4.1 C
Warsaw
sobota, 14 grudnia, 2019

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi Coca-Cola

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Coca-Cola

Jakub Radzikowski

Coca-Cola otwiera się na startupy

0
Coca-Cola dołącza do 3. edycji programu MIT Enterprise Forum CEE, skupiającego najlepsze startupowe technologie z regionu Europy Środkowo-Wschodniej Spółki systemu Coca-Cola w Polsce chcą wesprzeć w rozwoju młode firmy, które tworzą unikatowe rozwiązania...
Spotkanie kreatywne 2

Badanie Mastercard: pięć cech wyróżniających innowacyjne firmy

0
Innowacyjność jest jedną z najbardziej istotnych cech w biznesie, ponieważ pozwala ona firmom przyciągać i zatrzymywać klientów, a także budować przewagę konkurencyjną. Utrzymanie innowacyjności, szczególnie w dłuższym okresie, jest jednak trudne. Dlatego Mastercard i...
Firmy coraz częściej inwestują w sponsoring sportowy. 74 proc. z nich chce w ten sposób budować świadomość marki

Firmy coraz częściej inwestują w sponsoring sportowy. 74 proc. z nich chce w ten...

0
Sponsoring sportowy to już nie tylko forma reklamy, lecz także integralna część strategii komunikacji marketingowej. Firmy coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że sponsoring pomaga angażować konsumentów, promuje markę i zwiększa sprzedaż. Obecnie w Polsce największy wpływ...
Wydatki na sponsoring sportowy szybko rosną. Wyzwaniem dla rynku jest rozwój własnych platform streamingowych przez federacje i kluby

Wydatki na sponsoring sportowy szybko rosną. Wyzwaniem dla rynku jest rozwój własnych platform streamingowych...

0
Wydatki na sponsoring sportowy są najwyższe od lat. Łącznie na wspieranie różnych dyscyplin w Polsce w 2018 roku sponsorzy przeznaczyli ponad 916 mln zł – wynika z raportu Sponsoring Insight. To efekt nie tylko lepszych wyników polskich sportowców,...
Stoyan Ivanov, Dyrektor generalny Coca-Cola Poland Services

3-miliardowy wkład Coca-Cola w polską gospodarkę

0
Coca-Cola opublikowała dane dotyczące wpływu społeczno-ekonomicznego w Polsce w raporcie zrównoważonego rozwoju za 2018 rok. Przedstawiają one wyniki systemu firm Coca-Cola w Polsce oraz kierunki dalszego rozwoju portfolio i biznesu. Pokazują także efekty prowadzonych przez...
Recyklomat_Coca-Cola

W Warszawie stanęły recyklomaty ufundowane przez firmę Coca-Cola

0
Współpraca Coca-Cola z Miastem Stołecznym Warszawa i Fundacją Nasza Ziemia nabrała realnego wymiaru. Na pl. Bankowym i przy ul. Ząbkowskiej stanęły pierwsze recyklomaty do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych. Zebrane szkło, plastik i aluminium trafią...
myled

Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy – dobre praktyki DOOH

0
Dzięki reklamom w social media, które są jednym z najchętniej wybieranych kanałów promocji, może się wydawać, że era billboardów dobiegła końca. Czy w czasach popularności reklam online wciąż jest miejsce na tradycyjne medium, jakim...
17 czerwca br. w Warszawie, w hotelu Sofitel, odbędzie się konferencja pod tytułem „Kobiety w zarządach, kobiety w mediach – wybór czy przeznaczenie?”, organizowana w ramach projektu ACCELERATE! W trakcie wydarzenia zostanie uruchomiony proces rekrutacyjny do międzynarodowej bazy „Women on Board”, której partnerem jest St. Gallen’s University ze Szwajcarii. Partnerami konferencji są: Balajcza, Bisnode, BusinessWomen and Life, FOB, HBRP, ICAN Institute, Inicado, Law Business Quality, Magazyn Madame, MasConsulting, MGallery, MKZ Partnerzy, Newspoint, Orange Polska, Orbis, Outbox group, Smyrska PR, Sofia Foundation.

Polki nie są zadowolone z zarobków, chcą podwyżek. Najnowszy raport Fundacji Sukces Pisany Szminką

0
64 proc. kobiet ankietowanych przez Sukces Pisany Szminką jest zadowolonych ze swojej pracy, ale tylko 27 proc. w pełni satysfakcjonuje to, co robią. Ponad 1/3 w ogóle nie jest zadowolona z kariery zawodowej. Aż...
analizy raporty

Polski pakt na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych

0
Właśnie powstał Polski Pakt na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych. Zawiązała go grupa firm wprowadzających na rynek produkty w opakowaniach z tworzyw sztucznych i firmy związane z łańcuchem wartości opakowań – liderzy swoich branż,...
laptop telefon

Uberyzacja w edukacji

0
43% Polaków deklaruje, że pracuje za dużo, a blisko co drugi z powodu natłoku innych obowiązków rezygnuje w ciągu dnia z chwili tylko dla siebie. W zabieganej codzienności nie dziwi więc to, że szukamy...
Robert Rękas - Lewiatan Holding S.A.

Robert Rękas w zarządzie Lewiatan Holding S.A.

0
Rada Nadzorcza Lewiatan Holding S.A. powołała do zarządu Spółki Roberta Rękasa, menadżera z wieloletnim doświadczeniem w branży handlowej. Odpowiedzialny będzie za wdrażanie strategii Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan w obszarze detalicznym oraz rozwój projektu category...
Przemysł_

Ślad węglowy polskiego biznesu

0
W związku z trwającym Szczytem Klimatycznym ONZ wiele mówi się o węglu i jego wpływie na stan środowiska. Większość dyskusji dotyczy szkodliwości tego, używanego w energetyce, tymczasem do wzrostu temperatury na Ziemi przyczynia się...
Marcin Dąbrowski, prezes zarządu Surge Cloud

Polska firma stworzyła inteligentne półki sklepowe. Dzięki nim sprzedawcy obniżają koszty i skupiają się...

0
Nowe technologie w branży retail to zarówno odpowiedź na potrzeby klientów – którzy oczekują wygody, prostoty i intuicyjnej obsługi – jak i ułatwienie dla sprzedawców czy sieci handlowych, które pozwala im ciąć koszty i zwiększać sprzedaż. Polska firma Surge...
biuro praca raport

Przyszłość finansów – ryzyko czy szansa?

0
Konferencja „Future of Finance – ryzyko czy szansa?”, która odbyła się 23 października 2018 r. w Warszawie, była próbą stworzenia obrazu tego, jak dziś widzą swoją funkcję specjaliści ds. finansów i co przewidują na przyszłość. Mówi...
Julia Patorska

Deloitte: Trendy europejskiego rynku pracy młodych są ważne nie tylko dla młodych

0
Wejście na rynek pracy jest trudnym życiowym doświadczeniem dla młodych – zarówno Polaków, jak i ich europejskich rówieśników.  Gospodarki krajów UE oferują coraz mniej miejsc pracy z rutynowymi zadaniami, które były dobrym startem i...
Społeczność LGBT niedocenianą grupą konsumencką. Ma dużą siłę nabywczą i chętnie inwestuje w wygląd i zdrowie

Społeczność LGBT niedocenianą grupą konsumencką. Ma dużą siłę nabywczą i chętnie inwestuje w wygląd...

0
Członkowie społeczności LGBT stanowią 10 proc. polskich konsumentów. To zamożna grupa, mająca dużą siłę nabywczą i chętnie inwestująca w siebie. Kobiety LGBT+ najwięcej pieniędzy wydają na zdrową, naturalną żywność, mężczyźni natomiast chętnie kupują produkty do pielęgnacji...
Konsumenci są coraz bardziej świadomi. Oczekują od producentów żywności szczegółowych informacji o pochodzeniu i składzie produktów

Konsumenci są coraz bardziej świadomi. Oczekują od producentów żywności szczegółowych informacji o pochodzeniu i...

Jak wynika z danych z bazy Mintel Global New Products Database (GNPD), jeszcze dziesięć lat temu zaledwie 17 proc. spożywczych nowości produktowych obecnych na sklepowych półkach opatrzonych było informacjami o ekologicznym procesie produkcji, naturalnym pochodzeniu lub składzie...
Content Marketing - treściwie i bez nachalnej sprzedaży

Content Marketing – treściwie i bez nachalnej sprzedaży

0
Content marketing, czyli marketing treści nie jest nowym, iście rewolucyjnym trendem, bo istnieje już od dość dawna. Największe brandy od zawsze z niego korzystały, co zapewniało im nie tylko rozpoznawalność, ale i lepsze funkcjonowanie...
big data technologia internet cloud

NCBiR wyróżnił blockchainowy system wypłat motywacyjnych

0
Polski blockchainowy start-up Billon, który stworzył na bazie swojej technologii blockchain pionierski system umożliwiający natychmiastową wypłatę nagród motywacyjnych, otrzymał prawie 4 mln zł dofinansowania z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny...
Magdalena Jończak, Dyrektor w dziale Konsultingu Deloitte

W 2017 roku w trosce o zdrowie konsumentów zmodyfikowano skład ponad 33,5 tys. produktów...

Od 1980 roku liczba osób zmagających się z otyłością podwoiła się, a jednocześnie wciąż dwa miliardy ludzi na świecie cierpi z powodu niedożywienia. Kwestia zdrowia, którego niezbędnym elementem jest odpowiednie odżywianie, staje się coraz ważniejsza...
Anna Solarek Dyrektor ds. Korporacyjnych Coca-Cola w Polsce i krajach bałtyckich

Kobiety ukrytym potencjałem polskiej gospodarki

0
Obowiązki rodzinne sprawiają, że Polki pozostają nieaktywne zawodowo. Jednocześnie, jak deklarują kobiety, sytuację mógłby  zmienić częściej stosowany elastyczny czas pracy – wynika z nowego raportu Deloitte „Ukryty potencjał polskiego rynku pracy. Kobiety nieaktywne zawodowo”,...
Julia Patorska Lider zespołu analiz ekonomicznych Deloitte

Deloitte: Nie stać nas na pomijanie kobiet w biznesie

0
Warszawa, 7 marca 2018 r. – Coraz trudniejsza sytuacja na rynku pracy powinna nas zmusić do myślenia o zagwarantowaniu kobietom równych praw w pracy, nie tylko na papierze, ale przede wszystkim w praktyce. Zwielokrotniając...
Coca-Cola właśnie otworzyła kolejną inwestycję w Radzyminie wartą 24 mln zł. Firma zainwestuje w Polsce ponad 130 mln zł w ciągu kolejnych 2 lat

Coca-Cola właśnie otworzyła kolejną inwestycję w Radzyminie wartą 24 mln zł. Firma zainwestuje w...

0
Największe światowe koncerny napędzają polską gospodarkę. Tylko w 2016 roku napływ zagranicznych inwestycji bezpośrednich do Polski przekroczył 50 mld zł. Coca-Cola w ostatnich pięciu latach zainwestowała w kraju blisko pół miliarda złotych, a w następnych dwóch latach tę...
Ciężarówki Coca-Cola zakreślą na mapie Polski kształt serca. Odwiedzą 32 miasta, a jedno z nich zostanie wybrane w trwającym ogólnopolskim plebiscycie internautów

Ciężarówki Coca-Cola zakreślą na mapie Polski kształt serca. Odwiedzą 32 miasta, a jedno z...

0
Z początkiem grudnia w podróż po Polsce ruszą świąteczne ciężarówki Coca-Cola. Charakterystyczne czerwone pojazdy odwiedzą 32 miasta, przy czym jedno wskażą w głosowaniu sami internauci. Trasa obejmuje przede wszystkim te miejscowości, których dotychczas świąteczny konwój nigdy...
gra telefon

Gamer Advertising podbija rynek w ekspresowy tempie

0
Miliardy graczy na całym świecie to grupa docelowa, która jest łakomym kąskiem dla wielu marek. Dotarcie do nich może jednak stanowić nie lada wyzwanie. Rynek szturmem podbijają platformy gaming reward, pomagające firmom w promocji...
38 proc. młodych uważa, że do znalezienia pracy potrzebne jest szczęście i dobre kontakty. Startuje program, który ma im pokazać, że możliwości jest dużo więcej

38 proc. młodych uważa, że do znalezienia pracy potrzebne jest szczęście i dobre kontakty....

0
W Polsce jest spora grupa młodych osób, które nie pracują i nie uczą się, wiele z nich wciąż pozostaje na utrzymaniu rodziców. Ich głównym problemem jest ciągłe szukanie pomysłu na siebie i brak motywacji do pracy. Tylko co...
forex waluty

Nadszedł czas bezpiecznych przystani

Ostatnie spięcia pomiędzy Koreą Północą oraz Stanami Zjednoczonymi nadal warunkują sentyment utrzymujący się na rynku. Głównymi beneficjentami awersji do ryzyka tradycyjnie pozostają bezpieczne przystanie. Wysoce rozczarowująca dynamika czerwcowych zamówień na maszyny (-1,9 proc. m/m,...
Młodzi konsumenci mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Dla marek są atrakcyjną grupą docelową

Młodzi konsumenci mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Dla marek są atrakcyjną...

0
Najmłodsi przedstawiciele millenialsów oraz pokolenie Z, czyli osoby urodzone pod koniec lat 90. i na początku pierwszej dekady tego wieku to dla brandów atrakcyjna grupa docelowa. Mimo że często sami nie zarabiają i dysponują ograniczoną siłą nabywczą, to mają...
Sebastian Starzyński, prezes zarządu instytutu badawczego ABR SESTA

Sezon grillowy: Biedronka i Lidl w niemal identycznych cenach, ale na niektórych produktach są...

0
Z analizy, przeprowadzonej przed długim weekendem, wynika, że koszyk cenowy z 18 produktami na grilla w Lidlu i Biedronce dzieli zaledwie 3% różnica. W zeszłym roku wyniosła ona 11%. Teraz prawie identyczne wartości 6...
Rośnie popularność e-sportu. Rozgrywkami coraz częściej interesują się największe globalne koncerny, które napędzają wzrost branży

Rośnie popularność e-sportu. Rozgrywkami coraz częściej interesują się największe globalne koncerny, które napędzają wzrost...

0
Rynek gier komputerowych dynamicznie rośnie. Tylko w Polsce jego wartość szacuje się na 40 mln zł, a tempo wzrostu sięga 20 proc. Do 2020 roku globalna wartość e-sportu, na którą składają się prawa do transmisji,...

GORĄCY TEMAT

Tomasz Dudek, Dyrektor Zarządzający OTTO Work Force Polska

Połowa Ukraińców rozważa wyjazd z Polski w 2020 r.

0
W I kwartale 2020 r. Niemcy otworzą granice dla pracowników spoza Unii Europejskiej. Jak pokazują wyniki najnowszego raportu, wydanego przez OTTO Work Force Polska,...
Paweł Stańczyk, doradca podatkowy, Lider Praktyki Planowania Podatkowego w Kancelarii Ożóg Tomczykowski

Podatki 2020 – przegląd najważniejszych zmian podatkowych

0
Przed nami znów duże zmiany dotyczące podatków. Przedstawiamy sześć najważniejszych, które będą obowiązywać w 2020 r. Zmiana dotycząca zatorów płatniczych jest szczególnie istotna ponieważ wartość...
urząd skarbowy 2

Kara za opóźnienia, a koszty podatkowe

0
Ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych (CIT), jak i ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych (PIT) przewidują, że nie można zaliczyć do...
Jan Grzegorz Prądzyński, prezes zarządu PIU

Wyniki rynku ubezpieczeniowego po III kwartale 2019 r.

0
Po trzech kwartałach 2019 r., ubezpieczyciele wypłacili poszkodowanym i klientom 30,7 mld zł. Ponad 14 mld zł z tej kwoty dotyczyło ubezpieczeń na życie,...

Exit tax nie ma charakteru bezwzględnego – przeniesienie działalności nadal jest...

0
Praktyka gospodarcza pokazuje, że szereg polskich przedsiębiorców przenosi lub zamierza przenieść działalność gospodarczą za granicę. Przyczyny takiego stanu rzeczy są różnorakie, począwszy od rozszerzenia...