Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi YouTube

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: YouTube

telewizor

TV i video – 2 różne rodzaje widowni

Internauci nadal bardzo lubią telewizję oglądaną przez telewizory, a tylko połowa z nich ogląda dłuższe video w internecie. Nie klika się pomiędzy różnymi serwisami video, tak, jak zmienia się kanały telewizyjne. Porównując widownie: telewizyjną i video z jednej strony...
Reklamy marek odzieżowych pod ostrzałem krytyków. Źle dobrane kampanie bardziej szkodzą, niż pomagają

Reklamy marek odzieżowych pod ostrzałem krytyków. Źle dobrane kampanie bardziej szkodzą, niż pomagają

W ubiegłym miesiącu głośno było o kilku spektakularnych wpadkach reklamowych największych marek. Jedną z nich była kampania sieci Reserved. Neutralny film, w którym dziewczyna z USA szuka poznanego na koncercie Polaka, sprawił, że w akcję poszukiwawczą zaangażowało się wielu...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Big Data ością w gardle korporacji. Mimo górnolotnych deklaracji, zaawansowana analityka danych wciąż w...

Badanie przeprowadzone przez Dimensional Research rzuciło nowe światło na stan implementacji Big Data przez korporacje. Wynika z niego, że aż 76 proc. ankietowanych firm wdraża już samoobsługową analitykę dużych zbiorów cyfrowych informacji. Pozostałe dane...
W PKO BP ponad milion kont należy do młodych. Połowa nowych klientów to osoby przed 26 rokiem życia

W PKO BP ponad milion kont należy do młodych. Połowa nowych klientów to osoby...

Młode pokolenie docenia szybkość obsługi i jakość bankowości elektronicznej. O wyborze banku często decydują reklamy w internecie. Dlatego aby pozyskać klientów z tej grupy, banki inwestują w obecność w mediach społecznościowych czy na portalach typu YouTube. W PKO Banku...
YouTube zapowiada większą kontrolę umieszczanych w serwisie treści. To reakcja na bojkot reklamodawców

YouTube zapowiada większą kontrolę umieszczanych w serwisie treści. To reakcja na bojkot reklamodawców

Media społecznościowe poruszyła informacja o kłopotach YouTube’a, z którego wycofują się kolejni reklamodawcy. To reakcja na fakt, że zamieszczane przez serwis reklamy sąsiadują z filmikami organizacji terrorystycznych. Właściciel serwisu, Google, zapowiedział działania zapobiegające tej sytuacji. YouTube ma między...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies S.A.

Nadchodzi era data bankingu. Instytucje finansowe czeka poważna transformacja

Polska bankowość należy do najbardziej innowacyjnych na świecie. Przelewy realizowane są znacznie szybciej niż np. w Stanach Zjednoczonych czy Francji, a wyniki stress testów dowodzą, że również pod względem bezpieczeństwa nie mamy powodów do...
wideo laptop telefon

Polacy poświęcają 4 godziny dziennie na oglądanie treści wideo

Statystyczny Polak poświęca średnio 4 godziny dziennie na oglądanie treści wideo. Aż 62% korzysta przy tym z urządzeń mobilnych. Jednocześnie, 43% jest zdania, że istnieje zbyt wiele kanałów telewizyjnych, dlatego 3 na 4 respondentów...
Piotr Prajsnar – CEO Cloud Technologies

5. obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing

Wchodzimy w erę cyfrowej gospodarki napędzanej przez gigantyczne zbiory danych. Na sukces w nowej rzeczywistości będą mogły liczyć te firmy, które zgłębią sztukę ich monetyzacji. Proces ten polega na wykorzystaniu cyfrowych informacji zawartych w...
Rośnie rynek aplikacji mobilnych. Aktywnie korzysta z nich 20 mln osób powyżej 15 roku życia

Rośnie rynek aplikacji mobilnych. Aktywnie korzysta z nich 20 mln osób powyżej 15 roku...

W czerwcu ubiegłego roku liczba posiadaczy smartfonów w Polsce po raz pierwszy w historii przekroczyła 60 proc. Oznacza to, że aktywnie korzystało z nich 20 mln osób powyżej 15 roku życia. Ich popularyzacja doprowadziła do dynamicznego wzrostu...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies

Do 2020 rynek BDaaS wart będzie ponad 7 mld dolarów

Big Data as-a-Service (BDaaS), czyli przetwarzanie w chmurze obliczeniowej wielkich zbiorów danych, to dziś najszybciej rozwijająca się gałąź IT. Najnowszy raport firmy analitycznej MarketsandMarkets wskazuje na 31 proc. wzrost wartości rynku BDaaS rok do...
YouTube rezygnuje z długich reklam. Materiały promocyjne mają być lepiej dopasowywane do odbiorcy

YouTube rezygnuje z długich reklam. Materiały promocyjne mają być lepiej dopasowywane do odbiorcy

Styczeń był miesiącem kolejnych nowości w mediach społecznościowych. Instagram planuje wprowadzenie nowych opcji dla reklamodawców, a Facebook zapowiedział zmiany w pozycjonowaniu filmów. Największe zmiany czekają jednak serwis YouTube, który będzie pozycjonował materiały promocyjne zgodnie z preferencjami swoich użytkowników....
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies

GUS: firmy reklamują się na „chybił trafił”, zalewając internet śmieciowymi banerami

Najnowsze badanie GUS dowodzi, że polscy przedsiębiorcy sięgają po reklamy internetowe ochoczo, jednak nawet w połowie nie wykorzystują drzemiącego w nich potencjału. W efekcie, polski internet pęka w szwach od nikomu niepotrzebnych banerów i...

Z mediów społecznościowych korzysta tylko 15–20 proc. firm. Ich liczba będzie rosła

Odsetek firm korzystających z mediów społecznościowych w Polsce wciąż nie jest wysoki. Mimo rosnącej liczby użytkowników Facebooka, YouTube’a, Snapchata czy Instagrama tylko ok. 15–20 proc. firm wykorzystuje możliwości, jakie te serwisy dają – wynika z szacunków firmy Sotrender....
83708

Do internetu trafia 30 proc. wydatków reklamowych firm. Na znaczeniu zyskują wideorelacje na żywo

Reklama internetowa rośnie w siłę. Szacuje się, że w ciągu pięciu lat rynek wzrósł o 50 proc. Udział internetu w łącznych wydatkach reklamowych w Polsce w tym roku sięgnie zaś 30 proc. Choć wciąż jeszcze dominuje reklama graficzna, to coraz...
Tomasz Rowiński, Członek Zarządu w Beemail

Efekt ROPO – czyli narodziny świadomego konsumenta

W biznesie opartym na sprzedaży najistotniejszy jest zakup. Prowadząc sklep stacjonarny lub online podstawą twojego „jestestwa” jest klient, który dokonuje zakupów. Cały czas obserwujesz to w jaki sposób konsument dokonuje wyboru, co kupuje, ale...
Ewelina Hryszkiewicz

46% stron WWW na świecie zagrożona. Wśród nich największe polskie serwisy

Według najnowszej analizy firmy Menlo Security aż 46% największych globalnych witryn jest niezabezpieczonych przed szkodliwą działalnością cyberprzestępców. Wśród nich znajdują się również czołowe polskie serwisy. Wp.pl, Onet.pl, Allegro.pl czy polska wersja najpopularniejszej na świecie...
Media społecznościowe stawiają na firmy. Nowe funkcjonalności Instagrama i Snapchata pomogą w reklamie i zwiększaniu sprzedaży

Media społecznościowe stawiają na firmy. Nowe funkcjonalności Instagrama i Snapchata pomogą w reklamie i...

Komercjalizacja mediów społecznościowych postępuje – podkreśla Joanna Jałowiec, redaktor naczelna portalu PRoto.pl. Serwisy wprowadzają nowe funkcjonalności, które pozwolą firmom skutecznie zwiększać sprzedaż. W kierunku e-commerce zmierza m.in. Instagram. Umożliwienie markom tagowania produktów sprawi, że...
Agnieszka Rutkowska

Dzieci spędzają średnio około 18 godzin tygodniowo w internecie. W sieci czeka na nie...

Ponad połowa dzieci w wieku 10–15 lat ma urządzenia mobilne z dostępem do internetu. Większość regularnie korzysta z mediów społecznościowych i aplikacji. Tymczasem każde, nawet pozornie niewinne zachowanie, jak zdjęcie opublikowane na Instagramie czy film wrzucony na YouTube,...
Donald Trump

Czy Donald Trump wygrał wybory w USA dzięki Big Data?

Donald Trump nie wygrał wyborów prezydenckich w USA w pojedynkę. Niewidzialną ręką, która kierowała kampanią republikanów i zaprowadziła ich kandydata do Białego Domu, była analityka Big Data. To właśnie na nią, pomimo początkowej niechęci...
1510198529_imm_buty.png

Media społecznościowe to miejsce gorących dyskusji o butach. Tylko przez trzy tygodnie pojawiło się...

Buty to kluczowy element garderoby – na to przynajmniej wskazuje gorąca dyskusja na ten temat w sieci. Tylko w ciągu trzech tygodni pojawiło się ponad 82 tys. wzmianek na temat obuwia, a hasła dotyczące butów...
obrwyr-waski.png

Wybory w USA oczami polskiego Internetu

Od kilku tygodni świat żyje wyborami prezydenckim, które miały miejsce w miniony wtorek w Stanach Zjednoczonych. Zwycięstwo Donalda Trumpa było dużym zaskoczeniem, tym bardziej, że wszystkie opublikowane w przedwyborczy poniedziałek sondaże wskazywały na zwycięstwo Hillary Clinton. Chcieliśmy się dowiedzieć, jaki...
vr

Deloitte Digital: Rok 2017 będzie sprawdzianem dla wirtualnej rzeczywistości

Wirtualna rzeczywistość nabiera coraz większego znaczenia w biznesie, inwestują w nią najwięksi gracze na rynku. Potencjał VR wykorzystują firmy takie jak Google, Microsoft czy Sony, które konsekwentnie rozwijają tę technologię i znajdują kolejne zastosowania dla produkowanych...
11495341_kolodziejski_krrit_internet.png

Przewodniczący KRRiT: nie jestem zwolennikiem przykręcania śruby w internecie. To medium wyrosło na wolności

Na forum UE trwają prace nad nową dyrektywą audiowizualną, która w większym stopniu będzie dotyczyć platform internetowych. Nie jestem zwolennikiem przykręcania śruby w internecie, wolność powinna być domeną tego medium – uważa Witold Kołodziejski, przewodniczący Krajowej...
social media

Snapchat zmienia oblicze… rzeczywistości?

Jeśli do tej pory kojarzyłeś Snapchata głównie jako tę tajemniczą aplikację, którą interesują się głównie gimnazjaliści, najwyższa pora uzupełnić wiadomości: Snapchat w błyskawicznym tempie zmienia nie tylko siebie, ale także naturę komunikacji i sposób,...
UnStock – Polski startup założony przed trzech kolegów: Jakuba Górajka, Kamila Goliszewskiego i Adama Cellary

UnStock – aplikacja umożliwiająca zarabianie na treściach video dostępna na Androida

Na tę wiadomość od dawna czekali miłośnicy kręcenia filmów telefonami z systemem Android. UnStock, rewolucyjna aplikacja umożliwiająca szybkie zarabianie na treściach video, jest już dostępna. To ukłon w kierunku Europejczyków, którzy najchętniej korzystają właśnie...
2004372532_PROTO_media_wrzesien.png

Duże zmiany w mediach społecznościowych. Nowości dają więcej możliwości reklamodawcom i marketerom

Wrzesień pokazał, że media społecznościowe nie stoją w miejscu, tylko systematycznie rozwijają dostępne funkcje albo wprowadzają całkiem nowe rozwiązania – mówi Joanna Jałowiec, redaktor naczelna Proto.pl. Przykładowo, obowiązujący na Twitterze limit 140 znaków przestał obejmować np. cytaty czy...
Social Media i wybrane kanały społecznościowe

Twitter ułatwia proces obsługi klienta, Instagram zapowiada zmiany w reklamach

Twitter i Instagram wprowadzają zmiany na swoich serwisach. W przypadku Twittera będą one dotyczyły komunikacji z klientem. Instagram zaś planuje szereg zmian związanych z reklamą. Oto kilka kluczowych informacji zebranych przez Katarzynę Kowalczyk z...
wideo laptop telefon

Co, gdzie i jakie treści wideo oglądają internauci na smartphone’ach i tabletach?

Youtube ma 65% zasięgu wśród użytkowników Androida. 49% oglądających wideo na smartphone’ach ogląda teledyski. 38% osób oglądających wideo na tabletach ogląda na nich teledyski i filmy. W Polsce wyróżniają się dwie kluczowe kategorie użytkowników wideo na urządzeniach mobilnych. W IRCenter opisujemy...
686723826_ricoh_kamera360_1.png

Urządzenia w technologii 360 podbijają rynek konsumencki. To jeden z najszybciej rozwijających się segmentów...

W ciągu najbliższych czterech lat wartość branży wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości (VR i AR) wzrośnie z 5 mld dol. do 162 mld dol. – szacuje IDC. Rozwija się nie tylko segment akcesoriów i urządzeń, lecz także treści, w tym filmów...
wideo laptop telefon

Wideorewolucja w komunikacji

Rzeczywistość zmienia się na naszych oczach, a my z petentów szybko przeobrażamy się w wymagających klientów. Naturalne jest więc to, że firmy usługowe zaczynają korzystać z nowych sposobów komunikacji - kanałów wideo. By zrozumieć,...
brazylia

Raport: Najbardziej medialni polscy medaliści Rio 2016

XXXI Letnie Igrzyska Olimpijskie przeszły do historii. 235 reprezentantów Polski wywalczyło w sumie 11 medali. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumował medialność wydarzenia oraz medalistów. Najbardziej zyskali sponsorzy Anity Włodarczyk. Na temat rywalizacji w Rio de Janeiro...
1366272492_imm_paraolimpijczycy1.png

Internauci żywo dyskutują o sporcie osób niepełnosprawnych. Natalia Partyka najbardziej rozpoznawaną paraolimpijką

W czerwcu i lipcu na temat sportu osób niepełnosprawnych pojawiło się 4,2 tys. informacji w prasie, telewizji, radiu, internecie i mediach społecznościowych. Blisko połowa z nich dotyczyła zbliżających się igrzysk paraolimpijskich, które będą miały miejsce w Rio miedzy 7...

Podbijanie słupków sprzedaży wymaga dziś od firm dużo większej aktywności w mediach

Podbijanie słupków sprzedaży wymaga dziś od firm dużo większej aktywności w mediach. Ich precyzyjna analiza biznesowa pomaga budować komunikację marketingową, przede wszystkim określić grupy docelowe przekazu oraz sprawdzić jego zasięg i reakcję odbiorców. Dzięki temu firmy mogą...

42 proc. Polaków świadomie kupiło kiedyś podrobiony produkt. Temat podróbek popularny wśród internautów

Ponad 40 proc. Polaków choć raz w życiu kupiło świadomie podróbkę. Najczęściej były to odzież, obuwie i kosmetyki. Wybór z reguły wynikał z niższej ceny. Bardzo często zakupy podróbek dokonywane są w sieci. Tam też temat ten jest szeroko...

Komisja Europejska i giganci IT walczą z nawoływaniem do nienawiści w internecie. Na usuwanie...

– Usuwanie z internetu treści, które łamią prawo, jest oczywiste, muszą być jednak spełnione określone warunki – przekonuje Michał Boni. Projekt ustawy antyterrorystycznej umożliwia blokowanie stron internetowych ze względu m.in. na zagrożenie terroryzmem. Ustawa nie określa...

Sprzedaż w internecie podlega opodatkowaniu. Z fiskusem muszą się też rozliczyć blogerzy

Rośnie liczba osób w Polsce, którzy czerpią dochody z prowadzenia bloga. Oznacza to konieczność rozliczenia się z urzędem skarbowym, jednak nie zawsze konieczne jest zakładanie działalności gospodarczej. Dochody np. z wynajęcia powierzchni reklamowej można opodatkować podobnie jak dochody z tytułu...
1600×1600-AH_Orbis-300×300.png

Kobiety napędzają branżę turystyczną? Globalna akcja #HeForShe również na terenie Polski

Celem kampanii #HeForShe. Celem akcji jest zaangażowanie mężczyzn do osiągnięcia poprawy sytuacji kobiet i aktywnego działania na rzecz równości płci. Twarzą kampanii jest aktorka Emma Watson. AccorHotels – i tym samym Grupa Orbis, jest jedną...
Master Card

MasterCard: w mediach społecznościowych coraz częściej rozmawiamy o płatnościach nowej generacji

W 2015 r. klienci chętnie korzystali z coraz większej liczby dostępnych opcji płatności elektronicznych, nie ograniczając się już do prostego pytania „co dalej (po płatnościach smartfonem)?”. Na całym świecie, w tym w Polsce, posiadacze kart...

„Gwiezdne Wojny: Przebudzenie mocy” najbardziej medialną premierą filmową 2015 r. Internet pękał w szwach...

Prawdziwe przebudzenie mocy nastąpiło w social mediach dzięki premierze ostatniego epizodu „Gwiezdnych Wojen”. Kolejny odcinek sagi był z niecierpliwością oczekiwany przez fanów na całym świecie. W social mediach i w internecie film cieszył się ogromnym zainteresowaniem jeszcze przed...
Marcin Lipka

Czy kolejny urlop w Grecji stanie pod znakiem kryzysu?

Przez Grecję przetacza się fala protestów. Ludzie obawiają się redukcji przywilejów i wyższych podatków. Nie pomaga bardzo trudna sytuacja gospodarczą kraju i spodziewany konflikt z wierzycielami. Czy to oznacza, że wraca ryzyko opuszczenia przez...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

hotel turystyka

Prawie połowa Polaków nie wyjedzie na tegoroczną majówkę – wyniki badania...

Głównie w domu, odpoczywając, a jeśli na wyjedzie, to zdecydowanie samochodem – to najczęstsze wskazania Polaków dotyczące ich planów na pierwsze dni maja tego...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
Przemysł

Deloitte: Konsekwencje zmian klimatycznych zmuszają firmy do transformacji łańcuchów dostaw

Konsekwencje zmian klimatycznych będą stanowić jedno z wyzwań dla bezpieczeństwa łańcuchów dostaw w trakcie najbliższej dekady, twierdzi niemal co drugi przedstawiciel środkowoeuropejskich firm. Autorzy...