Bank Pocztowy przyjmuje wnioski od firm o subwencje w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0

bank pocztowy

Od 15 stycznia 2021 r. Bank Pocztowy rozpocznie przyjmować wnioski od swoich klientów – mikro, małych i średnich firm zatrudniających od 1 do 249 pracowników o udzielenie wsparcia w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0. To program, którego celem jest pomoc finansowa dla firm z 45 branż, które musiały ograniczyć lub zawiesić działalność w związku z sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19, a w szczególności działających w branży turystycznej, gastronomicznej i handlowej.

– Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się wśród banków współpracujących z Polskim Funduszem Rozwoju. Nasz bank dociera do mikro, małych i średnich firm działających w małych miasteczkach i w gminach odległych od wielkich miast na terenie całej Polski. Tarcza 2.0 PFR pozwoli przedsiębiorcom, także z tych regionów, przetrwać trudny czas i utrzymać wiele miejsc pracy. Współpraca z PFR i pomoc małym przedsiębiorcom idealnie wpisuje się w niedawno przyjętą Strategię Banku Pocztowego 2021 – 2024 – komentuje Jakub Słupiński, p.o. Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.

Firmy, które złożą wniosek lub otrzymają subwencję w ramach Tarczy Finansowej PFR, nie ponoszą żadnych kosztów np. z tytułu prowizji bankowej czy za rozpatrzenie wniosku.