Galeria Bronowice, zarządzana przez Ceetrus Polska, bardzo dynamicznie wkroczyła w rok 2019. Nowe umowy, wzmocnienie tenant-mix, kolejne udogodnienia dla klientów oraz rozpoczęcie budowy nowego wejścia do obiektu to tylko część zmian, jakie dzieją się w krakowskim centrum handlowym.

18 marca 2019 roku Galeria Bronowice rozpoczyna dużą inwestycję, związaną z budową dodatkowego wejścia do obiektu. Powstaną schody zewnętrzne z windą oraz mała architektura i wiata rowerowa. Dodatkowe wejście umożliwi komunikację pieszą z terenu zewnętrznego na poziom +1 parkingu. Przewidziany czas budowy to około 6 miesięcy.

O powstaniu dodatkowego wejścia od strony sklepu IKEA myśleliśmy już od dawna, wnioskowali też o to nasi klienci. Zmiana ta zdecydowanie ułatwi odwiedzającym komunikację z naszą Galerią, skracając czas dotarcia na zakupy – podkreśla Aleksandra Rzońca, Dyrektor Galerii Bronowice. I dodaje: – W trakcie budowy ograniczone będzie dotarcie i wyjazd z parkingu na poziomie -1 od strony ul. Sosnowieckiej. Dotyczy to dni roboczych, w weekendy ograniczenie to nie będzie obowiązywać.

Oprócz zmian architektonicznych równie dużo dzieje się na mapie handlowej Galerii Bronowice. Wzmocnieniu uległa modowa oferta – już niebawem otwarty zostanie tu ponad 750-metrowy, pierwszy w Krakowie, salon Kappahl. Trwają również prace związane z modernizacją i powiększeniem salonu 4F. Ostatnio został także otwarty, pod szyldem znanej dotychczas  z usług farmaceutycznych marki Dr.Max, pierwszy w Polsce gabinet w centrum handlowym, gdzie pacjenci mogą liczyć na szybką konsultację lekarską w przerwie między zakupami. Po rozbudowie otwarty został salon Diverse. Wzrosła także oferta usług, dostępnych w Centrum – pojawił się m.in. paczkomat oraz ekopudełko, niezwykły kosz, do którego można oddawać zużyte przedmioty zagrażające środowisku – płyty CD, drobną elektronikę, baterie oraz żarówki.

– Wzrost odwiedzalności i przychodów, którymi zamknęliśmy miniony rok, pokazuje, że pomimo wprowadzenia tzw. niehandlowych niedziel i aktywności nowego, konkurencyjnego centrum handlowego, jesteśmy atrakcyjni dla mieszkańców Krakowa i jego północnych sąsiadów. Tym bardziej więc intensyfikujemy wysiłki, by powiększać naszą ofertę i komfort przebywania oraz dotarcia do Galerii Bronowice – mówi Aleksandra Rzońca.

Czytaj również:  Polska na 3 miejscu wśród krajów Unii Europejskiej z najniższym bezrobociem

Warto również przypomnieć wyniki badań, jakie prowadziła firma ARC Rynek i Opinia wśród osób odwiedzających Galerię Bronowice i w tzw. strefie zasięgu. Potwierdziły one, że pozycja Galerii jest silna na tle konkurencji – wg badanej grupy Galeria jest najlepiej znanym centrum handlowym w Krakowie i okolicach. Również pod względem odwiedzania znajduje się na pierwszej pozycji w rankingu – bywa tu średnio trzech na czterech mieszkańców strefy zasięgu.

– Widać więc, że nasze wielokierunkowe działania, prowadzące do podniesienia oferty, jakości i komfortu zakupów przyniosły fantastyczne efekty. Jesteśmy także postrzegani jako miejsce idealne na przyjemne, komfortowe zakupy. Według odwiedzających dużą zaletą Galerii jest atmosfera. Jest miło, jest wiele miejsc przeznaczonych do odpoczynku, a sama obiekt jest estetyczny, z życzliwą obsługą – dodaje Aleksandra Rzońca.