Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi VoIP

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: VoIP

Integracja telefonii i CRM nowe możliwości dla Twojej firmy

Integracja telefonii i CRM: nowe możliwości dla Twojej firmy

Utrzymanie bazy klientów za pomocą CRM jest kluczem do wysokiej jakości obsługi i zwiększenia skuteczności zespołu. A jeśli CRM jest zintegrowany z telefonią wirtualną, praca firmy może stać się bardziej produktywna i wygodna. Dowiedz...
telefon smartfon

Przyszłość telefonii biznesowej: numer stacjonarny w komórce

Ponieważ wiele osób pracuje w domu, ważne jest, aby telefoniczna dostępność organizacji była w porządku. Niektóre organizacje nawet całkowicie przestawiły się na pracę w domu lub pracę zdalną. W czasach, gdy coraz trudniej jest...
antena gsm

Firmom telekomunikacyjnym coraz trudniej walczyć o polskiego klienta

W ciągu ostatnich dwóch lat obserwujemy w Polsce szybką cyfryzację i rozwój usług telekomunikacyjnych, spowodowane w dużej mierze wybuchem pandemii i potrzebą przeniesienia wielu procesów do przestrzeni cyfrowej. Firmy z branży telco stoją przed...
haker

Jak hakerzy mogą wykorzystać Discorda?

Wielofunkcyjne złośliwe oprogramowanie, które może robić zrzuty ekranu, pobierać i uruchamiać dodatkowe pliki oraz rejestrować naciskanie klawiszy może zagrażać użytkownikom Discorda – donosi Check Point Research. Zdaniem ekspertów, użytkownicy - liczącej ponad 150 mln...
Oded Vananu, ekspert firmy Check Point

Podsłuchy są wszędzie. A gwiazdy chronią się dzięki aplikacji Usecrypt. Założyciel Netflix też używa...

Podsłuchy są wszędzie – alarmują media i statystki Ministerstwa spraw wewnętrznych i administracji. Popularne aplikacje Signal czy WhatsApp już przestały być bezpieczne. Zdaniem ministerstwa sprawiedliwości, polskie służby bez problemu mogą przechwycić treści przesyłanych wiadomości. Prywatność użytkowników chce jednak odzyskać amerykańsko-izraelski...
Jakie trzy funkcje VoIP usprawnia komunikacje w Twoim biurze

Jakie trzy funkcje VoIP usprawnią komunikację w Twoim biurze?

Obsługiwanie klientów i sprawna komunikacja wewnątrz firmy są podstawą dla jej wydajnego funkcjonowania. Centrala VoIP pozwala usprawnić przepływ informacji w strukturach firmy oraz szybciej obsługiwać klientów. Jej wyjątkowe funkcje - jak kolejkowanie połączeń, interaktywne...
Nowoczesne kopuły pozwolą zanurzyć się w świecie wirtualnej rzeczywistości. Do korzystania z niego tworzone są przestrzenie rzutowe w kształcie iglo

Nowoczesne kopuły pozwolą zanurzyć się w świecie wirtualnej rzeczywistości. Do korzystania z niego tworzone...

Oglądanie prezentacji w wirtualnej rzeczywistości w kilka osób jest już możliwe. Wszystko za sprawą specjalnych platform w kształcie kopuł lub cylindrów do współdzielenia wrażeń VR. Tego typu konstrukcje zapewniają 360 - stopniową przestrzeń rzutową, dzięki której animacje...
CallBack_RINGY_CEO

RINGY – widget, który rozwinie Twój biznes

Na polskim rynku pojawiła się nowa usługa typu call back, o nazwie RINGY, którą oferuje telefonia  TeleCube.pl. Rozwiązanie można zakupić w promocyjnej cenie, do końca sierpnia br. Klienci coraz bardziej zwracają uwagę na jakość ich...
Businessman hand press web telephone icon button

Wirtualna centrala, must have nowoczesnego działu sprzedaży i obsługi klienta

Za pomocą telefonii internetowej i wirtualnej centrali telefonicznej TeleCube.pl, każda firma, nawet mikro i małe przedsiębiorstwo, może zbudować automatyczny sekretariat, z wieloma funkcjami telefonicznymi i usystematyzować zarządzanie połączeniami wewnątrz firmy, jak i z jej...
antena gsm

Prognozy dla rynku telekomunikacyjnego w Polsce na lata 2013-2017

Polski rynek telekomunikacyjny jest rynkiem dojrzałym, który pomimo rosnącego nasycenia, silnej konkurencji i ograniczonych możliwości wzrostu przychodów, nadal gwarantuje operatorom relatywnie wysoki poziom rentowności. By odpowiedzieć na rosnące oczekiwania klientów, operatorzy muszą inwestować w...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Nie ma czegoś takiego jak darmowa broń… – jak sfinansować wydatki...

Jak sfinansować wydatki obronne państw członkowskich UE zwiększone do poziomu 2% ich PKB? Trzy opcje: cięcia innych wydatków, finansowania długiem, podnoszenia podatków. Omawiamy koszt...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Jan Grzegorz Prądzyński, prezes zarządu PIU

W 2023 r. ubezpieczyciele wypłacili poszkodowanym 44,2 mld zł – za...

W 2023 r. Polacy otrzymali 44,2 mld zł odszkodowań i świadczeń ubezpieczeniowych – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). To 0,3 proc. mniej niż...