Artykuły o: Provema

Własne konto w 3 krokach bez wizyty w banku? Sprawdź sam!

Zakładanie konta w dalszym ciągu wielu osobom kojarzy się z koniecznością naszej obecności w banku albo przynajmniej wizyty w...

Nowoczesne bramki płatności ratalnych. Czy są bezpieczne?

Z różnych metod płatności konsumenci mają możliwość korzystania już od dłuższego czasu. Przedsiębiorcy coraz chętniej eksploatują technologiczne nowości, a...

Płatności ratalne dla firm. Rynkowe news’y

Integracja sklepu z systemem płatności to jeden z punktów, który z całą pewnością pozytywnie wpływa na sprzedaż. Co roku,...

Przeszłość a przyszłość, czyli co z frankiem w 2021 roku?

Najbliższe miesiące mogą się okazać wyjątkowo ciekawym okresem dla kondycji franka. Szwajcarska waluta przez globalnych inwestorów często uznawana jest...

Kto powinien obawiać się bańki na amerykańskiej giełdzie – milionerzy czy mali inwestorzy?

W drugiej połowie stycznia media branżowe donosiły o potencjalnej bańce spekulacyjnej lub sytuacji bardzo zbliżonej do niekontrolowanej nadaktywności rynku....

Obligacje korporacyjne nadal w cenie. Polacy chcą lokować kapitał w fintechach

Lokowanie kapitału w dobie koronawirusa było już tematem na tyle powielanym, że niektórym analitykom wydawało się, iż nie będzie...

Jeszcze prostsze raty? Rozmowa z Małgorzatą Szulik; Business Project Manager w Provema

Sprzedaż ratalna nie jest nowym zjawiskiem. Od co najmniej dwóch dekad mamy możliwość odwrotnego oszczędzania, czyli kupuje teraz -...

Zintegrowana bramka płatnicza w Twoim sklepie. Co musisz wiedzieć?

Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie polityki Business-to-Consumer oznacza to przemyślaną strategię wdrażania nowych rozwiązań w swoich firmach....

Obligacje Skarbu Państwa wracają do łask. Wyjście na zero nadal kusi oszczędzających?

W momencie, gdy większość banków komercyjnych wycofywało się z preferencyjnych stawek na lokatach, państwo ponownie wita amatorów papierów dłużnych....

Czym jest social commerce, f-commerce i social selling?

Media społecznościowe już od kilku lat zmieniają zasady gry w sektorze e-commerce. Trend utrzymuje się wraz z kolejnymi aktualizacjami...

Jednym krokiem w nowoczesność. Czy e-sprzedaż można uefektywnić?

Od dłuższego czasu konsekwentnie przenosimy usługi do sieci. Internetowa sprzedaż zyskuje nie tylko coraz więcej zwolenników, ale też jest...

Potęga sprzedaży na portalach społecznościowych – social selling

Social selling polega na wykorzystaniu mediów społecznościowych do prowadzenia działalności sprzedażowej czyli udostępnianiu produktów on-line swoim klientom bez konieczności...