19.2 C
Warsaw
wtorek, Kwiecień 23, 2019
Tagi Jakub Dwernicki

Tag: Jakub Dwernicki

Jakub Dwernicki, prezes R22

R22 wykupi 28,5 proc. udziałów w H88 S.A.

Notowana na warszawskiej giełdzie R22 zawarła umowę z funduszem TCEE Fund III dotyczącą wykupienia 28,5 proc. udziałów w H88 S.A. – spółce prowadzącej działalność Grupy na rynku hostingu i domen. Dzięki transakcji o wartości...
Jakub Dwernicki, prezes R22

R22 w ciągu 3 lat chce być liderem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

W I półroczu 2018/2019 roku obrotowego, technologiczna Grupa R22 osiągnęła 68,3 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 34 proc. względem porównywalnego okresu. EBITDA skorygowana o koszty jednorazowe wyniosła 17,1 mln zł, a zysk...
biuro konferencja

Grupa R22 inwestuje 10 mln zł w UserEngage

Vercom, spółka z grupy technologicznej R22, działająca w obszarze omnichannel communication, inwestuje w UserEngage, twórcę oprogramowania do automatyzacji marketingu. Vercom obejmie 30 proc. udziałów za kwotę 10 mln zł, a w perspektywie kolejnych lat ma...
zakupy komputer Internet

Najgroźniejsze cyberprzestępstwa przeciw domenom w 2017 roku

Cybersquatting, typosquatting, phishing i… napad z bronią w ręku – Hekko.pl wskazuje na najpopularniejsze taktyki przestępców działających przeciw domenom w 2017 roku. Próby nielegalnego przejęcia domen internetowych to dziś chleb powszedni. Przykładów takich działań można...
serwer

Kolejne duże przejęcie na rynku hostingu i domen

Poznańska spółka H88 S.A., która w swoim portfelu posiada takie marki, jak: Domeny.pl, Hekko.pl, Ogicom czy Superhost.pl, dokonała kolejnej udanej akwizycji. W styczniu 2017 roku do H88 S.A. dołączyła spółka Active24 Sp. z o.o.,  będąca...
nazwapl serwery

Duże przejęcie na polskim rynku hostingowym – zmiana układu sił

Domeny.pl przejęte przez H88 S.A. – jak zmienia się rozkład sił na polskim rynku hostingowym? Rośnie tempo rozwoju H88 S.A. – spółki powstałej poprzez połączenie kilku dużych marek hostingowych (m.in. Hekko, Super Host i Ogicom)....
blog firmowy

Blog firmowy w 2017 roku, jak będzie wyglądał?

Transmedialność, influencer marketing, komunikacja obrazkowa i video marketing – to trendy, które będą rządzić firmową blogosferą w 2017 roku. Zgodnie z badaniem „Stan czytelnictwa w Polsce w 2015 roku”, przeprowadzonym przez TNS Polska dla Biblioteki...
Słowa, które „przypuszczalnie” psują konwersję…

Słowa, które „przypuszczalnie” psują konwersję…

Blink.pl podsumował wyniki audytów semantycznych polskich stron www, przeprowadzonych w grudniu 2015 r. Jak okazało się, na 16 204 wykonane analizy, zaledwie 18 proc. stron zachęcało odbiorców do dokonania konwersji. Pozostałe 82 proc. witryn...
fot_internet

Jak bardzo spowalniasz polski internet?

31 proc. stron ma zbyt ciężkie obrazki, 20 proc. nie stosuje kompresji, a 5 proc. korzysta ze słabego hostingu – to wyniki analizy na grupie niemal 3 tysięcy polskich stron www, wykonanej przy pomocy...
narzędzie do semantycznego audytu strony internetowej

Analiza jakości strony www – audyt strony internetowej

Polacy z zespołu Blink.pl udostępnili pierwsze na świecie narzędzie do semantycznego audytu strony internetowej. Dzięki analizatorowi można błyskawicznie sprawdzić podstawowe zagadnienia optymalizacyjne witryny pod kątem wyszukiwarki Google, a także – co stanowi o innowacyjności...
google komputer

Coraz więcej firm sięga po AdWords w kampaniach rekrutacyjnych

Polscy pracodawcy zatrudniają coraz więcej pracowników, korzystając przy tym z coraz mniej typowych narzędzi rekrutacyjnych. Oferty pracy lokowane są w grach komputerowych, pojawiają się na portalach społecznościowych, nierzadko w ogłoszeniach można znaleźć fotokody QR...
szkoła

Prowadzisz szkołę językową? Zobacz jak reklamuje się twoja konkurencja!

32 tysiące wyświetleń oraz 650 kliknięć w reklamę w skali miesiąca. To wynik możliwy do osiągnięcia przez szkołę językową wydającą na kampanię online 50 zł dziennie. O tym, jak wykorzystywać reklamę w wyszukiwarce do...
fitness

Fitness marketing w internecie

Jak reklamować klub fitness lub siłownię, by precyzyjnie trafiać do grup docelowych? Dlaczego przy planowaniu kampanii online warto zwracać uwagę na trendy sezonowe? Jakie znaczenie dla skuteczności reklamy w wyszukiwarce ma położenie geograficzne klubu?...
Warsztat samochodowy w internecie

Warsztat samochodowy w internecie. Jak rozreklamować, by nie przepłacić?

Ponad 1 100 wejść na stronę www – to wynik, który może osiągnąć poznański warsztat samochodowy inwestujący w reklamę ok. 50 zł dziennie. Każde kliknięcie zostanie wygenerowane przez osoby bezpośrednio zainteresowane promowanymi usługami, np....
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej – prognoza na 2015 rok

Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej – prognoza na 2015 rok

Mimo stopniowego ożywienia na rynku budowlanym, ceny materiałów nadal pozostają na rekordowo niskim poziomie. Mniejsze zyski mogłyby stanowić motor napędowy do podwyżek, jednak duża konkurencyjność branży utrudnia zwiększanie rentowności tą drogą. Blink.pl przeprowadził badanie...
wykres_mieszkania_do_wynajecia

Wydatki na reklamę online w branży nieruchomości

Biura nieruchomości z Poznania i Gdańska za każde kliknięcie w reklamę w wyszukiwarce zapłacą średnio o złotówkę więcej, niż firmy z Krakowa. To właśnie poznaniacy i gdańszczanie wykazują największe zainteresowanie zakupem nieruchomości, z kolei...
iPad strona internetowa marketing

Zanim wyślesz newsletter – dowiedz się, jakie będą konsekwencje!

Przedsiębiorca pyta: Prowadzę działalność gospodarczą i chciałbym uruchomić działania marketingowe polegające na dystrybucji mailingów reklamowych do potencjalnych klientów. Nie posiadam żadnego zbioru, więc chcę wykorzystać kontakty znalezione w ogólnodostępnych miejscach w Internecie. Czy to...
ceo (3)

Ogicom: Kolejne przejęcie na polskim rynku hostingowym

Ogicom znowu przejmuje – tym razem doszło do transakcji, w wyniku której poznańskiemu operatorowi została powierzona obsługa kont należących do kilku tysięcy klientów firmy Webhost.pl. Jakie korzyści stoją za tego rodzaju operacjami i jakie...
dane

Nawet 200 tys. kary za naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych w sieci

Do 200 tysięcy złotych – taka kara czeka przedsiębiorców, nieprzestrzegających przepisów o ochronie danych osobowych w internecie. Obawa przed konsekwencjami finansowymi to jedno, natomiast utrata wizerunku w razie wycieku danych – to druga, nie...

GORĄCY TEMAT

Unia Europejska

Poznaj EU(ro)sceptyków. Odliczanie do wyborów w UE

Lekko i wyraźnie EU(ro)sceptyczne i antyestablishmentowe partie mogą uzyskać od jednej czwartej do jednej trzeciej mandatów w nowym Parlamencie Europejskim (PE) według naszych prognoz...
Małe i średnie firmy niewiele patentują. Urząd Patentowy chce to zmienić

Małe i średnie firmy niewiele patentują. Urząd Patentowy chce to zmienić

Łączna liczba wszystkich zgłoszonych wynalazków, wzorów użytkowych, wzorów przemysłowych oraz znaków towarowych wyniosła w ubiegłym roku nieco ponad 20 tys. Prezes Urzędu Patentowego Alicja Adamczak ocenia,...
e-pit administracja

Twój e-PIT – program Ministerstwa Finansów nie spełnił wszystkich oczekiwań

Polacy z roku na rok coraz chętniej rozliczają podatki przez internet, jednak rządowy program nie spełnił wszystkich oczekiwań. Ponad 65% podatników rozliczyło się poza...
mieszkania

W 2019 r. ceny mieszkań będą rosnąć, ale mniej dynamicznie

W najnowszym raporcie dotyczącym rynku mieszkaniowego eksperci Emmerson Evaluation wskazują, że 2018 był rokiem znacznych podwyżek – zarówno cen mieszkań, które w wielu lokalizacjach...

Nierzetelny i nieterminowy? Obraz polskiego handlowca

Klienci nie mają wątpliwości – najważniejszą cechą dostawcy produktów i usług jest rzetelność oraz dotrzymywanie terminów. Niestety zdaniem aż 61% nabywców obszar ten wymaga...