kęsKarta™ – z nagrodą „Karta dla Polski na 2016 rok”

Od prawej_ dr Michał Polasik, Robert Bogacki Up Bonus, Sławomir Cieśliński

kęsKarta™, absolutna nowość na rynku kart żywieniowych została zwycięzcą w konkursie „Karta dla Polski na 2016 rok”. Wyniki ogłoszono podczas Polskiej Kartowej Gali, spotkaniu towarzyszącym VIII Konferencji Central European Electronic Card, która miała miejsce w Warszawie w dniach 3-4 grudnia 2015.

Od prawej_ dr Michał Polasik, Robert Bogacki Up Bonus, Sławomir CieślińskiKonferencja Central European Electronic Card jest najważniejszym corocznym spotkaniem szeroko rozumianej branży kartowej z Polski i Europy Centralnej. Imprezie tej towarzyszy Polska Kartowa Gala. Jej istotnym i budzącym największe emocje wydarzeniem jest ogłoszenie wyników konkursów na najlepsze polskie karty w danym roku i nagrodzenie laureatów.

W tym roku zaszczytny tytuł „Karta dla Polski na 2016 rok” zdobyła kęsKarta™ – to unikatowy produkt wprowadzony w drugiej połowie 2015 roku przez Up Bonus. Dzięki kęsKarcie™ użytkownik może zapłacić za posiłki w ponad 20 000 punktach gastronomicznych, a w 900 placówkach partnerskich OpenCard w całej Polsce uzyskać rabat. W każdej restauracji partnerskiej OpenCard pracownik z kęsKartą otrzymuje stały rabat: 50% na jedzenie lub 30% na cały rachunek. Płatność kęsKartą™ może objąć posiadacza karty i osoby towarzyszące, nawet do 12 osób.

Konferencja Central European Electronic Card Warsaw i jej poprzedniczka Konferencja „KARTA”, to jedyne miejsce, w którym od 15 lat spotykają się corocznie przedstawiciele instytucji i firm najważniejszych dla rozwoju biznesu kartowego w Polsce i Europie.

Gratuluję Państwu uzyskanej nagrody, która nie tylko jest kolejnym świadectwem Państwa „kartowej” kompetencji i wieloletniego doświadczenia, ale przede wszystkim wpływa na praktyczne, nieomal codzienne postrzeganie przez tysiące ludzi użyteczności produktów kartowych, nie koniecznie kojarzonych tylko z kartami bankowymi, ale znajdujących dzięki nowoczesnej technologii także wiele innych zastosowań. A ponadto nazwa kęsKarta™ to bardzo trafne i smaczne określenie! – powiedział Sławomir Cieśliński, organizator Konferencji CEEC i Polskiej Kartowej Gali

Twórcy kęsKarty™ dostrzegli rosnący trend spędzania przez Polaków czasu poza domem i jedzenia „na mieście”. Stworzyli więc innowacyjny produkt, który nie tylko ułatwia częste korzystanie z wybranych ofert gastronomicznych, ale także oferuje wymierne benefity w postaci znaczących zniżek

kęsKarta™ to również sposób dla pracodawcy na podkreślenie swojego zaangażowania w wynagradzanie pracowników i zapewnianie im dodatkowych benefitów, umożliwiających zachowanie równowagi między pracą, a życiem prywatnym.

kęsKarta™ jest naszym najnowszym produktem, który tworzy nowy standard na rynku. Cieszymy się, że zyskał on uznanie jury. Niedawno przeprowadzaliśmy rebranding, zmieniamy się by podkreślić nasze zaangażowanie dla firm i ludzi – powiedział Robert Bogacki, Dyrektor Sprzedaży w Up Bonus. Wyróżniona karta pozwala pracodawcy osiągnąć to, co do tej pory nie zawsze było możliwe, czyli wpływ na kształtowanie pozytywnych doświadczeń poza firmą, a pracownikowi daje szanse na miłe spędzenie czasu – dodaje Robert Bogacki.

kęsKarta™ jest formą finansowania posiłków. Zasilenie lub naładowanie jej do kwoty 190 zł miesięcznie na jednego pracownika nie powoduje zwiększenia podstawy wymiaru składki ZUS. Dzięki temu kęsKarta™ jest rozwiązaniem optymalizującym koszty w firmie i jednocześnie dającym pracownikom możliwość skorzystania z użyteczności programu Opencard.

Firma Bonus Systems Polska S.A. wraz ze spółką matką Chèque Déjeuner Sp. z o. o. dostarczające systemy premiowania i motywowania, przeprowadziły rebranding i od 24 września posługują się wspólną marką Up Bonus.

Up Bonus jest częścią Up Group. Grupa od 50 lat działa na rynku benefitów pozapłacowych. Up Group jest liderem we wprowadzaniu nowych rozwiązań technologicznych i społecznych związanych z rynkiem pracy, zawsze koncentrujących się na realnych potrzebach ludzkich w środowisku zawodowym. W swojej ofercie ma również tradycyjne formy benefitów pozapłacowych, czyli bony papierowe.