14.2 C
Warszawa
piątek, 20 maja, 2022

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

biuro tłumaczeń 123tlumacz
Tagi Answear

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Answear

Krzysztof Bajołek

Answear.com z przychodami o 44 proc. większymi rdr. w I kw. 2022 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, podsumowuje I kw. 2022 r. Był to okres wysokiego tempa wzrostu mimo niekorzystnych czynników rynkowych, w którym przychody Spółki zwiększyły się o 44 proc. rdr....

Buty sportowe – to jest to

Chyba każdy z nas lubi buty sportowe. Jakby nie był takie buty są wygodne, gwarantują nam niesamowicie duży komfort, a także pozwalają na długie spacery oraz uprawianie sportu. Jakie obuwie szczególnie polecamy? Sneakersy damskie -...

Stefan Krüger partnerem inwestycyjnym w MCI Capital

Nowym partnerem inwestycyjnym w MCI Capital został dr Stefan Krüger. Będzie odpowiadał głównie za projekty e-commerce i marketplace oraz rozwój firmy na wybranych rynkach zagranicznych. Wcześniej Stefan Krüger był szefem warszawskiego biura Morgan Stanley,...
Krzysztof Bajołek

Answear.com z 42 proc. wzrostem przychodów ze sprzedaży rdr. w I kw. 2022 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, według wstępnych danych wypracował w I kw. 2022 roku 175 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 42 proc. w porównaniu do analogicznego...
Krzysztof Bajołek

Answear z rekordowymi wynikami za 2021 r.

Answear.com,  wypracował 281,9 mln zł sprzedaży online w IV kwartale 2021 roku, co oznacza wzrost o 77,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2020 r. Sprzedaż online w całym 2021 r. wyniosła 721,2 mln...
Krzysztof Bajołek

Answear.com notuje rekordowe wyniki ze sprzedaży online w IV kw. 2021 – wzrost o...

Według wstępnych danych Answear.com wypracował 282 mln zł sprzedaży online w IV kw. 2021, co oznacza wzrost o 78 proc. rdr.  Sprzedaż online w całym 2021 r. wyniosła 721 mln i wzrosła o 67...
Krzysztof Bajołek

Answear.com ze wzrostem przychodów ze sprzedaży o 72 proc. rdr. w III kw. 2021...

Answear.com, pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wypracował 154,8 mln zł przychodów ze sprzedaży w III kw. 2021 r., co oznacza wzrost o 72 proc. rdr., a za okres 9...
Krzysztof Bajołek

Answear.com ze sprzedażą online o 73 proc. większą rdr. w III kw. 2021 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, według wstępnych danych wypracował w III kw. 2021 r. 161 mln zł sprzedaży on-line, oznacza to wzrost o 73 proc. rdr., co przekłada się na...

Rynek CPaaS rośnie na fali dynamicznego rozwoju e-commerce i postępującej cyfryzacji społeczeństwa

CPaaS (Communication Platform-as-a-Service) to rozwiązanie umożliwiające komunikacje pomiędzy firmami a ich klientami za pośrednictwem jednej dedykowanej platformy. Zdobywają coraz większą popularność głównie za sprawą dynamicznego rozwoju e-commerce oraz postępującej cyfryzacji społeczeństwa. Co to jest CPaaS? CPaaS...
Krzysztof Bajołek

Answear.com ze wzrostem przychodów o 56 proc. w I półroczu 2021 r.

Answear.com podsumowuje I półrocze 2021 r. W minionym okresie Spółka wypracowała bardzo dobre wyniki finansowe, przychody zwiększyły się o 56 proc. rdr. do blisko 270 mln zł, z kolei EBITDA urosła o przeszło 44...
Krzysztof Bajołek

Answear.com wchodzi na rynek grecki

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, stawia kolejny duży krok na drodze ekspansji zagranicznej i rozpoczyna działalność na rynku greckim. Jest to jeden z największych rynków w tej części Europy, relatywnie...

Aktywa MCI urosły do 2,7 mld zł

2,7 mld złotych wynoszą na dzień 30.06.2021 r. aktywa brutto funduszu MCI.PrivateVentures FIZ – wynika z danych opublikowanych przez MCI. Wartość aktywów brutto MCI.PrivateVentures FIZ – z wydzielonymi subfunduszami MCI.EuroVentures 1.0 i MCI.TechVentures 1.0 –...
Krzysztof Bajołek

Sprzedaż online Answear.com wzrosła o 37 proc. rdr. w II kwartale 2021 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej według wstępnych danych wypracował w II kwartale 2021 r. 153 mln zł sprzedaży online, co przekłada się na wzrost o 37 proc. rdr. Skutkowało to...
Krzysztof Bajołek

Answear.com z dynamicznym wzrostem w I kw. 2021 r.

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, wypracował w minionym kwartale bardzo dobre wyniki finansowe. Przychody zwiększyły się rdr. o 78 proc. do 123,5 mln zł, z kolei EBITDA i zysk netto wyniosły...
goldfish in cart – e-commerce concept

Pandemia popchnęła e-commerce o kilka lat do przodu

Allegro wchodzi na parkiet, Amazon wpływa do Polski, a Rakuten łokciami rozpycha się w USA - czyli o tym, jak pandemia popchnęła e-commerce o kilka lat do przodu. Kiedy podczas pierwszego lockdownu wszyscy zamykaliśmy się...
Krzysztof Bajołek

Answear.com ze sprzedażą online o 82 proc. większą rdr. w I kw. 2021 r.

Answear.com według wstępnych danych wypracował w I kw. 2021 r. 127 mln zł sprzedaży on-line, oznacza to wzrost o 82 proc. rdr., co przekłada się na równie dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży, które w...
GPW

Aktywność inwestorów na rynkach Grupy GPW – styczeń 2021 r.

Wzrost wartości obrotu akcjami w ramach arkusza zleceń na Głównym Rynku o 74,5% rdr do 31,6 mld zł Wzrost wartości obrotu akcjami w ramach arkusza zleceń na rynku NewConnect o 209,7% do 1,1 mld zł ...
Krzysztof Jaciw

Debiut InPostu na giełdzie w Amsterdamie

Mamy coraz więcej informacji na temat planowanego debiutu giełdowego InPost w Amsterdamie. Po wejściu na parkiet spółki Allegro ostatniej jesieni i Answear na początku stycznia byłoby takie to kolejne takie wydarzenie z udziałem polskiego...
GPW

Answear.com debiutuje na głównym rynku GPW

Akcje Answear.com, wiodącego e-commerce sprzedającego modę w Europie Środkowo-Wschodniej, zadebiutowały na głównym parkiecie GPW w Warszawie. W grudniu Spółka przeprowadziła Ofertę Publiczną o łącznej wartości przeszło 80 mln zł. Kurs akcji na debiucie wyniósł...
e commerce 2021

10 TRENDÓW jakie trendy zdominują e-commerce w 2021

Nie tylko pandemia: jakie trendy zdominowały e-commerce w 2020 i będą ważne w 2021? W ciągu kilku miesięcy 2020 r. handel internetowy w Polsce przyspieszył o dobrych kilka lat, a pandemia sprawiła, że szereg zjawisk...
Krzysztof Bajołek

Answear.com ze sprzedażą 144 mln zł w IV kw. 2020

Answear.com według wstępnych danych wypracował w IV kw. 2020 r. 144 mln zł przychodów ze sprzedaży, oznacza to wzrost o 37 proc. rdr. W całym 2020 r. przychody zwiększyły się o 31 proc. rdr.,...
Krzysztof Bajołek

Answear.com pozyskał w Ofercie ok. 45 mln zł. Redukcja zapisów w transzy indywidualnej wyniosła...

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, przydzielił akcje oferowane w publicznej ofercie akcji. Cena emisyjna została ustalona na 25,00 zł, co oznacza, że do spółki trafi około 45 mln zł, a...
Krzysztof Bajołek

Cena akcji Answear.com w IPO ustalona na 25,00 zł

Oferta publiczna akcji Answear.com spotkała się z dużym zainteresowaniem inwestorów. Cena jednej akcji w Ofercie została ustalona na 25 zł. Oznacza to, że wartość oferty minimalnie przekroczy 80 mln zł. Przy uwzględnieniu ceny akcji...
Krzysztof Bajołek

Ruszają zapisy na akcje Answear.com

W czwartek 10 grudnia rozpoczynają się zapisy na akcje Answear.com. Inwestorzy indywidualni mogą zapisać się na akcje Spółki w jednym z domów maklerskich uczestniczących w konsorcjum do 17 grudnia. Cena maksymalna została ustalona na 36,5 zł...
Krzysztof Bajołek

Rusza IPO Answear.com. Spółka chce pozyskać ok. 65 ml zł na rozwój

Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna Pierwszą Ofertę Publiczną Akcji. Z emisji nowych akcji Spółka oczekuje pozyskać ok. 65 mln zł na dalszy rozwój, a wartość całej Oferty może wynieść nawet...
Komisja Nadzoru Finansowego

KNF zatwierdziła Prospekt Answear.com

Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła Prospekt Answear.com S.A. w związku z planowaną Ofertą Publiczną. Spółka ubiega się o wprowadzenie akcji do obrotu na głównym rynku GPW i planuje zakończenie oferty do świąt Bożego Narodzenia. Publikacja Prospektu zaplanowana...
Krzysztof Bajołek

Answear.com o krok od debiutu na GPW

Answear.com, wiodąca platforma cyfrowej sprzedaży odzieży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej finalizuje postępowanie prospektowe i przygotowuje się do rozpoczęcia pierwszej oferty publicznej. Spółka planuje zadebiutować na rynku głównym do końca 2020 roku. - Wejście na giełdę...
Krzysztof Bajołek

Answear.com kontynuuje dynamiczny wzrost od początku roku

Answear.com, wiodąca platforma cyfrowej sprzedaży odzieży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, podsumowuje operacyjnie 9 miesięcy 2020 r. W tym czasie spółka kontynuowała wzrost, poprawiając kluczowe wskaźniki efektywności biznesu, w tym liczbę dokonanych transakcji, która wyniosła...
Krzysztof Bajołek

Answear.com idzie na GPW

Właściciel Answear.com, czołowej platformy cyfrowej sprzedaży odzieży w Europie Środkowo-Wschodniej, złożył Prospekt Emisyjny do zatwierdzenia przez Komisję Nadzoru Finansowego. Spółka chce zadebiutować na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych. Debiut planowany jest na koniec 2020...
Polacy wolą płatności mobilne. Chętnie też korzystają z innowacyjnych rozwiązań w bankowości i e-handlu

Polacy wolą płatności mobilne. Chętnie też korzystają z innowacyjnych rozwiązań w bankowości i e-handlu

E-handel jest coraz bardziej innowacyjny. W centrach logistycznych Amazona roboty pakują zamówienia, a drony dostarczają je odbiorcom. W Estonii zamówione towary z pobliskich sklepów spożywczych są dostarczane klientom przez roboty. Z kolei w Polsce popularność zyskują nowoczesne...
amazon zakupy niemcy ecommerce

Branża fashion – wybory zakupowe mieszkańców Europy Środkowo-Wschodniej

Branża fashion jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Dział modowy umacnia się nie tylko pod względem wielkości czy wartości, ale także perspektyw. Zmienia się również sposób ubierania Europejczyków. Jednak pomimo tego,...
Black Friday

Polacy na wyprzedażach wydają nawet o 40 % więcej. Podczas Black Friday ten wzrost...

W 2017 r. na świecie wartość sprzedaży detalicznej online wyniosła ponad 2 bln USD, a do 2021 r. ma ona wzrosnąć ponad dwukrotnie i osiągnąć niemal 5 bln USD. Jednym z czynników napędzających rozwój...
Polacy coraz chętniej kupują online za granicą. Popularność zyskują chińskie sklepy, na czele z AliExpress

Polacy coraz chętniej kupują online za granicą. Popularność zyskują chińskie sklepy, na czele z...

Polscy internauci mają coraz większe zaufanie do transgranicznych zakupów w sieci. Co czwarty kupujący online zrobił zakupy w zagranicznym e-sklepie – wynika z badania Gemius. Popularność zyskują szczególnie chińskie platformy sprzedażowe. Ich udział w ogólnej liczbie transakcji na...
Polacy robią zakupy z głową. Na transakcjach w internecie potrafią oszczędzić nawet do kilku tysięcy złotych rocznie

Polacy robią zakupy z głową. Na transakcjach w internecie potrafią oszczędzić nawet do kilku...

Prawie połowa Polaków robi zakupy rozsądnie, aktywnie szukając i korzystając z różnego rodzaju promocji – wynika z badań AdRetail „Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków”. Coraz popularniejszą alternatywą dla tradycyjnych rabatów czy kart lojalnościowych jest moneyback, czyli zwrot części...

GORĄCY TEMAT

Te państwa powinny obawiać się wstrzymania dostaw rosyjskiej energii

UE może z łatwością wprowadzić natychmiastowe embargo na import ropy naftowej z Rosji. W ciągu około dwóch miesięcy członkowie OPEC mogliby zwiększyć produkcję...

Co dalej z cenami paliw?

Wraz ze zbliżającymi się wielkimi krokami wakacjami ceny paliw nie odpuszczają. Powodem jest wciąż droga ropa. Ostatnie dni to lekka korekta, ale dalej jesteśmy...

Kary umowne a PIT

Kary umowne, w odróżnieniu od odszkodowań, stanowią przychód z innych źródeł i są objęte PIT. Przekonał się o tym podatnik, którego sprawa zakończyła się...

Niewypłacalności na świecie i w Polsce 2022 – analiza Allianz Trade

Allianz Trade przewiduje, że w 2022 liczba niewypłacalnych firm na świecie zwiększy się o +10% a w 2023 roku o kolejne +14%, sięgając tym...

Zbyt wysoka wycena doprowadza start-upy do bankructwa

Pozyskując finansowanie, należy oddać jak najmniej procent udziałów inwestorom – takie przekonanie panuje powszechnie wśród start-upów. Tylko doświadczeni zdają sobie sprawę, że zbyt wysoka wycena...