Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Wirtualna Polska

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Wirtualna Polska

Marta Czartoryska-Żak

Marta Czartoryska-Żak Dyrektorem Marketingu Roku 2014

Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie WP zdobyła Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2014 w kategorii zgłoszenie indywidualne firmy. Celem plebiscytu jest nagradzanie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy...
Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska

Wirtualna Polska Holding kupuje Grupę NextWeb Media

Wirtualna Polska Holding sfinalizowała zakup 100 proc. udziałów w Grupie NextWeb Media, wydawcy serwisów abcZdrowie.pl, Parenting.pl oraz twórcy platformy blogów Blomedia.pl. Tym samym pozyskała zarówno zespół specjalistów oraz unikatowy know-how, jak i znacząco rozwinęła...
Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska

Grupa Wirtualna Polska kupuje radia internetowe OpenFM i PolskaStacja – uzyskuje pozycję lidera w...

Grupa Wirtualna Polska podpisała umowy zakupu dwóch niezależnych internetowych platform radiowych: OpenFM – od GG Network S.A. oraz PolskaStacja.pl – od Polska Stacja s.c. Inwestując w nie stała się głównym graczem w segmencie radia...
Grupa Wirtualna Polska

Akcje Wirtualnej Polskiej wzrosły na otwarciu pierwszej sesji o 10 proc.

Wirtualna Polska Holding (WPH), właściciel wiodącej platformy medialnej online w Polsce oraz jeden z największych podmiotów na polskim rynku reklamy internetowej, z sukcesem zadebiutowała dziś na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Na otwarciu notowań...
Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska

Akcje Wirtualnej Polski wzrosły na otwarciu pierwszej sesji o 10 proc.

Wirtualna Polska Holding (WPH), właściciel wiodącej platformy medialnej online w Polsce oraz jeden z największych podmiotów na polskim rynku reklamy internetowej, z sukcesem zadebiutowała dziś na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Na otwarciu notowań...
Krzysztof Mocek

Reklama online napędza cały rynek

Na giełdę wchodzi Wirtualna Polska. Pozyskane z debiutu środki zostaną w 70 proc. przeznaczone na inwestycje. Spółka zyskuje na rosnącym rynku reklamy online – prognozy domu mediowego Carat mówią o ok. 20-proc. wzroście, podczas gdy cały rynek reklamy zwiększy...
kampania2015

IPO Wirtualnej Polski: 83 proc. redukcji w transzy detalicznej

W zakończonej pierwszej ofercie publicznej Wirtualna Polska Holding S.A. przydzieliła wszystkie 9.192.378 oferowanych akcji, z czego 3.339.744 to nowe papiery wartościowe, a 5.852.634 istniejące walory sprzedawane przez akcjonariusza, spółkę European Media Holding, której akcjonariuszami...
Mateusz Skonieczny,

Unijne wsparcie może wpłynąć na większą liczbę debiutów na GPW

Rok 2015 powinien przynieść wzrost liczby giełdowych debiutów w Polsce. Po słabym 2014 roku, kiedy liczba IPO zmniejszyła się o 35 proc., do poprawy sytuacji na warszawskim parkiecie może przyczynić się coraz lepsza kondycja krajowej gospodarki....
Najwyższa aktywność na rynku IPO w Europie w pierwszym kwartale roku od piętnastu lat.

Najwyższa aktywność na rynku IPO w Europie w pierwszym kwartale roku od piętnastu lat

Europejskie giełdy rozpoczęły rok doskonale – w pierwszym kwartale 2015 r. w Europie odnotowano 81  ofert na rynku pierwotnym (IPO) o wartości 16,4 mld euro, czyli więcej (w ujęciu wartościowym) niż łącznie w całym...
ceo (3)

Grupa Wirtualna Polska umacnia się na pozycji lidera Internetu w Polsce

Grupa Wirtualna Polska, w której 20% udziału posiada subfundusz MCI.EuroVentures, zarządzany przez MCI Capital TFI S.A. (Grupa Kapitałowa Private Equity Managers S.A.), zachowała pozycję zwycięzcy w kolejnej edycji badania portali internetowych przeprowadzanego przez Megapanel...
rp_fac6600e23_360028261-IMM-opinie.png

Rozpoczynająca się kampania wyborcza zwiększyła cytowalność prasy w styczniu

Kampania wyborcza przed majowymi wyborami prezydenckimi już ruszyła i spotkała się z zainteresowaniem wielu tytułów prasowych. W styczniu najczęściej przywoływanymi mediami były „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Fakt”. Dzięki rankingowi najbardziej popularnych szkół ponadgimnazjalnych swoją cytowalność znacznie zwiększył...

Polacy coraz bardziej kochają mobilne zakupy

Smartfony to przyszłość handlu internetowego – to hasło spotykamy w raportach i publikacjach, dotyczących rynku mobilnego. Jednak z reguły przedstawiane w nich informacje i prognozy dotyczą deklaracji ankietowanych respondentów, często ze środowisk związanych z...
Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska

Grupa Wirtualna Polska inwestuje w Domodi

Grupa Wirtualna Polska przejmuje 51% udziałów w Domodi sp. z o.o. Podpisana jednocześnie umowa inwestycyjna zapewnia dalsze zaangażowanie założycieli w zarządzanie i rozwój spółki, która jest operatorem serwisów Domodi.pl oraz Homebook.pl. Domodi.pl to specjalistyczny marketplace modowy,...
Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska

Grupa Wirtualna Polska rośnie w siłę

Grupa Wirtualna Polska (GWP) odnotowała w ostatnim czasie wiele sukcesów. Po zmianach właścicielskich, które miały miejsce w lutym tego roku, przeprowadziła reorganizację, przebudowała ofertę oraz dokonała przeglądu struktur firmy. W efekcie GWP zanotowała kilkunastoprocentowy...
Cezary Smorszczewski

Wyniki Grupy Kapitałowej MCI po pierwszym półroczu 2014 roku

W pierwszym półroczu 2014 roku Grupa MCI osiągnęła 214,1 mln zł skonsolidowanego zysku netto. Wartość aktywów netto wyniosła 979,7 mln zł, co w przeliczeniu na jedną akcję daje 15,70 zł. Po pierwszym półroczu Spółka...
Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska

Poczta elektroniczna najpopularniejszą formą komunikacji w sieci

Badanie przeprowadzone przez IIBR dla Grupy Wirtualna Polska pokazuje, że poczta elektroniczna jest najczęściej wybieraną formą komunikacji w sieci. 97% polskich internautów deklaruje korzystanie z poczty, 70% spośród nich robi to przynajmniej raz dziennie....
Jacek Świderski, Prezes Zarządu Grupy Wirtualna Polska

Grupa Wirtualna Polska walczy o budżety reklamodawców nową ofertą. Stawia m.in. na wideo i...

Wspólna oferta dla reklamodawców była jednym z pierwszych przedsięwzięć po połączeniu Wirtualnej Polski i o2. Grupa proponuje nowe narzędzia marketingowego, bazujące m.in. na trendzie big data, ale i odpowiadające na popularność reklamy wideo. Do końca roku dwukrotnie...
iPhone 6

Media pod presją online

Internet ma olbrzymi wpływ na ewolucję tradycyjnych mediów, nawet jeśli na co dzień tego nie dostrzegamy. Znaczenie sieci oraz zmiany nawyków konsumenckich dostrzegają i zaczynają rozumieć również nadawcy telewizyjni - pisze Michał Włodarczyk, ekspert...
rp_marta-czartoryska-zak-200×300.jpg

Marta Czartoryska-Żak VP ds. Marketingu i Komunikacji w Grupie Wirtualna Polska

Marta Czartoryska-Żak została mianowana VP ds. Marketingu i Komunikacji w Grupie Wirtualna Polska. Obok marketingu i PR, podlegać jej będą także zespół planowania mediów oraz dział badań. Marta wszystkie obowiązki związane z funkcją przejmie...
Cezary Smorszczewski

Wyniki Grupy Kapitałowej MCI po pierwszym kwartale 2014 roku

W pierwszym kwartale 2014 roku MCI Management osiągnęło 108,5 mln zł skonsolidowanego zysku netto. Wartość aktywów netto wyniosła 873 mln zł, co w przeliczeniu na jedną akcję daje 14 zł. Już po pierwszym kwartale...
rp_8288541c42_1314030949-o2-rozwoj.png

Grupa o2 po przejęciu Wirtualnej Polski planuje kolejne przejęcia

Po przejęciu Wirtualnej Polski Grupa o2 planuje kolejne przejęcia. Mają one nastąpić jeszcze w tym oraz w przyszłym roku. – Przyglądamy się kolejnym obiektom do akwizycji i rozglądamy się za akwizycjami w każdym ważnym segmencie – mówi agencji informacyjnej...
Tomasz Czechowicz

Wyniki Grupy Kapitałowej MCI w 2013 roku

MCI wypracowało 186 mln zł skonsolidowanego zysku netto w 2013 r. a nowym Prezesem Zarządu został Cezary Smorszczewski, który wzmocni kompetencje MCI w zakresie inwestycji buyout i  pozycję spółki na rynkach zagranicznych, a także...
Tomasz Czechowicz, prezes zarządu MCI Management

MCI Management kupił 20 proc. Grupy Wirtualna Polska

MCI, czołowa Grupa technologicznych funduszy typu PE/VC w Europie Środkowo-Wschodniej, poprzez subfundusz MCI.EuroVentures 1.0 zawarła z funduszem European Media Holding S.a r.l., należącym do grupy kapitałowej Innova Capital, umowę nabycia 20 proc. udziałów w...
wideo laptop telefon

Reklamy wideo i w aplikacjach mobilnych napędzają przychody portali internetowych

Reklamy wideo i w aplikacjach mobilnych rosną najszybciej na rynku reklamy internetowej. Jednak wciąż większość przychodów portali generują reklamy graficzne oraz tradycyjny marketing. Portale korzystają na spadkach wpływów z reklam w telewizji i liczą na jeszcze lepsze wyniki w tym...
rp_a3a9ef0c7a_1334539233-o2-przejecie.png

o2 po przejęciu Wirtualnej Polski skupi się na rozwoju treści wideo oraz dostęp mobilny

Po przejęciu Wirtualnej Polski o2 zamierza rozwijać treści wideo, a także dostęp mobilny do tego portalu. Nie będzie treści płatnych, bo serwisy mają utrzymywać się z reklam. Nowy właściciel Wirtualnej Polski zapewnia, że portale wp.pl...
rp_dc1dd8aa45_1671493171-wp-pl-rozwoj1.png

Wirtualna Polska przygotowuje się do procesu przejęcia. Skupia się na rozwoju oferty wideo

Polski jako kluczowe pola rozwoju portalu wymienia ofertę wideo oraz dotychczasowe główne obszary zainteresowania, czyli działy wiadomości, sport, finanse, styl życia i rozrywka. Decyzja o sprzedaży Wirtualnej Polski wybranemu nabywcy ma zapaść do końca roku.  – Musimy rozszerzyć naszą ofertę wideo i pracujemy...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Maciej Przygórzewski, główny analityk walutowy Currency One, operatora serwisów InternetowyKantor.pl i Walutomat

Średnia płaca w marcu ponad 8400 zł, nieznaczny spadek zatrudnienia

Wynagrodzenia w marcu niesione premiami rocznymi wybijają szczyty. Reszta danych z kraju nie jest już aż tak optymistyczna. Na rynku ropy naftowej pomimo zamieszania...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Przemysł

Deloitte: Konsekwencje zmian klimatycznych zmuszają firmy do transformacji łańcuchów dostaw

Konsekwencje zmian klimatycznych będą stanowić jedno z wyzwań dla bezpieczeństwa łańcuchów dostaw w trakcie najbliższej dekady, twierdzi niemal co drugi przedstawiciel środkowoeuropejskich firm. Autorzy...