenia wyników kosztami poniesionymi...
Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Answear.com wchodzi na rynek włoski

Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i produkty Home & Lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej postawił kolejny istotny krok na drodze ekspansji zagranicznej i rozpoczął działalność na rynku włoskim. Jest to 12 rynek, na którym...
Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Answear.com przeznaczy 29 mln zł na rozwój marki PRM

Answear.com z powodzeniem przeprowadził ofertę akcji serii L. Spółka uplasowała wszystkie akcje po cenie maksymalnej wynoszącej 29 zł, co oznacza pozyskanie 29 mln zł. Środki Answear.com przeznaczy na rozwój marki PRM. - Cieszymy się z...
Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Wzrosty utrzymane, ale nie tak bardzo imponujące, Answear.com z 17 proc. wzrostem sprzedaży w...

Answear.com podsumowuje wyniki sprzedażowe w III kw. br. Przychody według sprawozdawczości MSSF ze sprzedaży w minionym kwartale wyniosły 273 mln zł, oznacza wzrost o 17 proc. rdr. Wyniki nie są tak imponujące, jak w...
koszulki Tommy Hilfiger

Koszulka polo dla każdego mężczyzny. W jaki sposób ją nosić?

Koszulka polo stanowi jeden z najpopularniejszych elementów męskiej garderoby na co dzień. Doskonale łączy w sobie wygodę na najwyższym poziomie z nutką nienachalnej elegancji. W jaki sposób nosić koszulkę polo, by wyglądać męsko i...
Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Answear.com z sukcesem realizuje pierwsze etapy integracji przejętych marek

Answear.com z początkiem czerwca oficjalnie sfinalizował przejęcie brandów Sneakerstudio i PRM oraz z sukcesem zakończył pierwsze działania mające na celu ich integrację w ramach struktur Answear.com. Dzięki akwizycji Spółka rozszerzy swoją działalność o nowy...
Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Answear.com finalizuje przejęcie Sneakerstudio i PRM

Answear.com, jeden z najszybciej rosnących e-commerce modowo-lifestylowych, który w roku 2022 wygenerował blisko 1 mld zł przejmie marki Sneakerstudio i PRM. Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy wyraziło zgodę na sfinansowanie akwizycji w całości akcjami Answear.com. Transakcja...
Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Answear.com z przychodami ze sprzedaży o 52 proc. większymi rdr. w I kw. 2023...

Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej według wstępnych danych wypracował w I kw. 2023 r. 271 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 52 proc. rdr....
Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Answear.com ze wzrostem przychodów ze sprzedaży 42 proc. rdr. w 2022 r.

Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej opublikował wyniki za 2022 r. Spółka odnotowała 973 mln PLN przychodów ze sprzedaży, co oznaczało wzrost o ponad 42 proc. w porównaniu...
Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Answear.com przejmuje Sneakerstudio

Answear.com ogłosił podpisanie umowy warunkowej na nabycie marek Sneakerstudio i PRM. Pierwsza z nich jest jednym z liderów sprzedaży w segmencie sneakers streetwear w Europie Środkowo-Wschodniej. Akwizycja zostanie sfinansowana akcjami Answear.com. Transakcja wzmocni pozycję Answear.com jako...
Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Answear.com z przychodami ze sprzedaży o 39 proc. większymi rdr. w IV kw. 2022...

Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej według wstępnych danych wypracował w IV kw. 2022 r. 359 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza to wzrost o 39 proc....
Hubert Wichrowski, investment manager w MCI

MCI Capital dokupiło akcje giełdowego e-sklepu Answear.com

2,4 proc. akcji giełdowego e-sklepu Answear.com dokupił fundusz MCI.PrivateVentures (Grupa MCI Capital). Łącznie ma teraz 23,4% akcji. - Fundusz MCI.PrivateVentures FIZ widzi długoterminowy potencjał tego aktywa poparty silnym wzrostem sprzedaży w 2022 roku...
Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Answear.com utrzymuje wysokie tempo wzrostu. Po trzech kwartałach 2022 r. przychody rosną o 44...

Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i produkty dekoracyjne do wnętrz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej podsumowuje trzy kwartały 2022 r. Przychody Spółki wyniosły 609 mln zł, co oznacza wzrost o 44 proc. rdr, z kolei...
Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Answear.com ze sprzedażą online o 51 proc. większą rdr. w III kw. 2022 r.

Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i produkty dekoracyjne do wnętrz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej według wstępnych danych wypracował w III kw. 2022 r. 244 mln zł sprzedaży on-line, oznacza to wzrost o 51 proc....
Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Answear.com ze wzrostem sprzedaży o ponad 39 proc. rdr. i ponad 20 mln zł...

Answear.com, wiodący e-commerce oferujący modę i produkty dekoracyjne do wnętrz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej podsumowuje I półrocze 2022 r. Spółka osiągnęła przychody w wysokości blisko 376 mln zł co oznacza wzrost o 39 proc. rdr....
Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Answear.com ze wzrostem przychodów ze sprzedaży o 34 proc. rdr. w II kw. 2022...

Answear.com, wiodący e-commerce w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oferujący modę oraz produkty lifestylowe i dekoracyjne, według wstępnych danych wypracował w II kw. 2022 r. 196 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza to wzrost o...
Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com

Answear.com wchodzi na rynek słoweński

Answear stawia kolejny krok na drodze ekspansji zagranicznej i rozpoczyna działalność w Słowenii. Jest to jeden z najbardziej zamożnych i rozwiniętych gospodarczo krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Przychody z handlu online w tym kraju wyniosły w 2021...
Krzysztof Bajołek

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, podsumowuje I kw. 2022 r. Był to okres wysokiego tempa wzrostu mimo niekorzystnych czynników rynkowych, w którym przychody Spółki zwiększyły się o 44 proc. rdr....
modne obuwie damskie

Buty sportowe – to jest to

Chyba każdy z nas lubi buty sportowe. Jakby nie był takie buty są wygodne, gwarantują nam niesamowicie duży komfort, a także pozwalają na długie spacery oraz uprawianie sportu. Jakie obuwie szczególnie polecamy? Sneakersy damskie -...
Stefan Krueger MCI Capital, fot. Sylwia Kobrzyska

Stefan Krüger partnerem inwestycyjnym w MCI Capital

Nowym partnerem inwestycyjnym w MCI Capital został dr Stefan Krüger. Będzie odpowiadał głównie za projekty e-commerce i marketplace oraz rozwój firmy na wybranych rynkach zagranicznych. Wcześniej Stefan Krüger był szefem warszawskiego biura Morgan Stanley,...
Krzysztof Bajołek

Answear.com z 42 proc. wzrostem przychodów ze sprzedaży rdr. w I kw. 2022 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, według wstępnych danych wypracował w I kw. 2022 roku 175 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 42 proc. w porównaniu do analogicznego...
Krzysztof Bajołek

Answear z rekordowymi wynikami za 2021 r.

Answear.com,  wypracował 281,9 mln zł sprzedaży online w IV kwartale 2021 roku, co oznacza wzrost o 77,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2020 r. Sprzedaż online w całym 2021 r. wyniosła 721,2 mln...
Krzysztof Bajołek

Answear.com notuje rekordowe wyniki ze sprzedaży online w IV kw. 2021 – wzrost o...

Według wstępnych danych Answear.com wypracował 282 mln zł sprzedaży online w IV kw. 2021, co oznacza wzrost o 78 proc. rdr.  Sprzedaż online w całym 2021 r. wyniosła 721 mln i wzrosła o 67...
Krzysztof Bajołek

Answear.com ze wzrostem przychodów ze sprzedaży o 72 proc. rdr. w III kw. 2021...

Answear.com, pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wypracował 154,8 mln zł przychodów ze sprzedaży w III kw. 2021 r., co oznacza wzrost o 72 proc. rdr., a za okres 9...
Krzysztof Bajołek

Answear.com ze sprzedażą online o 73 proc. większą rdr. w III kw. 2021 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, według wstępnych danych wypracował w III kw. 2021 r. 161 mln zł sprzedaży on-line, oznacza to wzrost o 73 proc. rdr., co przekłada się na...
Krzysztof Szyszka

Rynek CPaaS rośnie na fali dynamicznego rozwoju e-commerce i postępującej cyfryzacji społeczeństwa

CPaaS (Communication Platform-as-a-Service) to rozwiązanie umożliwiające komunikacje pomiędzy firmami a ich klientami za pośrednictwem jednej dedykowanej platformy. Zdobywają coraz większą popularność głównie za sprawą dynamicznego rozwoju e-commerce oraz postępującej cyfryzacji społeczeństwa. Co to jest CPaaS? CPaaS...
Krzysztof Bajołek

Answear.com ze wzrostem przychodów o 56 proc. w I półroczu 2021 r.

Answear.com podsumowuje I półrocze 2021 r. W minionym okresie Spółka wypracowała bardzo dobre wyniki finansowe, przychody zwiększyły się o 56 proc. rdr. do blisko 270 mln zł, z kolei EBITDA urosła o przeszło 44...
Krzysztof Bajołek

Answear.com wchodzi na rynek grecki

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, stawia kolejny duży krok na drodze ekspansji zagranicznej i rozpoczyna działalność na rynku greckim. Jest to jeden z największych rynków w tej części Europy, relatywnie...
Tomasz Czechowicz

Aktywa MCI urosły do 2,7 mld zł

2,7 mld złotych wynoszą na dzień 30.06.2021 r. aktywa brutto funduszu MCI.PrivateVentures FIZ – wynika z danych opublikowanych przez MCI. Wartość aktywów brutto MCI.PrivateVentures FIZ – z wydzielonymi subfunduszami MCI.EuroVentures 1.0 i MCI.TechVentures 1.0 –...
Krzysztof Bajołek

Sprzedaż online Answear.com wzrosła o 37 proc. rdr. w II kwartale 2021 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej według wstępnych danych wypracował w II kwartale 2021 r. 153 mln zł sprzedaży online, co przekłada się na wzrost o 37 proc. rdr. Skutkowało to...
Krzysztof Bajołek

Answear.com z dynamicznym wzrostem w I kw. 2021 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wypracował w minionym kwartale bardzo dobre wyniki finansowe. Przychody zwiększyły się rdr. o 78 proc. do 123,5 mln zł, z kolei EBITDA i zysk netto wyniosły...
goldfish in cart – e-commerce concept

Pandemia popchnęła e-commerce o kilka lat do przodu

Allegro wchodzi na parkiet, Amazon wpływa do Polski, a Rakuten łokciami rozpycha się w USA - czyli o tym, jak pandemia popchnęła e-commerce o kilka lat do przodu. Kiedy podczas pierwszego lockdownu wszyscy zamykaliśmy się...
Krzysztof Bajołek

Answear.com ze sprzedażą online o 82 proc. większą rdr. w I kw. 2021 r.

Answear.com według wstępnych danych wypracował w I kw. 2021 r. 127 mln zł sprzedaży on-line, oznacza to wzrost o 82 proc. rdr., co przekłada się na równie dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży, które w...
GPW

Aktywność inwestorów na rynkach Grupy GPW – styczeń 2021 r.

Wzrost wartości obrotu akcjami w ramach arkusza zleceń na Głównym Rynku o 74,5% rdr do 31,6 mld zł Wzrost wartości obrotu akcjami w ramach arkusza zleceń na rynku NewConnect o 209,7% do 1,1 mld zł ...
Krzysztof Jaciw

Debiut InPostu na giełdzie w Amsterdamie

Mamy coraz więcej informacji na temat planowanego debiutu giełdowego InPost w Amsterdamie. Po wejściu na parkiet spółki Allegro ostatniej jesieni i Answear na początku stycznia byłoby takie to kolejne takie wydarzenie z udziałem polskiego...
GPW

Answear.com debiutuje na głównym rynku GPW

Akcje Answear.com, wiodącego e-commerce sprzedającego modę w Europie Środkowo-Wschodniej, zadebiutowały na głównym parkiecie GPW w Warszawie. W grudniu Spółka przeprowadziła Ofertę Publiczną o łącznej wartości przeszło 80 mln zł. Kurs akcji na debiucie wyniósł...
e commerce 2021

10 TRENDÓW jakie trendy zdominują e-commerce w 2021

Nie tylko pandemia: jakie trendy zdominowały e-commerce w 2020 i będą ważne w 2021? W ciągu kilku miesięcy 2020 r. handel internetowy w Polsce przyspieszył o dobrych kilka lat, a pandemia sprawiła, że szereg zjawisk...
Krzysztof Bajołek

Answear.com ze sprzedażą 144 mln zł w IV kw. 2020

Answear.com według wstępnych danych wypracował w IV kw. 2020 r. 144 mln zł przychodów ze sprzedaży, oznacza to wzrost o 37 proc. rdr. W całym 2020 r. przychody zwiększyły się o 31 proc. rdr.,...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

giełda

Inwestorzy czekają na raport NFP

Wczorajszy wybuch awersji do ryzyka jak na razie nie „rozlewa się” szerzej. Giełdy w Europie są dziś na przysłowiowym „zerze”. Złoto zdołało wtorkową zwyżkę...

GORĄCY TEMAT

powódź

Powódź jako siła wyższa – skutki dla przedawnienia i odpowiedzialności

W polskim prawie cywilnym brak jest definicji siły wyższej. Jednak w doktrynie i orzecznictwie, siłę wyższą najczęściej ujmuje się jako zjawisko zewnętrzne, nieuchronne, którego...
Warszawa biznes

Nowe obowiązki podatkowe napędzają automatyzację: CIT, VAT i faktury ustrukturyzowane priorytetem...

Aż 76% badanych firm wskazało, że w ich organizacji są planowane lub rozważane inwestycje w zakresie usprawniania procesów podatkowych, a 61% widzi konieczność budowania...