17.3 C
Warszawa
poniedziałek, 29 czerwca, 2020

Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Handel

Tagi Zuzanna Mikołajczyk

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Zuzanna Mikołajczyk

Zuzanna Mikołajczyk_Mikomax Smart Office

Praca w biurowcu? Nie, dziękuję

0
Tacy giganci jak Facebook, Google czy Apple udowodnili, że wybór lokalizacji siedziby firmy oraz jej niebanalny design są elementami efektywnego budowania marki pracodawcy, a odpowiednio zaaranżowana przestrzeń biurowa, jest jednym z czynników, który przyciąga talenty....
Zuzanna Mikołajczyk, Dyrektor ds. Marketingu i Handlu, Członek Zarządu Mikomax Smart Office

Raport: Smart Working wspiera cele biznesowe przedsiębiorstwa

Według danych Future Workplace, najbardziej cenionym przez pracowników benefitem jest dziś elastyczność, która wyprzedza m.in. bonusy związane z opieką medyczną. Jednak, na skalę międzynarodową, elastyczny model pracy oferuje zaledwie jedna trzecia firm. Jak wygląda...
Zuzanna Mikołajczyk, Dyrektor ds. Marketingu i Handlu, Członek Zarządu Mikomax Smart Office

Centra BPO/SSC stawiają na elastyczny model pracy, by przyciągnąć najlepszych

1
Centra usług działające w Polsce są otwarte na wprowadzenie smart wokingu, czyli modelu zarządzania, w którym główny nacisk kładzie się na efekty pracy, a nie ilość godzin spędzonych za biurkiem. Taki wniosek płynie z...
biuro

Biuro kupić czy wynająć? – Dylematy polskich przedsiębiorców

0
Kupić czy wynająć? Polscy przedsiębiorcy często zadają sobie to pytanie, myśląc o siedzibie swojej firmy. Pierwsze rozwiązanie wiąże się z jednorazowym poniesieniem dużego kosztu. Z drugiej strony w dłuższej perspektywie niejednokrotnie okazuje się ono bardziej...
Zuzanna Mikołajczyk, Dyrektor ds. Marketingu i Handlu, Członek Zarządu Mikomax Smart Office

Czy pracodawcy są gotowi na elastyczny model pracy?

0
Zmienia się sposób w jaki pracujemy i w jaki mierzymy efektywność naszych działań. Coraz więcej organizacji zdaje sobie sprawę, że osiem godzin spędzonych przy firmowym biurku nie zawsze przekłada się na produktywność i optymalne...
Ergonomiczne biuro – efektowne i efektywne

O przyszłości biur słów kilka

0
Według badań Instytutu Saratoga odejście specjalisty i zatrudnienie na jego miejsce nowego pracownika kosztuje tyle, co roczne wynagrodzenie nowicjusza. Zasoby ludzkie uznawane są obecnie za kluczowy czynnik wzrostu gospodarczego i jednocześnie najcenniejszy kapitał firmy....
Zuzanna Mikołajczyk, Dyrektor ds. Marketingu i Handlu, Członek Zarządu Mikomax Smart Office

Pokolenie Y chwalicie, ich rodziców nie doceniacie

0
Według szacunków GUS w 2050 r. co trzeci Polak będzie miał 65 lat lub więcej. Obecnie tylko 9% obywateli naszego kraju w tej grupie wiekowej jest aktywna zawodowo, podczas gdy średnia światowa wynosi 20%. Chociaż Polska...
Zuzanna_Mikołajczyk

WhatsApp? Biurowa komunikacja w dobie social mediów

0
Badania pokazują, że w ciągu doby spędzamy ok. 1,7 godziny korzystając z mediów społecznościowych. Jak się okazuje aktywność w social mediach nie ogranicza się jedynie do naszego czasu wolnego. Ponad połowa pracowników przyznaje, że...
Zuzanna Mikołajczyk_Mikomax Smart Office

Ergo homo officus, czyli co z tą ergonomią?

0
Nie jest dobrze. O ergonomii w ostatnim czasie mówi się dużo, ale czy to coś zmienia? Jedynie 2,4% stanowisk biurowych w polskich firmach spełnia wszystkie jej zasady. Pracownik odczuwa to dosłownie. Okazuje się, że...
Mikomax Smart Office

Mikomax Smart Office podsumowuje Stockholm Furniture and Light Fair

0
W dniach 9-13 lutego odbyły się targi Stockholm Furniture and Light Fair, organizowane w czasie Szwedzkiego Tygodnia Designu. To jedno z najważniejszych wydarzeń wzorniczych w Europie. Polskim reprezentantem była firma Mikomax Smart Office, lider...
biznes

Ekspansja, czyli rozwój. Czy szanse polskich firm na podbój światowych rynków rosną?

0
Polskie firmy coraz chętniej wchodzą na rynki zagraniczne. Z najnowszego podsumowania Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości wynika, że od 2010 r. stale rośnie liczba eksporterów, a wśród nich coraz większy udział zdobywają małe i średnie...
Jabłka

Wróci moda na polskie?

0
Jak wynika z badań TNS na zlecenie organizacji ekologicznej Friends Of The Earth Europe (2015), 9 na 10 Polaków uważa, że kupowanie lokalnych produktów ma pozytywny wpływ na gospodarkę i pomaga tworzyć miejsca pracy...
binary-503585_1280

Pokolenie Y woli używać niż kupować

0
Według TNS Polska, jedna czwarta Polaków twierdzi, że kupuje za dużo produktów, z których nie korzysta. Biegle poruszający się w cyfrowym świecie Milenialsi mają szansę zmienić ten stan rzeczy. Jak wskazują badania, ponad co trzeci...

GORĄCY TEMAT

bank

Czego nauczyła nas pandemia koronawirusa, czyli pozytywne skutki pandemii dla biznesu

0
Pandemia koronawirusa wpłynęła niemal na każdą dziedzinę naszego życia. Wiele firm już wie, że efekty biznesowe będą odczuwalne jeszcze przez długi czas. Jednak poza...
faktura faktoring

Gospodarka odbiła, ale przedsiębiorcy są ostrożni

0
Po kwietniowej zapaści w maju działalność firm rozkwitła – wg danych Faktura.pl wystawiono o 26% faktur więcej niż miesiąc wcześniej. Największy wzrost liczby...
podatki 2

Tarcza Antykryzysowa pozwoli fiskusowi sprawdzać, czy przedsiębiorcy mieli prawo z niej...

0
Celem ratowania gospodarki, w tym przede wszystkim miejsc pracy, w ramach Tarczy Antykryzysowej państwo oferuje pomoc finansową przedsiębiorcom. Okazuje się jednak, że Tarcza ma...
Radosław Wożniak, prezes zarządu EFL

Sektor MŚP potrzebuje rok na rekonwalescencję po koronawirusie

0
Pod koniec maja br., czyli po prawie trzech miesiącach od wybuchu epidemii koronawirusa w Polsce, widać zdecydowanie więcej optymizmu w sektorze MŚP niż jeszcze...

Wirus zmieni gospodarkę – rozmowa z Jackiem Giedrojciem

0
Pandemia odcisnęła znaczące piętno niemal na każdym sektorze gospodarki. Wiele przedsiębiorstw, np. z branży gastronomicznej i hotelarskiej, musiało ograniczyć lub całkiem zaprzestać prowadzenia swojej...