Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Zuzanna Mikołajczyk

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Zuzanna Mikołajczyk

Zuzanna Mikołajczyk_Mikomax Smart Office

Praca w biurowcu? Nie, dziękuję

Tacy giganci jak Facebook, Google czy Apple udowodnili, że wybór lokalizacji siedziby firmy oraz jej niebanalny design są elementami efektywnego budowania marki pracodawcy, a odpowiednio zaaranżowana przestrzeń biurowa, jest jednym z czynników, który przyciąga talenty....
Zuzanna Mikołajczyk, Dyrektor ds. Marketingu i Handlu, Członek Zarządu Mikomax Smart Office

Raport: Smart Working wspiera cele biznesowe przedsiębiorstwa

Według danych Future Workplace, najbardziej cenionym przez pracowników benefitem jest dziś elastyczność, która wyprzedza m.in. bonusy związane z opieką medyczną. Jednak, na skalę międzynarodową, elastyczny model pracy oferuje zaledwie jedna trzecia firm. Jak wygląda...
Zuzanna Mikołajczyk, Dyrektor ds. Marketingu i Handlu, Członek Zarządu Mikomax Smart Office

Centra BPO/SSC stawiają na elastyczny model pracy, by przyciągnąć najlepszych

Centra usług działające w Polsce są otwarte na wprowadzenie smart wokingu, czyli modelu zarządzania, w którym główny nacisk kładzie się na efekty pracy, a nie ilość godzin spędzonych za biurkiem. Taki wniosek płynie z...
biuro

Biuro kupić czy wynająć? – Dylematy polskich przedsiębiorców

Kupić czy wynająć? Polscy przedsiębiorcy często zadają sobie to pytanie, myśląc o siedzibie swojej firmy. Pierwsze rozwiązanie wiąże się z jednorazowym poniesieniem dużego kosztu. Z drugiej strony w dłuższej perspektywie niejednokrotnie okazuje się ono bardziej...
Zuzanna Mikołajczyk, Dyrektor ds. Marketingu i Handlu, Członek Zarządu Mikomax Smart Office

Czy pracodawcy są gotowi na elastyczny model pracy?

Zmienia się sposób w jaki pracujemy i w jaki mierzymy efektywność naszych działań. Coraz więcej organizacji zdaje sobie sprawę, że osiem godzin spędzonych przy firmowym biurku nie zawsze przekłada się na produktywność i optymalne...
Ergonomiczne biuro – efektowne i efektywne

O przyszłości biur słów kilka

Według badań Instytutu Saratoga odejście specjalisty i zatrudnienie na jego miejsce nowego pracownika kosztuje tyle, co roczne wynagrodzenie nowicjusza. Zasoby ludzkie uznawane są obecnie za kluczowy czynnik wzrostu gospodarczego i jednocześnie najcenniejszy kapitał firmy....
Zuzanna Mikołajczyk, Dyrektor ds. Marketingu i Handlu, Członek Zarządu Mikomax Smart Office

Pokolenie Y chwalicie, ich rodziców nie doceniacie

Według szacunków GUS w 2050 r. co trzeci Polak będzie miał 65 lat lub więcej. Obecnie tylko 9% obywateli naszego kraju w tej grupie wiekowej jest aktywna zawodowo, podczas gdy średnia światowa wynosi 20%. Chociaż Polska...
Zuzanna_Mikołajczyk

WhatsApp? Biurowa komunikacja w dobie social mediów

Badania pokazują, że w ciągu doby spędzamy ok. 1,7 godziny korzystając z mediów społecznościowych. Jak się okazuje aktywność w social mediach nie ogranicza się jedynie do naszego czasu wolnego. Ponad połowa pracowników przyznaje, że...
Zuzanna Mikołajczyk_Mikomax Smart Office

Ergo homo officus, czyli co z tą ergonomią?

Nie jest dobrze. O ergonomii w ostatnim czasie mówi się dużo, ale czy to coś zmienia? Jedynie 2,4% stanowisk biurowych w polskich firmach spełnia wszystkie jej zasady. Pracownik odczuwa to dosłownie. Okazuje się, że...
Mikomax Smart Office

Mikomax Smart Office podsumowuje Stockholm Furniture and Light Fair

W dniach 9-13 lutego odbyły się targi Stockholm Furniture and Light Fair, organizowane w czasie Szwedzkiego Tygodnia Designu. To jedno z najważniejszych wydarzeń wzorniczych w Europie. Polskim reprezentantem była firma Mikomax Smart Office, lider...
biznes

Ekspansja, czyli rozwój. Czy szanse polskich firm na podbój światowych rynków rosną?

Polskie firmy coraz chętniej wchodzą na rynki zagraniczne. Z najnowszego podsumowania Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości wynika, że od 2010 r. stale rośnie liczba eksporterów, a wśród nich coraz większy udział zdobywają małe i średnie...
Jabłka

Wróci moda na polskie?

Jak wynika z badań TNS na zlecenie organizacji ekologicznej Friends Of The Earth Europe (2015), 9 na 10 Polaków uważa, że kupowanie lokalnych produktów ma pozytywny wpływ na gospodarkę i pomaga tworzyć miejsca pracy...
binary-503585_1280

Pokolenie Y woli używać niż kupować

Według TNS Polska, jedna czwarta Polaków twierdzi, że kupuje za dużo produktów, z których nie korzysta. Biegle poruszający się w cyfrowym świecie Milenialsi mają szansę zmienić ten stan rzeczy. Jak wskazują badania, ponad co trzeci...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

dolar

Rynek czeka na CPI: Czy dolar umocni się przed posiedzeniem Fed?

Dane, które poznamy dziś z USA (CPI) będą ostatnim istotnym punktem odniesienia przed przyszłotygodniowym posiedzeniem FOMC. Rynek znajduje się aktualnie w okresie ciszy komunikacyjnej...

GORĄCY TEMAT

motoryzacja przemysł samochod

Globalna sprzedaż samochodów hamuje i negatywnie wpływa na branżę motoryzacyjną w...

Kryzys niemieckiej motoryzacji, dotychczasowego lokomotywy europejskiej gospodarki, niesie ze sobą daleko idące konsekwencje. To nie tylko kwestia radości z cudzych niepowodzeń, ale także poważne...
biznes

Polskie firmy przyspieszają z wdrażaniem AI: 31% planuje większe inwestycje w...

Wyniki kolejnej edycji badania EY – Jak polskie firmy wdrażają AI – wskazują, że w ostatnim roku proces implementacji sztucznej inteligencji na rodzimym rynku...