Podsumowanie konferencji PROCON/POLZAK 2016

Konferencja PROCON/POLZAK 2016 odbyła się w dniach 18-19.10.2016 w Warszawie

Największe wydarzenie dla branży zakupowej w Polsce za nami! Organizowana przez OptiBuy i Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki (PSML) Konferencja PROCON/POLZAK 2016 odbyła się w dniach 18-19.10.2016 w Warszawie. W tym roku w wydarzeniu uczestniczyło ponad 360 przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej odpowiedzialnych za zakupy korporacyjne w średnich i dużych przedsiębiorstwach, co stanowi rekordowy wynik dla całej branży procurementowej w Polsce, pozwalając Konferencji PROCON/POLZAK na utrzymanie miana największej konferencji zakupowej w kraju.

PROCON/POLZAK 2016 w liczbach

  • 364 Uczestników
  • 46 prelegentów
  • 137 firm z 12 branż

Prelegenci – polscy oraz zagraniczni eksperci – przedstawiciele firm m.in.: PKN Orlen, Sygnity, Orange, DDB, Novartis, Microsoft, Orange, K2, XBS czy Polpharma, poprowadzili 46 prelekcji i case studies podzielonych na 7 kategorii tematycznych: Zarządzanie kosztami materiałowymi, Procesy i narzędzia, Zakupy INDIRECT, Zakupy IT, Zakupy Usług Komunikacji Marketingowej, Budowanie relacji z dostawcami, Zakupy Inwestycyjne – CAPEX.  Patronat merytoryczny objęła Akademia Leona Koźmińskiego oraz SAR – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej. Gościem Specjalnym Konferencji był wielokrotny uczestnik Rajdu Dakar oraz motocyklowy mistrz świata Jacek Czachor.

Sprawdzenie, które wykłady najbardziej podobały się audytorium, umożliwiła wygodna i funkcjonalna aplikacja, sponsorowana przez firmę Travelport, która poza możliwością oceniania poszczególnych wydarzeń, pozwoliła Uczestnikom swobodnie przeglądać program konferencji i dodawać wybrane punkty paneli do kalendarza, poznawać sylwetki prelegentów, a także komunikować się z innymi Uczestnikami.

Pierwszego dnia konferencji, odbyła się także uroczysta Gala Wręczenia Nagród w konkursie PROCON Awards 2016 oraz konkursie LIDER ZAKUPÓW 2016. W Konkursie PROCON Awards nagrody dla DOSTAWCY ROKU otrzymały: Itprojekt (IT), Kuehne+Nagel (Logistics Services), Agencja POWER (Usługi Kreatywne). W tym roku kapituła konkursu przyznała również specjalne wyróżnienia, które otrzymały: w kategorii IT – Axence Sp. z o.o. Sp. k., z zakresu Logistics Services – Ritex Logistics Operator, a za wyróżniające się  Usługi Kreatywne (Creative Services) –  Ministry of Creativity Sp. z o.o.. Drugim głównym elementem Gali było wręczenie nagrody LIDER ZAKUPÓW 2016. Wyróżnienia w tym konkursie otrzymali: Pan Roman Kowszewicz, PKN ORLEN S.A. za projekt „Akademia Zakupowa PKN ORLEN” (II Wyróżnienie) oraz Pan Robert Zimmer z firmy Novartis – „Introduction to Crowdsourcing; New Sources For Solutions” (II Wyróżnienie), Pani Magdalena Wojtowicz z firmy Kalmar – „Model współpracy partnerskiej w łańcuchu dostaw, jako metoda akceleracji wyników w firmie Kalmar” (I Wyróżnienie) oraz Pan Łukasz Pilarski, z Zakładów Tłuszczowych Kruszwica S.A. – „Reorganizacja zakupów technicznych Grupy Bunge w Polsce” (I Wyróżnienie). Nagrodę główną – tytuł LIDERA ZAKUPÓW 2016 – otrzymali Panowie Krzysztof Rusin i Marek Szymanowski z Orange Polska S.A. za projekt „Wykorzystanie Procurement Engineering’u na przykładzie przetargu na przełącznice optyczne (ODF)”

Konferencja PROCON/POLZAK na stałe wpisała się do kalendarza wydarzeń biznesowych jako niekwestionowany lider konferencji zakupowych w kraju. Szerokie grono Uczestników, doświadczeni  prelegenci chętnie dzielący się swoją wiedzą, inspirujące spotkania, wartościowy networking, profesjonalna oprawa techniczna, liczne atrakcje oraz znakomite przygotowanie organizacyjne składa się na sukces PROCON/POLZAK.

Organizatorzy, serdecznie dziękują za poświęcony czas, wsparcie oraz chęć dzielenia się doświadczeniami i wiedzą wszystkim Prelegentom, Partnerom, Sponsorom, Wystawcom oraz oczywiście – Uczestnikom.