Na polskim rynku pojawiła się nowa usługa typu call back, o nazwie RINGY, którą oferuje telefonia  TeleCube.pl. Rozwiązanie można zakupić w promocyjnej cenie, do końca sierpnia br.

Klienci coraz bardziej zwracają uwagę na jakość ich obsługi. Dotyczy to również oferowanych przez daną firmę narzędzi do bezpośredniego kontaktu. Im ten kontakt jest prostszy, szybszy i najlepiej bezpłatny, tym bardziej Klient będzie z niego zadowolony. Jedną z najczęściej wykorzystywanych form kontaktu są nadal rozmowy telefoniczne. Jest to spowodowane faktem, że przez telefon, można w błyskawiczny sposób i do tego z żywym człowiekiem, uzyskać wiele informacji i odpowiedzi, co stanowi w tych aspektach przewagę nad czatem, emailem bądź komunikacją SMSową.

Obsługę telefoniczną można jednak także realizować stricte w standardowy sposób, albo też wprowadzić ją na wyższy poziom, tak aby bardziej zadowolić, a nieraz i pozytywnie zaskoczyć, Klienta.

Jedno z takich niestandardowych rozwiązań dotyczących telefonicznej obsługi Klienta proponuje telefonia TeleCube.

RINGY – jeden przycisk, wachlarz możliwości

Usługi telefoniczne typu call back nie są nowością, nawet na polskim rynku. Kilku dostawców ma je w swojej ofercie od pewnego czasu, a firmy, zaopatrują się w nie i wykorzystują na swojej stronie internetowej. Usługa ta działa w ten sposób, że umożliwia (za pomocą widgetu umieszczonego na stronie www) chcącemu porozmawiać telefonicznie Klientowi automatyczne zestawienie połączenia z konsultantem, i do tego bez konieczności ponoszenia kosztów tej rozmowy przez Klienta. Taką właśnie usługę, ale z wieloma ciekawymi opcjami oraz w konkurencyjnej cenie, wprowadziła też telefonia TeleCube.pl i nazwała ją RINGY.

RINGY to widget, który umieszcza się na stronie internetowej. Składa się on z przycisku, po kliknięciu w którego następuje wywołanie pop-upa (okienka). W tymże okienku można wpisać swój numer telefonu i określić kiedy oczekujemy połączenia. Czy ma ono nastąpić teraz czy w późniejszym terminie (który można też od razu wyznaczyć).

Połączenie niezależnie od tego czy ma nastąpić obecnie, czy w ustalonym czasie, w przyszłości, zawsze zostanie zainicjowane przez RINGY tj. w danym momencie zadzwoni telefon zarówno Klienta, jak i jego konsultanta. Nastąpi tzw. automatyczne zestawienie rozmowy.

Za rozmowę zapłaci firma, na której stronie znajduje się widget, a nie Klient.

TeleCube daje bardzo dużą swobodę firmom, które zakupią RINGY, jeśli chodzi o wygląd tego widgetu, jak i umieszczane w okienku treści. Firma może sama ustalać bardzo wiele parametrów, m.in. wygląd, jak i animację przycisku czy jego kolorystykę, jak również treści wszelkich komunikatów czy też kolory czcionek w pop-upie.Call_back_Ringy_Telecube_CEO

Co więcej w RINGY można ustawić możliwość zadeklarowania przez dzwoniącego z kim albo w jakiej sprawie chce on rozmawiać. Jest to do zrealizowania przy użyciu wirtualnej centrali telefonicznej.

Czytaj również:  Prawie 4 miliardy za nami - polski rynek nieruchomości komercyjnych

RINGY, w połączeniu z wirtualną centralą telefoniczną

Telefonia TeleCube.pl posiada w swojej ofercie wirtualną centralę telefoniczną. Mówiąc kolokwialnie jest to usługa służąca do zarządzania kwestiami telekomunikacyjnymi w firmie, spinająca wszystkie urządzenia za pomocą których w danym przedsiębiorstwie są prowadzone rozmowy i automatyzująca proces realizacji połączeń telefonicznych.

Wirtualna centrala może zostać zintegrowana z RINGY. Dzięki temu nie ma przeszkód aby do niego wprowadzić listę odbiorców, których będzie miał do wyboru dzwoniący Klient. To sprawia, że ścieżka tegoż wyboru zostaje doprecyzowana, a przez to skrócona.  Zamiast wprowadzania na listę konkretnych działów czy też osób, można na niej umieścić rodzaje świadczonych usług czy np. konkretne pytania/sprawy.

Wirtualna centrala spowoduje, że połączenie zostanie od razu skierowane do danego adresata lub pojawi się najpierw odpowiedni komunikat, gdyby trzeba było jeszcze bardziej doprecyzować pewne kwestie i wybrać przez to adekwatny numer tonowy.

Ile kosztuje RINGY i jak zacząć z niego korzystać?

RINGY do końca sierpnia br. można nabyć w cenie 19 zł netto / miesiąc, za 1 widget tj. na 1 stronę www. Od września, zakup będzie możliwy, już za 29 zł netto / miesiąc / 1 widget.

RINGY nie działa jednak samodzielnie. Aby móc z niego korzystać należy posiadać w TeleCube pakiet Mini VoIP (kosztuje 9 zł netto / miesiąc) albo dowolny pakiet wirtualnej centrali (od 29 zł netto / miesiąc).

Koszty połączeń, które ponosimy są zgodne z cennikiem TeleCube, i wynoszą od 5 groszy netto / minutę (przykładowa stawka za połączenia z polskimi bądź niemieckimi numerami stacjonarnymi).

Ważne jest jednak, że firma, która zakupi RINGY, może zdecydować czy chce realizować wszystkie połączenia czy też ograniczy je do numerów z konkretnych krajów np. tylko polskich. W tym drugim przypadku, połączenie z numeru z innego kraju niż Polska, nie dojdzie do skutku.

Obsługa RINGY odbywa się na panelu Klienta i jest bardzo intuicyjna. Oprócz narzędzia, którego służy do edycji graficznej, znajdują się tam m.in. również zakładki zawierające wszystkie oczekujące połączenia oraz statystyki widgetu, prezentowane w sposób tabelaryczny, bądź jako wykresy.

Celem uzyskania dostępu do panelu Klienta, należy zarejestrować się na okres próbny pakietu Mini VoIP lub dowolnego pakietu wirtualnej centrali. Rozpoczęcia korzystania z usługi RINGY, będzie możliwe po opłaceniu miesięcznego abonamentu, za nią.

Komplet wiadomości na temat RINGY został zamieszczony na stronie: https://www.telecube.pl/callback-ringy/ zachęcamy do zapoznania się z nimi

W przypadku dodatkowych pytań do dyspozycji pozostaje dział sprzedaży telefonii TeleCube.pl, dostępny pod numerem: 22 1131415 wew. 2, pod adresem mailowym: info@telecube.pl lub przy wykorzystaniu…widgetu RINGY, umieszczonego na stronie internetowej TeleCube.pl.