12.8 C
Warszawa
poniedziałek, 16 maja, 2022

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

biuro tłumaczeń 123tlumacz
Tagi Marta Machus-Burek

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Marta Machus-Burek

Rynek handlowy po I poł. 2021 roku

Eksperci Colliers podsumowali I połowę 2021 roku na polskim rynku handlowym, wybierając najważniejsze, ich zdaniem, wydarzenia. 12,2 mln mkw. w centrach handlowych W I poł. 2021 r. w Polsce oddano do użytku ok. 130 tys. mkw....

Zmiany w zarządzie Colliers w Polsce

Colliers w Polsce kontynuuje proces zmian w strukturze firmy. Po ogłoszonym 1 lipca awansie Moniki Rajskiej-Wolińskiej na stanowisko Dyrektor Generalnej na region CEE, firma informuje o powołaniu nowych członków zarządu spółki w Polsce. Do...
Machus-Burek Marta Colliers

Rynek nieruchomości handlowych w 2020, prognozy na 2021

Sektor handlowy to segment nieruchomości, który najdotkliwiej ucierpiał podczas pandemii, głównie z powodu trzech lockdownów oraz wciąż przedłużanych ograniczeń. Pomimo to w 2020 r. do użytku oddano blisko 260 tys. mkw. GLA powierzchni w...
e-commerce sklep internetowy

Omnichannel w obliczu pandemii – z ewolucji w rewolucję

Firma Colliers International przeprowadziła ankiety wśród przedstawicieli polskich oraz zagranicznych sieci i marek działających na polskim rynku handlu detalicznego. Wśród firm objętych ankietą najliczniejszą grupę stanowili reprezentanci sektorów: gastronomii, zdrowia i urody, mody i...
food court

Kondycja sektora gastronomicznego w polskich centrach handlowych

Colliers International przeanalizował ofertę 250 centrów handlowych w 18 największych polskich miastach. Centra handlowe, stanowiące nieodłączną część życia Polaków, ewoluują wraz ze zmianami demograficznymi, kulturowymi i ekonomicznymi. W minionych pięciu latach dokonano rozbudowy lub modernizacji...
Katarzyna Michnikowska, dyrektor w Dziale Doradztwa i Badań Rynku Colliers International

Rynek powierzchni handlowych w miastach regionalnych

W 10 przeanalizowanych przez Colliers International lokalizacjach* istnieje obecnie 70 centrów handlowych, które obsługują łącznie ok. 2,3 mln klientów - wynika z raportu "Centra handlowe w miastach regionalnych". W 2018 roku na jedno centrum...
galeria zakupy sklep

Zakaz handlu jednak wyjdzie galeriom na dobre?

W ocenie niektórych ekspertów, galerie już mocno ucierpiały na obowiązującym zakazie. Zaostrzyły więc rywalizację między sobą. Widoczny jest również trend zwiększania wydatków na informowanie o promocjach użytkowników smartfonów znajdujących się blisko centrów handlowych. Umożliwiają...
galeria sklepy

Produkt to za mało. Sieci handlowe budują swoje strategie w oparciu o doświadczenia klientów

Strategie nastawione na klienta to fundament biznesu w handlu detalicznym. Rosnące oczekiwania kupujących sprawiają, że sieci handlowe kreują holistyczne, spersonifikowane doświadczenia zakupowe, bazując z jednej strony na wiedzy psychologów-behawiorystów, a z drugiej na najnowszych...
Marta Machus-Burek, Senior Partner, Dyrektor Działu Powierzchni Handlowych w Colliers International

Centra handlowe w erze nowoczesnych technologii

Rynek detaliczny oraz branża centrów handlowych przechodzi transformację. Jednym z czynników wpływających na metamorfozę w tym sektorze jest rozwój technologii. Dotyczy on wszystkich uczestników rynku - właścicieli centrów handlowych, najemców i klientów. Zmiana stylu...

GORĄCY TEMAT

Inflacja w Polsce i w strefie euro: Jak bardzo źle może...

Strefa Euro stoi w obliczu największej presji cenowej od lat 70-tych. Analitycy Allianz Trade zakładają dla Polski następujący scenariusz związany z inflacją dla Polski:...

NBP i FED – dwa bieguny działań banków centralnych i ich...

Skończył się czas drukowania darmowego pieniądza. Banki centralne walczą z inflacją. W Polsce walka odbywa się to poprzez zaskakiwanie rynków, a inflacja rośnie. Fed...

Walka z oszustami VAT staje się coraz skuteczniejsza

Z najnowszych danych opublikowanych przez Dyrekcję Generalną ds. Podatków i Unii Celnej (TAXUD) wynika, że w 2021 r. fiskus w 27 krajach UE oraz...

Nowe wyzwania zastępują stare – polskie firmy w drugim roku pandemii

Wyniki drugiej edycji raportu EY – Przedsiębiorstwa w Polsce wobec pandemii COVID-19 – wskazują, że pomimo obiektywnej poprawy sytuacji gospodarczej – widocznej w danych...

EY: Polski biznes wciąż na drodze do zrównoważonego rozwoju

Wyniki badania EY – Czy polski biznes jest zrównoważony? – wskazują, że w zakresie zrównoważonego rozwoju (ZR) istnieje zauważalna różnica pomiędzy deklaracjami a realnymi...