Izba Gospodarki Elektronicznej zakończyła etap zgłoszeń do Konkursu e-Commerce Polska awards 2017. W V edycji Konkursu wpłynęło więcej zgłoszeń niż w ubiegłym roku. Dużym zainteresowaniem w tym roku cieszyły się nowe kategorie dla e-medycyny, e-usług oraz e-administracji.
Do 18 sierpnia trwa preselekcja zgłoszeń, która poprzedza głosowanie Jury. Nominowanych w poszczególnych kategoriach poznamy 19 września, a zwycięzców 9 listopada podczas uroczystej gali w Hotelu Novotel Warszawa Centrum. W dniach 17 sierpnia – 31 sierpnia odbędzie się głosowanie internautów w kategorii “Najlepsza obsługa klienta” wśród zgłoszonych do Konkursu e-sklepów.
W tym roku liczba zgłoszeń do naszego Konkursu przekroczyła nasze oczekiwania. Rozszerzenie odbiorców Konkursu o nowe kategorie – e-medycyna, e-usługi i e-administracja, które spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem, pokazało nam, że Konkurs e-Commerce Polska awards ma potencjał do wyznaczania standardów i nagradzania najlepszych na rynku całej gospodarki cyfrowej – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
13 sierpnia upłynął termin nadsyłania zgłoszeń do tegorocznej edycji, która obejmuje 17 kategorii. Trwa ich preselekcja, po której do obrad przystąpi grono Jury składające się z reprezentantów wiodących przedsiębiorstw gospodarki elektronicznej. Są to osoby, które na co dzień zajmują się rozwojem branży elektronicznej, doradzają oraz prowadzą biznes.
Jurorzy tegorocznej edycji e-Commerce Polska awards 2017:
w kategorii z zakresu brandingu:
- Rafał Stępniewski – Dyrektor Zarządzający, Rzetelna Grupa
- Bartosz Kiełbiński – Dyrektor Zarządzający, estoreMedia
- Konrad Błazenek – Dyrektor Zarządzający, Semahead
- Kamil Wiszowaty – Dyrektor Zarządzający, Valuemedia
- Jakub Bielerzewski – General Manager, Performics
- Paweł Netczuk – Wydawca mediarun.com | Konkurs Dyrektor Marketingu Roku
w kategorii z zakresu sprzedaży:
- Justyna Skorupska – Head of Business Consulting, e-point S.A
- Łukasz Szymula – Regional Director EE, Tradedoubler
- Joanna Pieńkowska-Olczak – Country Manager, PayU S.A.
- Zbigniew Nowicki – Dyrektor Zarządzający, Bluerank
- Adam Tomczak – Prezes, X-Press Couriers
- Małgorzata Ciszecka – Senior Manager Regional Product & Market Development, Visa
w kategorii e-medycyna:
- Olgierd Porębski – Partner zarządzający, Radca Prawny, Kancelaria Porębski i Wspólnicy
- Wojciech Górnik – Zastępca Dyrektora ds. Informacji i Współpracy z Regionami, CSIOZ
- Małgorzata Gałązka-Sobotka – Dyrektor Instytutu Zarządzania w Ochronie Zdrowia Uczelnia Łazarskiego
w kategorii e-administracja
- Grzegorz Wójcik – CEO, Autenti
- prof. Dariusz Szostek – Radca Prawny, Partner Zarządzający, Szostek_Bar i Partnerzy
- Patrycja Staniszewska – Prezes, Izba Gospodarki Elektronicznej
w kategorii e-usługi
- Borys Skraba – CEO, Bold Brand Agency
- Roman Baluta – CEO, ORBA
- Maciej Ossowski – Director of GetResponse Enterprise, GetResponse
w kategorii z sektora bankowego i ubezpieczeniowego
- Sławomir Cieśliński – CEO, MedienServices
- Andrzej Poniński – Prezes Zarządu, PONIP
Jurorzy będą oceniać sklepy za pomocą aplikacji online w skali od 0 do 5. Nominacje zostaną przyznane uczestnikom każdej kategorii, którzy uzyskają najwyższą sumaryczną liczbę punktów od Jurorów. W każdej kategorii nominację otrzyma maksymalnie 5 podmiotów. Laureatem zostanie ten spośród nominowanych uczestników (w danej kategorii), który uzyskał największą łączną liczbę punktów. W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów głos decydujący będzie miał Przewodniczący Jury. Nominowanych w Konkursie poznamy 19 września.
Tegorocznych zwycięzców e-Commerce Polska awards poznamy 9 listopada podczas Gali wręczenia Nagród, która odbędzie się w Hotelu Novotel Warszawa Centrum.
Harmonogram Konkursu:
- a) Etap I ( 26.05 – 13.08 ) – zgłoszenia Uczestników,
- b) Etap II ( 16.08 – 18.08 ) – preselekcja zgłoszeń,
- c) Etap III ( 21.08 – 30.08 ) – głosowanie Członków Jury: ocena Uczestników przez Członków Jury w poszczególnych Kategoriach Konkursu poszczególnych w Grupach,
- d) Etap IV ( 04.09 – 14.09 ) – audyt wyników Konkursu,
- e) Etap V (19.09) – ogłoszenie na Stronie Konkursu listy Nominowanych Uczestników w poszczególnych Kategoriach Konkursu w każdej Grupie,
- f) Etap VI (09.11.2017 r.) – Gala.
Głosowanie Internautów w Kategorii „Najlepsza obsługa klienta” przeprowadzone będzie w okresie od 17.08 – 31.08
Partner Główny Konkursu: ORBA
Partnerzy Kategorii:
- Getresponse – Partner Kategorii “Innowacje cyfrowe dla e-usług”
- Przelewy24 – Partner Kategorii “Strona roku”
- Visa – Partner Kategorii “Innowacja Roku”
- Bluerank – Partner Kategorii “Najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej”
- Mobile Institute – Partner Kategorii “Mobilny design roku”
Patroni medialni: Marketer+, Cashless.pl, CEO Magazyn Polska, Gazeta Bankowa, Gazeta Ubezpieczniowa, Interaktywnie.com , Puls Medycyny, Pożyczkaportal.pl
Patroni merytoryczni: Polskie Stowarzyszenie HL7, PharmaNET oraz Polska Izba Informatyki Medycznej
Link do strony Konkursu: http://ecpawards.pl