13.4 C
Warsaw
czwartek, Wrzesień 19, 2019
Tagi Lexus

Słowo kluczowe: Lexus

Lexus wchodzi na nowy rynek

Lexus wchodzi na nowy rynek

Lexus otworzył w Stambule swój pierwszy w Turcji salon firmowy, oficjalnie rozpoczynając sprzedaż samochodów tej luksusowej japońskiej marki w tym kraju. Lexus oferować będzie w Turcji szeroką gamę samochodów, w tym modele IS, GS, NX,...
lexus_nx_300h_13

Będzie nowy crossover Lexusa!

Jak podaje portal Lexus Enthusiast, Toyota Motor Corporation, macierzysty koncern japońskiego producenta samochodów luksusowych, zarejestrował w Europie i Australii znaki towarowe zapowiadające wprowadzenie nowego modelu samochodu – Lexus UX.  Jako pierwsi zarejestrowanie nowych znaków towarowych...
lexus_rx_hybrid_38

Lexus po raz piąty najlepszy w rankingu niezawodności J.D. Power

Lexus, luksusowa marka koncernu Toyota, po raz piąty z rzędu zdobyła pierwsze miejsce w rankingu podsumowującym badania niezawodności przeprowadzone przez firmę J.D. Power. Modele sprzedawane w USA przez Toyota Motor Sales zdobyły w swych...
Projekt w Katarze zdobywa złoty medal w konkursie SAP Quality Award 2015

Projekt w Katarze zdobywa złoty medal w konkursie SAP Quality Award 2015

Projekt wdrożenia systemu SAP DBM Dealer Business Management w Abdullah Abdulghani & Bros. Co. W.L.L. (AAB), jednego z największych na świecie niezależnych dystrybutorów pojazdów marki Lexus i Toyota, otrzymał złoty medal na SAP 2015...
Toyota Auris HYBRID 2015

Rynek hybryd w Polsce większy o 40% – Toyota nadal liderem

Rynek samochodów hybrydowych w Polsce wzrósł w 2015 roku o 40% w porównaniu do 2014 roku. W ubiegłym roku zarejestrowano 5539 hybryd, zaś rok wcześniej 3976 takich aut. Polacy zainteresowali się łącznie 26 modelami...
lexus_rx_2

Wiceprezes Lexus International: przed nami kolejny rekordowy rok

W wywiadzie dla portalu wardsauto.com wiceprezes Lexus International Mark Templin podsumowuje bezprecedensowe wyniki sprzedaży firmy w minionym roku i przewiduje dalszy wzrost wyników w roku bieżącym. Japoński producent samochodów luksusowych zamknął rok 2015 rekordową sprzedażą...
toyota

Toyota ponownie największym producentem samochodów na świecie

Toyota Motor Corporation (TMC) opublikowała wyniki sprzedaży na świecie w 2015 roku. Firma po raz drugi z rzędu przekroczyła liczbę 10 milionów sprzedanych samochodów w ciągu roku i utrzymała pozycję lidera przemysłu motoryzacyjnego, zwiększając...
Lexus NX 300h na lodowych kołach

Lexus i Hamilton Ice Sculptors prezentują NX 300h na lodowych kołach

Pamiętacie jeżdżący model Lexusa 300h w skali 1:1, wykonany całkowicie z kartonu? Brytyjscy artyści ponownie zadziwiają świat, prezentując Lexusa NX 300h jeżdżącego na kołach wyrzeźbionych z lodu.  Lodowe koła dla Lexusa NX 300h powstały jako...
2013_corolla_studio_03

Corolla, Prius, Lexus ES – ich utrzymanie kosztuje najmniej

CarMD, amerykańska firma prowadząca sieć certyfikowanych warsztatów w całej Ameryce, opublikowała raport Vehicle Health Index zawierający listę modeli z poszczególnych roczników o najniższych kosztach serwisowych. Pierwsze 4 miejsca zajęły samochody Toyoty i Lexusa.  Zwycięzcą okazała...
intersect_dubai_01

Intersect by Lexus w Dubaju już otwarty

8 grudnia w Dubaju, stolicy Emiratów Arabskich, uroczyście otwarto pierwszy poza Japonią wyjątkowy lokal Intersect by Lexus – unikalną przestrzeń przesyconą duchem japońskiej marki luksusowych samochodów. Nowy Intersect by Lexus, położony w sercu prestiżowego centrum...
fleet_market_02

Toyota i Lexus na targach Fleet Market 2015

Podczas targów motoryzacyjnych Fleet Market Toyota i Lexus zaprezentowały swoje największe atuty – swoje najnowsze modele, w tym auta hybrydowe, oraz kompleksowe programy flotowe Toyota Business Plus i Lexus Business Plus. Największą sensacją stoiska...
lexus

Lexus uruchomił fabrykę w USA

W październiku Lexus otworzył w Georgetown w stanie Kentucky drugą po kanadyjskim Ontario fabrykę swych samochodów poza Japonią. Uruchomienie inwestycji wartej 360 mln USD poprzedziły staranne przygotowania, obejmując m.in. 1,5 mln godzin szkolenia pracowników. Zbudowany...
Przyszłość należy do wodoru

Przyszłość należy do wodoru. Kiedy następne modele wodorowe Toyoty i Lexusa?

Managerowie wysokich szczebli Toyoty i Lexusa potwierdzają plany rozszerzenia oferty samochodów wodorowych o kolejne modele.  Hybrydy – sprawdzona strategia Toyota Prius, pierwszy masowy samochód hybrydowy, zapoczątkował powstanie całej rodziny hybryd, nawiązujących do oryginalnego liftbacka kształtem i...
lexus

Satelitarny internet dla Lexusów

Jak podaje Forbes.com, Toyota – macierzysty koncern Lexusa – prowadzi prace nad wyposażeniem samochodów w szerokopasmowy dostęp do internetu wykorzystujący łącza satelitarne. Cytowany przez Forbesa analityk Roger Lanctot mówi, że Toyota współpracuje z powiązaną z...
lexus Radwanskiej

Nowy Lexus GS dla Agnieszki Radwańskiej

Zwyciężczyni turnieju WTA Finals, Agnieszka Radwańska dostała kluczyki do nowego Lexusa GS 450h. Najlepsza w historii polska tenisistka spotkała się z dziennikarzami w siedzibie Toyota Motor Poland w Warszawie. Jak powiedziała, jest dobrym kierowcą,...
Toyota Highway Teammate – technologia automatycznego prowadzenia pojazdów – testy Lexusa GS

Toyota ponownie zwycięzcą w rankingu niezawodności Consumer Reports

Consumer Reports, wpływowa amerykańska organizacja konsumencka, opublikowała raport „Most and Least Reliable Cars”. Toyota ponownie jest niekwestionowanym liderem tego zestawienia, umieszczając łącznie 19 aut (Toyota i Lexus) w 14 kategoriach. To kolejne potwierdzenie opinii...
Toyota Highway Teammate – technologia automatycznego prowadzenia pojazdów – testy Lexusa GS

Toyota Highway Teammate – Inteligencja interakcji

Toyota przedstawiła wyniki drogowych prób samochodu testowego Highway Teammate – zmodyfikowanego Lexusa GS – będącego demonstratorem technologii automatycznego prowadzenia pojazdów, które mają trafić na rynek już około roku 2020. Projekt jest częścią szerszej koncepcji Mobility...
Lexus RX 450h, 4 generacja

Lexus ulubioną marką Amerykanów

Amerykańscy klienci ocenili, że Lexus oferuje najwyższą jakość produktów i usług ze wszystkich marek obecnych w Stanach Zjednoczonych. Japońska luksusowa marka pobiła Mercedesa, dotychczasowego lidera, w prestiżowym rankingu American Customer Satisfaction Index Automobiles Report....
Toyota po raz kolejny znalazła się na szczycie listy najcenniejszych marek motoryzacyjnych w rankingu BrandZ™ 100 Most Valuable Global Brands 2015. Badanie przeprowadziła firma Millward Brown Optimor, która wyceniła markę Toyoty na 28,9 mld dolarów (26,5 mld Euro). Lexus awansował w rankingu na 10. pozycję, w porównaniu do 11. miejsca w ubiegłym roku. Zdecydowały o tym systematyczne podnoszenie jakości produktów i szeroka gama odnowionych modeli. Wartość Lexusa wyceniono na 4,3 mld dolarów (3,9 mld Euro). Ranking BrandZ™ ukazuje się od 10 lat. W tym czasie Toyota okazała się liderem branży motoryzacyjnej 8 razy. O dominującej pozycji marki decyduje innowacyjność firmy, wynikająca z szeroko zakrojonych badań nad nowymi technologiami, odważna polityka, najwyższa jakość i trwałość jej produktów oraz ogromny wkład we wdrażanie wizji zrównoważonej, świadomej mobilności. W 2014 roku firma wprowadziła na rynek pierwszy seryjny samochód na wodorowe ogniwa paliwowe – model Mirai. Nowatorski sedan jest już dostępny w Japonii. Na rynku europejskim i amerykańskim pojawi się w drugiej połowie tego roku. Toyota okazała się pionierem nowej technologii już po raz drugi. W 1997 roku firma wprowadziła na rynek Toyotę Prius, pierwszy seryjny samochód hybrydowy. Od tamtej pory Toyota sprzedała na całym świecie ponad 7 milionów hybryd. Europejscy kierowcy mogą wybierać spośród 15 modeli Toyoty i Lexusa. Toyota jest największym producentem samochodów na świecie. W 2014 roku koncern zwiększył sprzedaż o 2,5% do poziomu 10,2 milionów samochodów, co także pozytywnie wpłynęło na wartość marki w tegorocznym zestawieniu. BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands 2015 to jedyne badanie mierzące postrzeganie marki na podstawie wywiadów z około 2 milionami konsumentów w 30 krajach na temat tysięcy marek oferujących produkty klientom indywidualnym. Według autorów raportu postrzeganie marki przez konsumentów ma kluczowe znaczenie w ocenie jej wartości. Ich zdaniem na budowanie marki składają się przede wszystkim: sposób funkcjonowania firmy, jakość dostarczanego produktu, przejrzystość pozycjonowania na rynku i silne przywództwo.

Toyota sprzedała na świecie już ponad 8 milionów samochodów hybrydowych

Po 18 latach od premiery Priusa liczba sprzedanych hybryd Toyoty przekroczyła 8 milionów1. Ostatni milion sprzedaży firma osiągnęła w ciągu zaledwie 10 miesięcy. Od premiery Toyoty Prius w 1997 roku japoński producent stopniowo dodaje do...
Toyota Auris HYBRID 2015

Rynek hybryd w Polsce większy o 51%

Rynek samochodów hybrydowych w Polsce wzrósł w pierwszym półroczu 2015 roku o 51% w porównaniu do analogicznego okresu w 2014 roku. Od stycznia do czerwca 2015 roku zarejestrowano 2458 hybryd, zaś w tym samym...
Toyota po raz kolejny znalazła się na szczycie listy najcenniejszych marek motoryzacyjnych w rankingu BrandZ™ 100 Most Valuable Global Brands 2015. Badanie przeprowadziła firma Millward Brown Optimor, która wyceniła markę Toyoty na 28,9 mld dolarów (26,5 mld Euro). Lexus awansował w rankingu na 10. pozycję, w porównaniu do 11. miejsca w ubiegłym roku. Zdecydowały o tym systematyczne podnoszenie jakości produktów i szeroka gama odnowionych modeli. Wartość Lexusa wyceniono na 4,3 mld dolarów (3,9 mld Euro). Ranking BrandZ™ ukazuje się od 10 lat. W tym czasie Toyota okazała się liderem branży motoryzacyjnej 8 razy. O dominującej pozycji marki decyduje innowacyjność firmy, wynikająca z szeroko zakrojonych badań nad nowymi technologiami, odważna polityka, najwyższa jakość i trwałość jej produktów oraz ogromny wkład we wdrażanie wizji zrównoważonej, świadomej mobilności. W 2014 roku firma wprowadziła na rynek pierwszy seryjny samochód na wodorowe ogniwa paliwowe – model Mirai. Nowatorski sedan jest już dostępny w Japonii. Na rynku europejskim i amerykańskim pojawi się w drugiej połowie tego roku. Toyota okazała się pionierem nowej technologii już po raz drugi. W 1997 roku firma wprowadziła na rynek Toyotę Prius, pierwszy seryjny samochód hybrydowy. Od tamtej pory Toyota sprzedała na całym świecie ponad 7 milionów hybryd. Europejscy kierowcy mogą wybierać spośród 15 modeli Toyoty i Lexusa. Toyota jest największym producentem samochodów na świecie. W 2014 roku koncern zwiększył sprzedaż o 2,5% do poziomu 10,2 milionów samochodów, co także pozytywnie wpłynęło na wartość marki w tegorocznym zestawieniu. BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands 2015 to jedyne badanie mierzące postrzeganie marki na podstawie wywiadów z około 2 milionami konsumentów w 30 krajach na temat tysięcy marek oferujących produkty klientom indywidualnym. Według autorów raportu postrzeganie marki przez konsumentów ma kluczowe znaczenie w ocenie jej wartości. Ich zdaniem na budowanie marki składają się przede wszystkim: sposób funkcjonowania firmy, jakość dostarczanego produktu, przejrzystość pozycjonowania na rynku i silne przywództwo.

BrandZ potwierdza najwyższą wartość marki Toyota w branży motoryzacyjnej

Toyota po raz kolejny znalazła się na szczycie listy najcenniejszych marek motoryzacyjnych w rankingu BrandZ™ 100 Most Valuable Global Brands 2015. Badanie przeprowadziła firma Millward Brown Optimor, która wyceniła markę Toyoty na 28,9 mld...
rp_b3f5abfdfa_808820216-immersion-rynek.png

Wirtualna rzeczywistość wkracza na rynek reklamy. Duże zmiany spodziewane w przyszłym roku

Wirtualna rzeczywistość zyskała na znaczeniu wraz z głośnym ostatnio zakupem za 2 mld dolarów firmy Oculus przez Facebooka. Nowa komunikacja z klientem przy wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości ma przypominać rewolucję technologiczną, jaka miała miejsce na rynku telefonii komórkowej podczas wprowadzaniu smartfonów. – Nagle...
rp_a25fc0702c_164051225-mercedes-sprzedaz1.png

Polacy kupują coraz więcej aut premium i luksusowych. Samochody te kupują głównie firmy

W ciągu trzech kwartałów ubiegłego roku o 86 proc. wzrosła liczba nowych rejestracji samochodów z segmentu luksusowego – wynika z badań KPMG. Odbicie widocznie było również w segmencie premium. Największe wzrosty odnotowały marki: Lexus, BMW i Mercedes. W...

GORĄCY TEMAT

Stanisław Gomułka, główny ekonomista BBCvideo

Centralny Port Lotniczy wcale nie taki drogi. Ale czy konieczny?

Budowa Centralnego Portu Lotniczego między Warszawą a Łodzią nie będzie wcale tak dużym obciążeniem dla polskich finansów. Wydatki na inwestycje infrastrukturalne stanowią bowiem od...
transport

Ile na pakiecie mobilności straci polska branża transportu drogowego?

Jeśli pakiet mobilności zostanie przyjęty, to koszty prowadzenia działalności przewozowej w Niemczech mogą wzrosnąć nawet o 250 mln euro rocznie. Jak informuje profesor Peter Klaus,...
Blockchain kryptowaluty bitcoin

Handel kryptowalutami – polscy podatnicy znów dostaną po kieszeni

Z dniem 1 stycznia 2019 roku doszło do znowelizowania ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych w zakresie obrotu wirtualną walutą. Na skutek pewnych...
Krzysztof Szułdrzyński, partner zarządzający działem audytu i usług doradczych PwC, współtwórca Forum Rad Nadzorczych, członek Komitetu konsultacyjnego GPW ds. ładu korporacyjnego

Rosną wynagrodzenia członków rad nadzorczych w Polsce

Mediana wynagrodzeń członków rad nadzorczych spółek z głównych indeksów giełdowych zwiększyła się w roku 2018 o 5% w porównaniu z 2017 r., z 81...

Managerowie z branży IT tworzą związek pracodawców SoDA

Polski rynek IT stał się swoistym polem bitwy i zaczyna przypominać scenariusz „Gry o Tron”. W toczących się bataliach wcale nie chodzi o klientów, bo...