13.2 C
Warszawa
piątek, 18 września, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi Modern-Expo

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Modern-Expo

sklep zakupy

Niemiecki dyskont i brytyjski on-line. Jak globalne trendy adaptują się do lokalnych rynków handlowych

Rosnąca rola inteligentnych rozwiązań oraz wyraźny akcent na doświadczenia klienta to globalne trendy, które wyróżniają się na rynku handlu detalicznego. Jednak poszczególne rynki lokalne rządzą się swoimi prawami. Odmienne tradycje i przyzwyczajenia klientów powodują,...
Bogdan Łukasik, Prezes Zarządu Modern-Expo SA

Nastała moda na jedzenie. Co to oznacza dla branży handlowej?

Tradycyjnie rozumiana sprzedaż detaliczna odchodzi do historii. Na rynku amerykańskim wyraźnie widać tendencję do kurczenia się ilości obiektów handlowych – wg wyliczeń Credit Suisse Group tylko w 2017 roku zamknięto tam 8640 sklepów stacjonarnych....
Bogdan Łukasik, Przewodniczący Rady Nadzorczej firmy Modern-Expo

Zakupy okazją do spotkań. Trendy w branży retail

Detaliści nieustannie mierzą się z wymaganiami, stawianymi przez współczesnych konsumentów – to ich upodobania i preferencje kształtują trendy w branży retail. Właściciele sklepów, chcąc zachować konkurencyjność, muszą w dzisiejszych czasach uwzględniać w planach biznesowych...
Modern Retail Forum_06

Retail u progu cyfrowej transformacji – komentarze ekspertów po Modern Retail Forum

28 marca w ramach międzynarodowej wystawy Retail & Development Business Expo w Kijowie odbyło się Modern Retail Forum 2019. Tematem tegorocznej edycji były technologiczne transformacje, postępujące w sektorze handlu detalicznego. Zgromadzeni na konferencji eksperci...
Eksperci_Modern_Expo

Dwucyfrowy wzrost sprzedaży i nowa strategia marketingowa Modern-Expo

Modern-Expo, światowy producent i dostawca kompletnych rozwiązań detalicznych, rozpoczął proces rebrandingu. Jest to pierwsza tak duża zmiana w tożsamości firmy w ciągu 22 lat istnienia na rynku. Wraz z ewolucją identyfikacji wizualnej, Modern Expo...
Retail_Congress_1

Podsumowanie Targów RetailShow 2018

9 edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow 2018 zakończyła się wielkim sukcesem. Pełna innowacji oferta wyposażenia, technologii i usług dla handlu zaprezentowana przez ponad 200 wystawców oraz inspirujące prelekcje pozwoliły wyobrazić sobie jak będzie...
Bogdan Łukasik, Przewodniczący Rady Nadzorczej firmy Modern-Expo

Sklep przyszłości według Modern Expo

Błyskawiczny rozwój technologii i nowoczesne rozwiązania w branży retail, dzielą pracowników handlu detalicznego. Tam, gdzie jedni dopatrują się usprawnień pracy, inni widzą zagrożenie dla swojego zatrudnienia. Czy sklep przyszłości będzie całkowicie bezobsługowy? Najnowsze rozwiązania...
Bogdan Łukasik, szef rady nadzorczej Modern-Expo Group

Bogdan Łukasik: Handel przyszłości rzuca wyzwanie tradycyjnej roli sklepów

Wraz z rozwojem technologii, rozwiązania wdrażane w handlu online i offline coraz silniej na siebie oddziałują. Klienci oczekują od sklepów możliwości szybkich, wygodnych zakupów, personalizacji i intuicyjnej płatności. W efekcie, sprzedaż stacjonarna pod wpływem...
RetailShow_RetailCongress

IX Targi RetailShow

Najbliższa edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow, która odbędzie się 14 i 15 listopada br., przybliży odwiedzającym jeszcze szerszą ofertę wystawców. Targi już po raz dziewiąty zagoszczą w Centrum EXPO XXI w Warszawie, jednak...
Modern Expo Group otwiera biuro w Warszawie (3)

Modern Expo Group otwiera biuro w Warszawie

Modern-Expo Group, międzynarodowy producent i dostawca kompleksowego wyposażenia dla branży retail, otwiera biuro w Warszawie. To drugie, po siedzibie w Lublinie, miejsce prowadzenia działalności firmy w Polsce. - Wybór stolicy na nasze kolejne biuro...
Fabryka Modern Expo

Modern-Expo Group pozyskał 15 mln USD kredytu z EBOR-u na rozwój działalności

Modern-Expo Group, wiodący na rynku producent wyposażenia przestrzeni handlowych, uzyskał 15 mln dolarów wsparcia z Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju. Pieniądze zostaną przeznaczone na wschodnie inwestycje firmy związane z produkcją, innowacjami i...
Technologia zmienia branżę handlową. W sklepach przyszłości nie będzie kas, a w zakupach będzie pomagał wirtualny doradca

Technologia zmienia branżę handlową. W sklepach przyszłości nie będzie kas, a w zakupach będzie...

Blisko połowie konsumentów zdarzyło się zrezygnować z zakupów, ponieważ kolejka do kasy w sklepie była zbyt długa – wynika z badań przeprowadzonych dla MasterCard. Klienci chcą większej wygody, dlatego duża część retailerów wdraża już nowe technologie i innowacje, które...
Ograniczenie handlu w niedziele szansą dla sklepów internetowych. Polacy powoli zmieniają swoje nawyki zakupowe

Ograniczenie handlu w niedziele szansą dla sklepów internetowych. Polacy powoli zmieniają swoje nawyki zakupowe

Polacy powoli przyzwyczajają się do robienia zakupów przed weekendem. Co więcej, w obawie przed zamkniętymi sklepami w niedzielę robią zakupy na zapas. Według danych GUS w marcu sprzedaż detaliczna wzrosła aż o 17,9 proc. względem ubiegłego miesiąca, mimo dwóch...
Bogdan Łukasik, Przewodniczący Rady Nadzorczej firmy Modern-Expo

Zakaz handlu w niedzielę – kto zyska, a kto straci najwięcej

Już od marca 2018 w życie wchodzi rozporządzenie Sejmu zakazujące handlu w niedziele. Na początku zakaz będzie obejmował pierwszą i ostatnią niedzielę w miesiącu. Nowe prawo będzie wyzwaniem zarówno dla konsumentów przyzwyczajonych do robienia...

GORĄCY TEMAT

kryzys

Europejscy konsumenci nadal głęboko w lesie

Wszystkie oczy skierowane są obecnie na europejskich konsumentów, gdyż to prywatna konsumpcja jest kluczem do stwierdzenia formy i szybkości powrotu do normalności po pandemii...
EULER HERMES

Euler Hermes: Optymizm co do stałego odbicia w konsumpcji, także w...

Sprzedaż detaliczna to nie konsumpcja, a odbicie konsumpcji nie ma charakteru stałego i nie zmierza w prosty sposób do odbudowy stanu sprzed kryzysu –...
podatki

Kolejna próba opodatkowania spółek komandytowych podatkiem CIT

Spółki komandytowe stają się w Polsce coraz bardziej popularne, co wynika z dwóch głównych czynników. Mniejsze przedsiębiorstwa funkcjonują w Polsce w dużej mierze w...
kryzys

Europejscy konsumenci nadal głęboko w lesie

Wszystkie oczy skierowane są obecnie na europejskich konsumentów, gdyż to prywatna konsumpcja jest kluczem do stwierdzenia formy i szybkości powrotu do normalności po pandemii...

Śląsk wspiera innowacyjne firmy technologiczne. Doinwestuje m.in. budowę pierwszej w pełni...

Ponad 260 zgłoszonych projektów i 20 mln zł na dokapitalizowanie małych i średnich firm, które inwestują w nowe technologie – to efekt działalności Śląskiego Funduszu Rozwoju. Projekt...