8.4 C
Warsaw
wtorek, Wrzesień 17, 2019
Tagi Modern-Expo Group

Słowo kluczowe: Modern-Expo Group

sklep zakupy

Niemiecki dyskont i brytyjski on-line. Jak globalne trendy adaptują się do lokalnych rynków handlowych

Rosnąca rola inteligentnych rozwiązań oraz wyraźny akcent na doświadczenia klienta to globalne trendy, które wyróżniają się na rynku handlu detalicznego. Jednak poszczególne rynki lokalne rządzą się swoimi prawami. Odmienne tradycje i przyzwyczajenia klientów powodują,...
Bogdan Łukasik, Prezes Zarządu Modern-Expo SA

Nastała moda na jedzenie. Co to oznacza dla branży handlowej?

Tradycyjnie rozumiana sprzedaż detaliczna odchodzi do historii. Na rynku amerykańskim wyraźnie widać tendencję do kurczenia się ilości obiektów handlowych – wg wyliczeń Credit Suisse Group tylko w 2017 roku zamknięto tam 8640 sklepów stacjonarnych....
Bogdan Łukasik, Przewodniczący Rady Nadzorczej firmy Modern-Expo

Zakupy okazją do spotkań. Trendy w branży retail

Detaliści nieustannie mierzą się z wymaganiami, stawianymi przez współczesnych konsumentów – to ich upodobania i preferencje kształtują trendy w branży retail. Właściciele sklepów, chcąc zachować konkurencyjność, muszą w dzisiejszych czasach uwzględniać w planach biznesowych...
Modern Retail Forum_06

Retail u progu cyfrowej transformacji – komentarze ekspertów po Modern Retail Forum

28 marca w ramach międzynarodowej wystawy Retail & Development Business Expo w Kijowie odbyło się Modern Retail Forum 2019. Tematem tegorocznej edycji były technologiczne transformacje, postępujące w sektorze handlu detalicznego. Zgromadzeni na konferencji eksperci...
Eksperci_Modern_Expo

Dwucyfrowy wzrost sprzedaży i nowa strategia marketingowa Modern-Expo

Modern-Expo, światowy producent i dostawca kompletnych rozwiązań detalicznych, rozpoczął proces rebrandingu. Jest to pierwsza tak duża zmiana w tożsamości firmy w ciągu 22 lat istnienia na rynku. Wraz z ewolucją identyfikacji wizualnej, Modern Expo...
Bogdan Łukasik, Przewodniczący Rady Nadzorczej firmy Modern-Expo

Sklep przyszłości według Modern Expo

Błyskawiczny rozwój technologii i nowoczesne rozwiązania w branży retail, dzielą pracowników handlu detalicznego. Tam, gdzie jedni dopatrują się usprawnień pracy, inni widzą zagrożenie dla swojego zatrudnienia. Czy sklep przyszłości będzie całkowicie bezobsługowy? Najnowsze rozwiązania...
Bogdan Łukasik, szef rady nadzorczej Modern-Expo Group

Bogdan Łukasik: Handel przyszłości rzuca wyzwanie tradycyjnej roli sklepów

Wraz z rozwojem technologii, rozwiązania wdrażane w handlu online i offline coraz silniej na siebie oddziałują. Klienci oczekują od sklepów możliwości szybkich, wygodnych zakupów, personalizacji i intuicyjnej płatności. W efekcie, sprzedaż stacjonarna pod wpływem...
Bogdan Łukasik, przewodniczący rady nadzorczej Modern Expo Group

Mniejszy koszyk dużym wyzwaniem dla handlu przyszłości

Zmiany demograficzne i dynamiczny styl życia konsumentów wpływają na kształt rynku detalicznego. Dogodna lokalizacja i szybkość realizacji zakupów to priorytety dla nowego pokolenia konsumentów. Wzrośnie sprzedaż łatwej do przygotowania, porcjowanej żywność oraz...
Modern Expo Group otwiera biuro w Warszawie (3)

Modern Expo Group otwiera biuro w Warszawie

Modern-Expo Group, międzynarodowy producent i dostawca kompleksowego wyposażenia dla branży retail, otwiera biuro w Warszawie. To drugie, po siedzibie w Lublinie, miejsce prowadzenia działalności firmy w Polsce. - Wybór stolicy na nasze kolejne biuro...
Fabryka Modern Expo

Modern-Expo Group pozyskał 15 mln USD kredytu z EBOR-u na rozwój działalności

Modern-Expo Group, wiodący na rynku producent wyposażenia przestrzeni handlowych, uzyskał 15 mln dolarów wsparcia z Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju. Pieniądze zostaną przeznaczone na wschodnie inwestycje firmy związane z produkcją, innowacjami i...

GORĄCY TEMAT

158948video

Budżet na 2020 – brak deficytu i duże, jednorazowe wpływy do...

Ustawa budżetowa na rok 2020 została przyjęta przez Radę Ministrów. Założenia są dosyć ambitne, gdyż przewidują brak deficytu, mimo zwiększenia wydatków państwa o 14 miliardów...
Prof. Modzelewski

Split payment do poprawy. Prof. Witold Modzelewski o plusach i minusach...

Eksperci twierdzą, że obowiązujący obecnie mechanizm podzielonej płatności (MPP) jest wadliwy. Nie zapewnia dostatecznych gwarancji uczciwym podatnikom, którzy zostali wplątani w oszustwo. To niewątpliwie...
Aleksandra Polak, adwokat w Zięba&Partnersvideo

Prosta spółka akcyjna – nowa spółka kapitałowa od 2020 r.

Do kodeksu spółek handlowych została wprowadzona nowa spółka. Celem było stworzenie spółki dla start-upów technologicznych i pobudzenie polskiego ekosystemu start-upów. Prosta spółka akcyjna niewiele...
Jan Grzegorz Prądzyński, prezes zarządu PIU

Wyniki rynku ubezpieczeniowego po II kw. 2019 r.

W I półroczu 2019 r. Polacy otrzymali 20,6 mld zł z tytułu ubezpieczeń. Każda godzina oznacza aż 1 mln zł wypłat, przeznaczonych na odszkodowania...

Bez inwestycji ubezpieczyciele przegrają walkę o klientów. Branża musi radykalnie zmienić...

Dotychczasowe kanały kontaktu z klientami i dystrybucji polis ubezpieczeniowych są przestarzałe – branża ubezpieczeniowa musi je radykalnie zmienić, żeby utrzymać konkurencyjność. Ubezpieczycielom za wzór może posłużyć...