15.1 C
Warszawa
środa, 27 maja, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi YouTube

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: YouTube

Social Media i wybrane kanały społecznościowe

Social Media i wybrane kanały społecznościowe

0
Social media marketing: jest to (pl. marketing w mediach społecznościowych) - zjawisko polegające na zdobywaniu uwagi oraz generowaniu ruchu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych. Do promocji marki wykorzystuje się takie portale społecznościowe jak Facebook,...
rp_23a07789d8_1384950865-gazetapl-agora.png

Agora chce rozwijać model płatnych treści w internecie. „Gazeta Wyborcza” ma już ponad 55...

0
Już co czwarty płatny czytelnik „Gazety Wyborczej” kupuje ją w wersji cyfrowej. Sprzedaż prasy drukowanej od ponad dekady systematycznie spada. Tradycyjne media szukają więc sposobu na dotarcie do czytelników za pomocą nowych technologii. – Strategia...
rp_9fbfb0a6f1_396212789-sulima-trendy.png

Firmy muszą zmienić podejście do komunikacji online. Internauci chcą natychmiastowej reakcji i więcej treści...

0
Interakcja za pomocą mediów społecznościowych i forów, najlepiej w czasie rzeczywistym – bez tego nie może się obejść nowoczesna komunikacja z klientem. Marketerzy muszą również uwzględniać fakt, że konsumenci coraz mniej czytają, a bardziej nastawiają się na treści...
rp_9f0b05c3c2_2080473527-media-internetowe-agora.png

Sukces mediów w internecie możliwy tylko dzięki ich obecności również w wersji mobilnej

0
Mimo wciąż dużej popularności telewizji to media internetowe w najbliższych latach będą wyznaczać trendy w branży reklamowej. Kluczem do sukcesu jest wieloplatformowe budowanie mediów, czyli tworzenie równolegle wielu wersji, m.in. na urządzenia mobilne. Ze względu na...
Zdjęcie_3

Pokolenie Z – technologię ma we krwi

0
Dorastają pod wpływem Facebooka, smartfonów i talent shows, a ich placem zabaw jest Internet. Wiedzę czerpią z Internetu i są nastawieni na szybkie wyszukiwanie informacji. Pokolenie Z, o którym mowa, to osoby urodzone po...
rp_8cf92541e6_1381749121-orange-konsument.png

Obsługa klientów przenosi się do portali społecznościowych. Coraz popularniejsze stają się filmy produktowe na...

0
Obsługa klientów odbywa się coraz częściej z wykorzystaniem nowoczesnych form kontaktu, głównie serwisów społecznościowych i aplikacji mobilnych. Konsumenci polubili też krótkie filmiki produktowo-poradnikowe dostępne m.in. na YouTube. Chętnie piszą także komentarze w internecie na temat produktów, co...
komputer telefon

Polskie firmy zaczynają dostrzegać potencjał YouTube. Co trzecia ma aktywny kanał w tym serwisie

0
Spośród 500 największych polskich przedsiębiorstw 38 proc. (190) ma własny kanał w serwisie YouTube. Firmy zaczynają dostrzegać potencjał tego typu kanałów, dlatego też te zajmujące się postprodukcją coraz częściej skupiają się na dostarczaniu kontentu na...
MARKI SAMOCHODOWE ANGAŻUJĄ NAJBARDZIEJ NA FACEBOOKU

Które marki samochodowe angażują najbardziej na Facebooku

0
Ponad milion wpisów od początku roku na Facebooku, po ponad 60 tys. opinii na Twitterze i YouTube, prawie 4 tys. informacji w serwisie Wykop.pl – taka jest skala dyskusji o markach samochodowych w social...
rp_f67fd9d034_119-foto-kazam.jpg

Naziemna telewizja cyfrowa ze smartfonów. Producenci urządzeń chcą zdobyć nowy rynek

0
Smartfony dawno przestały służyć wyłącznie jako telefon i urządzenie pozwalające korzystać z internetu. Coraz większą popularnością cieszą się usługi wideo, zwłaszcza wideo na żądanie, oferowane przez nowoczesne telefony. Już wkrótce, dzięki nowym urządzeniom z wbudowanym tunerem DVB-T, możliwe...
swiatowa-populacja-vs-liczba-uzytkowników-internetu-2005-2013

„Polski” biznes kończy się tam, gdzie zaczyna się Internet

0
"Polski" biznes kończy się tam, gdzie zaczyna się Internet Liczba użytkowników Internetu stale rośnie. Populacja świata liczyła w 2005 roku 6,5 miliarda ludzi, w 2013 osiągnęła 7,1 miliarda. W tym samym czasie wzrost liczby użytkowników...
stopień wykorzystania materiałów video w public relations

Stopień wykorzystania materiałów video w public relations

0
Ponad 60% specjalistów ds. PR dołącza do informacji prasowych multimedia, jednak jedynie niecałe 20% z nich wykorzystuje materiały video. Eksperci od public relations bardziej więc ufają standardowym, statycznym formom przekazu, aniżeli bardziej dynamicznym komunikatom....
rp_4ef6a6411d_2109663125-x-box.png

Konsola Xbox One od dziś dostępna na polskim rynku

0
Konsola Xbox One wyposażona jest w ulepszony sensor ruchowy Kinect, który pozwala sterować nią za pomocą ruchu ciała. Następczyni konsoli Xbox 360 ma ponadto dodatkowe funkcje i aplikacje, takie jak Skype, YouTube oraz aplikacje wideo. Nowy produkt...
rp_96c22de269_146856547-imm-socialmedia-popr.png

IMM: Media tradycyjne coraz częściej czerpią informacje z mediów społecznościowych: Twittera, Facebooka i YouTube’a

0
Media tradycyjne, jak prasa, radio i telewizja, coraz częściej szukają tematów w mediach społecznościowych, przede wszystkim na Twitterze i Facebooku, a także w serwisie YouTube. W ciągu dwóch lat cytowanie wszystkich kanałów społecznościowych wzrosło trzykrotnie, z 400 do 1200 miesięcznie....
rp_ef031e6d57_672867756-native-advertising.png

Specjaliści od marketingu stawiają na mniej agresywną reklamę

0
Reklama natywna zdobywa coraz więcej zwolenników wśród marketerów. To nowa jakość w marketingu internetowym. Z założenia nie powinna przekonywać klienta, że dany produkt jest dobry, tylko udowodnić, że tak jest i dlaczego. Przekaz powinien być rzetelny...
rp_fc9b238156_1270578000-polacy-internet.png

Ponad 2/3 Polaków ma telefon z dostępem do sieci. Internet coraz częściej wygrywa z...

0
Dwie trzecie internautów korzysta ze smartfona, a co czwarty jest użytkownikiem tabletu. Rosnącej popularności urządzeń mobilnych z dostępem do sieci towarzyszy wzrost zainteresowania treściami wideo w internecie. Polacy mają dość sztywnych ramówek telewizyjnych, dlatego coraz...
rp_6cdc77a749_754198182-personalizacja-telewizorow.png

Nowoczesne telewizory są coraz bardziej inteligentne. Wyczuwają obecność użytkownika i dopasowują do niego ofertę...

0
Najnowsze modele telewizorów wyposażone w kamery i czujniki potrafią rozpoznać, który z domowników znajduje się w pobliżu odbiornika. Dzięki temu urządzenie dopasuje do niego konkretną ofertę programową i listę przydatnych stron WWW. Jeden telewizor może zapamiętać maksymalnie pięć osób...
rp_1a7ee8527d_470398185-onet-wideo.png

Rynek wideo w internecie rozwija się dynamicznie. Dalsze inwestycje w ten segment planuje Grupa...

0
Już co czwarty odwiedzający portal Onet.pl ogląda materiały wideo, a suma ich odtworzeń w kwietniu przekroczyła 55 mln. Rynek wideo w Polsce czeka w najbliższych latach dynamiczny rozwój – to za sprawą inwestycji w ten segment zarówno graczy online'owych,...
telewizor

VoD – Gra warta świeczki

0
Według raportu firmy Gemius internetowe serwisy wideo podbijają serca 95 procent użytkowników sieci. Ponad połowa, bo aż 53% z nich deklaruje, iż regularnie korzysta z telewizji internetowych. Potencjał segmentu VoD jest niezaprzeczalny. Widownia gotowa...
xbox gra

Game Industry Trends: Money 2014 już 5 czerwca w Warszawie

Konferencje Game Industry Trends poruszają różnorodną tematykę związaną z szerokopojętym rynkiem interaktywnej rozrywki. Do tej pory podczas trzech dwudniowych konferencji (2011, 2012 i 2013 rok) organizowanych przez firmę NoNoobs poruszono bardzo różnorodne obszary tematyczne...
Social Media

Wirtualnie po władzę realną, czyli politycy w internecie

0
Ile razy wpis polityka na Twitterze stał się tematem dyskusji w innych mediach? Ile razy do internetu wyciekły materiały związane z działalnością polityków, które wywołały burzę? Wkrótce wybory do Parlamentu Unii Europejskiej. Polityki w...
iPhone 6

Media pod presją online

0
Internet ma olbrzymi wpływ na ewolucję tradycyjnych mediów, nawet jeśli na co dzień tego nie dostrzegamy. Znaczenie sieci oraz zmiany nawyków konsumenckich dostrzegają i zaczynają rozumieć również nadawcy telewizyjni - pisze Michał Włodarczyk, ekspert...
rp_08b1d430af_1560356395-tablica-pl-zmiana-ok.png

Serwis bezpłatnych ogłoszeń lokalnych Tablica.pl zmienia nazwę na OLX.pl

0
Tablica.pl, serwis bezpłatnych ogłoszeń lokalnych będzie funkcjonował pod nazwą OLX.pl. To element strategii właściciela obu serwisów, grupy Naspers, by wzmacniać markę OLX obecną w ponad 100 krajach na rynkach wschodzących. Dla użytkowników nic się...
rp_3827868e8d_1341016917-badania-youtube.png

Mniejsze zainteresowanie YouTube’em. Serwisowi wyrosła konkurencja

0
Po latach dynamicznych wzrostów liczby użytkowników serwisu wideo YouTube zainteresowanie serwisem spada – wynika z danych firmy Gemius, która zbadała ruch w serwisie z urządzeń stacjonarnych. Przyczyny mogą być dwie. Z jednej strony część ruchu w sieci...
wideo laptop telefon

Zalety video marketingu okiem eksperta

0
Co minutę do YouTube trafia ponad 100 godzin materiału video, a co miesiąc ponad miliard osób na całym świecie odwiedza serwis, aby obejrzeć na nim różnorodne treści. Korzystanie z video jako narzędzia marketingowego jest...
rp_d5896ab965_1644927735-cisco-trendy.png

Do 2018 r. ruch w sieciach mobilnych wzrośnie dziesięciokrotnie. Odpowiada to 4 bln filmów...

0
W ciągu najbliższych 4-5 lat można spodziewać się dziesięciokrotnego wzrostu ruchu w sieciach mobilnych w Polsce i jedenastokrotnego wzrostu na świecie – wynika z raportu Cisco Mobile Visual Networking Index. Eksperci firmy podkreślają, że polska infrastruktura jest gotowa...
Online shopping and e-commerce background

Co nakręca eCommerce?

0
W styczniu 2014 r. Cube Research po raz trzeci przeprowadził badanie w ramach projektu „Co nakręca eCommerce?”. Udział wzięło w sumie 463 przedsiębiorców prowadzących sklepy internetowe wylosowane z puli ponad 9 tys. podmiotów tego...
wideo laptop telefon

Video marketing w pigułce

0
Skuteczny marketing firmy, wobec dynamicznie rozwijającego się świata biznesu stawia coraz wyże wymagania. Jedną z innowacyjnych metod promowania marki w Internecie jest jest viedo marketing, który przy pomocy odpowiednich działań i narzędzi może okazać...
iPad strona internetowa marketing

Pozycjonowanie lokalne – 7 wskazówek jak być wysoko

0
Zgodnie z danymi przedstawianymi przez Google Miejsca – aż 97% konsumentów poszukuje informacji na temat firm lokalnych w Internecie. Pojawienie się opcji wyszukiwania lokalnego pozwala internaucie poszukującemu określonych usług za pośrednictwem wyszukiwarki zobaczyć w...
internet of things

W branży IT przewiduje się do 2017 roku trzykrotny wzrost przesyłania danych

0
Norbert Ogłoziński, Country Sales Manager ZyXEL Communications przedstawił prognozy dotyczące rynku IT. Firma ZyXEL zakłada, że w najbliższych latach trzykrotnie wzrośnie liczba przesyłanych danych, dzięki szybko rosnącej dostępności Internetu, stałemu rozwojowi technologii w tym...
telewizja

Dynamiczna iTV chce wejść do pierwszej trójki kanałów muzycznych w Polsce

0
Telewizja Interaktywna iTV należąca do giełdowej Grupy MNI notuje stały dynamiczny wzrost oglądalności. W kwietniu zwiększył się on o 190%, co pozwoliło iTV na umocnienie się na 5. miejscu wśród wszystkich kanałów muzyczno -...

GORĄCY TEMAT

Dr Sławomir Dudek - główny ekonomista Pracodawców RP

Polacy czarno widzą przyszłość, ponad 90 proc. obawia się wzrostu bezrobocia

0
Polacy boją się, że masowo trafią na bezrobocie, zostaną bez pieniędzy, a polska gospodarka mocno tąpnie – tak złe nastroje społeczne pokazują najnowsze badania...
Maciej Przygórzewski, główny analityk Walutomat i Internetowykantor.pl

Bezrobocie rośnie, ale złoty coraz silniejszy

0
Dobra passa polskiej waluty wciąż trwa, 4,50 zł nie okazało się żadną istotną barierą dla pary EURPLN i złoty dalej dzisiaj zyskuje. Podobnie zachowują...
Wirtualne kasy fiskalne. Rozmowy w Ministerstwie Finansów na ostatniej prostej

Wirtualne kasy fiskalne. Rozmowy w Ministerstwie Finansów na ostatniej prostej

0
W odpowiedzi na apel wystosowany przez ekspertów Ministerstwo Finansów organizuje spotkanie, podczas którego analizowane będą zagrożenia płynące z rozszerzenia pilotażu wirtualnych kas fiskalnych na branże wrażliwe podatkowo,...
Wojciech Ratajczyk, CEO Trenkwalder, Wiceprezes ds. pracy tymczasowej Polskiego Forum HR

Polski przemysł w hibernacji? Raport na temat organizacji pracy i zatrudnienia

0
86 proc. ankietowanych polskich firm produkcyjnych nie przewiduje redukcji etatów w najbliższych miesiącach – wynika z najnowszego raportu Trenkwalder Polska. Jednak w obawie przed...

Przedsiębiorcy negatywnie oceniają kondycję gospodarki i swojego biznesu. Programy pomocowe są...

0
Nastroje przedsiębiorców są nieco lepsze niż w połowie kwietnia – wynika z badania Pracodawców RP. Wciąż jednak dominuje pesymizm. Firmy gorzej oceniają przy tym perspektywy gospodarki...