Pierwszy etap – zgłoszenia do Konkursu e-Commerce Polska awards 2017 – zamknięty

0

Izba Gospodarki Elektronicznej zakończyła etap zgłoszeń do Konkursu e-Commerce Polska awards 2017. W V edycji Konkursu wpłynęło więcej zgłoszeń niż w ubiegłym roku. Dużym zainteresowaniem w tym roku cieszyły się nowe kategorie dla e-medycyny, e-usług oraz e-administracji.

Do 18 sierpnia trwa preselekcja zgłoszeń, która poprzedza głosowanie  Jury. Nominowanych w poszczególnych kategoriach poznamy 19 września, a zwycięzców 9 listopada podczas uroczystej gali w Hotelu Novotel Warszawa Centrum. W dniach 17 sierpnia – 31 sierpnia odbędzie się głosowanie internautów w kategorii “Najlepsza obsługa klienta” wśród zgłoszonych do Konkursu e-sklepów.

W tym roku liczba zgłoszeń do naszego Konkursu przekroczyła nasze oczekiwania. Rozszerzenie odbiorców Konkursu o nowe kategorie – e-medycyna, e-usługi i e-administracja, które spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem, pokazało nam, że Konkurs e-Commerce Polska awards ma potencjał do wyznaczania standardów i nagradzania najlepszych na rynku całej gospodarki cyfrowej – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

13 sierpnia upłynął termin nadsyłania zgłoszeń do tegorocznej edycji, która obejmuje 17 kategorii. Trwa ich preselekcja, po której do obrad przystąpi grono Jury składające się z reprezentantów  wiodących przedsiębiorstw gospodarki elektronicznej. Są to osoby, które na co dzień zajmują się rozwojem branży elektronicznej, doradzają oraz prowadzą biznes.

Jurorzy tegorocznej edycji e-Commerce Polska awards 2017:

w kategorii z zakresu brandingu:

  • Rafał Stępniewski – Dyrektor Zarządzający, Rzetelna Grupa
  • Bartosz Kiełbiński – Dyrektor Zarządzający, estoreMedia
  • Konrad Błazenek – Dyrektor Zarządzający, Semahead
  • Kamil Wiszowaty – Dyrektor Zarządzający, Valuemedia
  • Jakub Bielerzewski – General Manager, Performics
  • Paweł Netczuk – Wydawca mediarun.com | Konkurs Dyrektor Marketingu Roku

w kategorii z zakresu sprzedaży:

  • Justyna Skorupska – Head of Business Consulting, e-point S.A
  • Łukasz Szymula – Regional Director EE, Tradedoubler
  • Joanna Pieńkowska-Olczak  – Country Manager, PayU S.A.
  • Zbigniew Nowicki – Dyrektor Zarządzający, Bluerank
  • Adam Tomczak – Prezes, X-Press Couriers
  • Małgorzata Ciszecka  – Senior Manager Regional Product & Market Development, Visa

w kategorii e-medycyna:

  • Olgierd Porębski – Partner zarządzający, Radca Prawny, Kancelaria Porębski i Wspólnicy
  • Wojciech Górnik – Zastępca Dyrektora ds. Informacji i Współpracy z Regionami, CSIOZ
  • Małgorzata Gałązka-Sobotka – Dyrektor Instytutu Zarządzania w Ochronie Zdrowia Uczelnia Łazarskiego
Czytaj również:  Relacja z II edycji konferencji dydaktycznej „Innowacyjność gospodarki w badaniach słuchaczy studiów podyplomowych”

w kategorii e-administracja

  • Grzegorz Wójcik – CEO, Autenti
  • prof. Dariusz Szostek – Radca Prawny, Partner Zarządzający, Szostek_Bar i Partnerzy
  • Patrycja Staniszewska – Prezes, Izba Gospodarki Elektronicznej

w kategorii e-usługi

  • Borys Skraba – CEO, Bold Brand Agency
  • Roman Baluta – CEO, ORBA
  • Maciej Ossowski – Director of GetResponse Enterprise, GetResponse

w kategorii z sektora bankowego i ubezpieczeniowego

  • Sławomir Cieśliński – CEO, MedienServices
  • Andrzej Poniński – Prezes Zarządu, PONIP

Jurorzy będą oceniać sklepy za pomocą aplikacji online w skali od 0 do 5. Nominacje zostaną przyznane uczestnikom każdej kategorii, którzy uzyskają  najwyższą sumaryczną liczbę punktów od Jurorów. W każdej kategorii nominację otrzyma maksymalnie 5 podmiotów. Laureatem zostanie ten spośród nominowanych uczestników (w danej kategorii), który uzyskał największą łączną liczbę punktów. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów głos decydujący będzie miał Przewodniczący Jury. Nominowanych w Konkursie poznamy 19 września.

Tegorocznych zwycięzców e-Commerce Polska awards poznamy 9 listopada podczas Gali wręczenia Nagród, która odbędzie się w Hotelu Novotel Warszawa Centrum.

Harmonogram Konkursu:

  • a) Etap I ( 26.05 – 13.08 ) – zgłoszenia Uczestników,
  • b) Etap II ( 16.08 – 18.08 ) – preselekcja zgłoszeń,
  • c) Etap III ( 21.08 – 30.08 ) – głosowanie Członków Jury: ocena Uczestników przez Członków Jury w poszczególnych Kategoriach Konkursu poszczególnych w Grupach,
  • d) Etap IV ( 04.09 – 14.09 ) – audyt wyników Konkursu,
  • e) Etap V (19.09) – ogłoszenie na Stronie Konkursu listy Nominowanych Uczestników w poszczególnych Kategoriach Konkursu w każdej Grupie,
  • f) Etap VI (09.11.2017 r.) – Gala.

Głosowanie Internautów w Kategorii „Najlepsza obsługa klienta” przeprowadzone będzie w okresie od 17.08 – 31.08

Partner Główny Konkursu: ORBA

Partnerzy Kategorii:

  • Getresponse – Partner Kategorii “Innowacje cyfrowe dla e-usług”
  • Przelewy24 – Partner Kategorii “Strona roku”
  • Visa  – Partner Kategorii “Innowacja Roku”
  • Bluerank – Partner Kategorii “Najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej”
  • Mobile Institute – Partner Kategorii “Mobilny design roku”

Patroni medialni: Marketer+, Cashless.pl,  CEO Magazyn Polska, Gazeta Bankowa, Gazeta Ubezpieczniowa, Interaktywnie.com , Puls Medycyny, Pożyczkaportal.pl

Patroni merytoryczni: Polskie Stowarzyszenie HL7, PharmaNET oraz Polska Izba Informatyki Medycznej

Link do strony Konkursu: http://ecpawards.pl