Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

karol kaminski adretail

W sklepach ubywa promocji. Gazetki są też coraz cieńsze. Ponowy lockdown jeszcze bardziej to...

Według analiz rynkowych, w ub.r. było o ponad 17% mniej promocji w gazetkach niż w 2019 roku. Na rynku ubyło też samych publikacji –...
rabat promocja

Kilkuprocentowa obniżka już nie wystarczy, żeby zachęcić do zakupów. Klienci oczekują od sieci większych...

Według raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, promocje rzędu 5-10% przekonują do kupna towaru tylko co 10 osobę. Najczęściej preferowana wysokość rabatu...
biuro

Ruszają kontrole RODO u przedsiębiorców prowadzących telemarketing

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych rozpoczyna kontrole u przedsiębiorców prowadzących telemarketing. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) opublikował „Roczny plan kontroli sektorowych na 2019 rok”....
Kobiety na internetowych zakupach

Kobiety na internetowych zakupach

Najnowsza analiza aktywności zakupowej Polaków w internecie dostarcza bardzo ciekawych wyników. Kobiety wykonują 68 procent wszystkich transakcji związanych z odzieżą. Najbardziej popularnym towarem są...
iPad strona internetowa marketing

Gdzie, ile i jaki rodzaj reklamy wyświetlać internautom, aby ich nie drażnić i zarabiać

Już co 3. Polak korzysta z możliwości blokowania reklamy internetowej, co daje Polsce 2. wynik w Europie, wynika z najnowszych badań. Nie jest to...

Przedwyborcze starcia polityków żywo dyskutowane online. Internauci krytycznie ocenili debatę Szydło – Kopacz

Pomiędzy 16 a 20 października w internecie ukazało się ponad 53 tys. wzmianek o debacie Ewy Kopacz i Beaty Szydło, większość w social media. W dniach poprzedzających dyskusję...
Kompendium wiedzy dla cudzoziemców w Polsce już dostępne

CSR domaga się komunikacji

Coraz więcej firm w Polsce podchodzi do społecznej odpowiedzialności biznesu w sposób strategiczny odrzucając początkowe identyfikowanie CSR z prostymi działaniami charytatywnymi. Jednocześnie z opublikowanych...
Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców. Kampanie z ich udziałem zwiększają sprzedaż nawet o 30 proc.

Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców. Kampanie z ich udziałem zwiększają sprzedaż nawet o...

Kampanie z udziałem sportowców przynoszą większą sprzedaż produktów i usług nawet o 30 proc. – przekonuje Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group. Wykorzystanie wizerunku sportowca sprawia, że...
Mariusz Maksymiuk

Trendy, które ukształtują reklamę online w 2019

Nadszedł idealny czas na podsumowanie tego, co działo się w branży reklamowej oraz sprawdzenie, co będzie napędzało rynek w nadchodzącym roku. Które trendy z...
TUSK POLITYKIEM SIERPNIA

TUSK POLITYKIEM SIERPNIA

Wybór Donalda Tuska na przewodniczącego Rady Europejskiej sprawił, że jego przewaga w mediach nad pozostałymi liderami polskich partii politycznych była ogromna. Żaden z nich...
Maciej Kaczmarski ODO 24

Spam telefoniczny – czyli niechciane telefony

Natrętni telemarketerzy call center potrafią niekiedy skutecznie uprzykrzyć codzienność. Gdy z nimi rozmawiamy zastanawiamy się, skąd mają nasz numer. Niestety wiele osób bagatelizuje ten...
Firmy w przekazach reklamowych często świadomie wprowadzają konsumentów w błąd. Takie działania niszczą zaufanie do całej branży

Firmy w przekazach reklamowych często świadomie wprowadzają konsumentów w błąd. Takie działania niszczą zaufanie...

Co roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydaje kilkadziesiąt decyzji dotyczących wprowadzania konsumentów w błąd poprzez podanie nieprawdy czy brak dostatecznej informacji o produkcie. Takie przypadki nierzetelnej...
amazon zakupy niemcy ecommerce

Tylko ¼ Polaków ufa reklamom w Internecie, a o ofertach dowiadują się z mediów...

Wraz z rozwojem e-commerce, zmienia się też nastawienie kupujących online do reklam. Jak wynika z raportu E-zakupy w Polsce 2020, ExpertSender, siedem na dziesięć...
wideo laptop telefon

Reklama video wpływa na decyzje 9 z 10 konsumentów

Bez  reklamy video ani rusz – video z 1/3 udziałów w rynku i 30 proc. wzrostu wydatków Według najnowszych szacunków agencji mediowej Zenith, wydatki na...
marketing

Poprawa wykorzystania narzędzi i technologii jest priorytetem dla polskich specjalistów ds. marketingu, a ograniczenia...

Salesforce, światowy lider w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem (CRM), opublikował dziś siódmą edycję raportu „State of Marketing”, opracowanego na podstawie badania przeprowadzonego wśród...
Druk kalendarzy

Druk kalendarzy. Czemu warto zlecić go teraz?

Kalendarz trójdzielny, kalendarzyki listkowe (kieszonkowe) lub duże kalendarze plakatowe - wszystkie z nich wręcz doskonale sprawdzają się jako gadżety reklamowe. O ich włączeniu w...
779136282_proto_polityka_marki_1.png

W Polsce zaangażowanie polityczne marek to rzadkość. Przykłady amerykańskie pokazują, że może to słono...

Swoich sympatii politycznych często nie kryją firmy w Stanach Zjednoczonych. Efekty mogą być bolesne, o czym ostatnio przekonał się New Balance. Po tym jak przedstawiciel firmy wyraził...
google analytics

Google Analytics – co świadczy o tym, że zbierasz niepoprawne dane?

Marketing internetowy napędzany jest danymi, ponieważ niemal każda aktywność użytkowników na stronie może być zmierzona. Właściciele sklepów internetowych i działy marketingu w oparciu o...
Grzegorz Chyliński

Zyski z reklamy mobilnej mogą być dwa razy wyższe niż szacują marketerzy

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Bain & Company, nawet połowa reklam wyświetlanych w smartfonach wpływa na to, co kupujemy. Co więcej, jak pokazują...
Program partnerski rozwiązań Saas

Program partnerski rozwiązań SaaS: klucz do sukcesu małych firm w marketingu afiliacyjnym

Firmy oferujące oprogramowanie jako usługę (SaaS) stoją przed wyjątkową szansą na rozwój dzięki uruchomieniu własnych programów partnerskich. W tym artykule przyjrzymy się bliżej korzyściom...

Reputacja marki przekłada się na finanse i sprzedaż. Zbudowanie dobrego wizerunku to proces obliczony...

Dobra reputacja w oczach konsumentów pozwala marce bądź firmie wyróżnić się na rynku, zbudować sobie grono lojalnych klientów, zwiększyć sprzedaż i poprawić wyniki finansowe. Stąd coraz...
Jak połączyć prezent z taktowną reklamą Twojej firmy

Jak połączyć prezent z taktowną reklamą Twojej firmy?

Pomysłowe gadżety reklamowe to bardzo miły i elegancki gest wobec Twoich klientów oraz kontrahentów. Taki podarunek nie ma w sobie negatywnych konotacji związanych z...

Urzeczywistnia się idea cyfrowych billboardów komunikujących się z przechodniem. Mogą dopasowywać przekaz reklamowy do...

Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Reklama coraz chętniej korzysta z rozwiązań...
sklep promocja

Hipermarkety mocno postawiły na promocje. Eksperci: Próbują odzyskać dawną pozycję

Na rynku zaczyna się gorączkowa rywalizacja o portfel konsumenta. Orężem są promocje, których w I kwartale 2022 roku przybyło o ponad 22% w stosunku...
Social Media

Feralny post producenta wódki Extra Żytnia przejdzie do historii social media

Wtorkowy post producenta wódki Extra Żytnia, wykorzystujący bezrefleksyjnie zdjęcie śmiertelnie postrzelonego demonstranta, przejdzie do historii social media. Dziennikarze i internauci głośno komentują całą sprawę, a...
prawo europejskie unia europejska

Ostatni taki Black Friday? Idą zmiany w prawie

Black Friday to ulubiony dzień w roku miłośników promocji. Nieoficjalne święto zakupów przypada na koniec listopada i charakteryzuje się wzmożoną liczbą okazji cenowych w...
Prezesi polskich firm nie doceniają mediów społecznościowych. Tylko 5 proc. ma profil na Twitterze

Prezesi polskich firm nie doceniają mediów społecznościowych. Tylko 5 proc. ma profil na Twitterze

Zaledwie 30 proc. szefów polskich firm korzysta z LinkedIna, a swój profil na Twitterze ma tylko 5 proc. z nich – wynika z sierpniowego raportu ECCO International...
Umacnia się pozycja kobiet w ekonomii i światowej gospodarce. Marki muszą to uwzględnić w stylu komunikacji

Umacnia się pozycja kobiet w ekonomii i światowej gospodarce. Marki muszą to uwzględnić w...

Womenomics, trend związany z rosnącą rolą kobiet w ekonomii i gospodarce światowej, zaznacza się coraz wyraźniej. Firma doradcza EY prognozuje, że to właśnie kobiety będą miały w nadchodzących...

Banery z kampanii wyborczej nie muszą trafić na wysypiska śmieci. Są pomysły na ich...

Po każdych wyborach na słupach i ogrodzeniach pozostają tysiące plakatów, mimo że ordynacja wyborcza nakłada na komitety wyborcze obowiązek ich sprzątnięcia. Większość tych wielkich i ciężkich płatów z tworzywa sztucznego...
tlumacz

123Tłumacz.pl przetłumaczy zawartość strony Relacji Inwestorskich

Rosnące wymagania inwestorów powodują, iż nowoczesny model zarządzania firmą nastawiony jest na kreowanie wartości dla akcjonariuszy. Celem nadrzędnym Relacji Inwestorskich jest budowanie profesjonalnego wizerunku...
2016

Podsumowanie 2016 roku z punktu widzenia badań i analityki

IRCenter opublikowało podsumowanie 2016 roku i trendy na 2017 rok, czyli listę tematów, na które należy zwrócić uwagę w digital marketingu, badaniach i analityce. Listę stworzono w oparciu o rozmowy z klientami IRCenter, kluczowe wydarzenia...
Michał Wawrzyniak – założyciel firmy MentalWay

Plejada polskich osobowości marketingu na Golden Marketing Conference

Są niepokorni i bardzo kreatywni. Ich nazwiska przywołują na myśl ekspercką wiedzę i doświadczenie dzielenia się informacjami na temat budowania marki. Brand marketing przez...
81711

Błędy językowe najbardziej irytujące w komunikacji firm na Facebooku. Drażnią też nietrafione żarty

Media społecznościowe, w tym przede wszystkim Facebook, stają się ważnym kanałem komunikacji marketingowej przedsiębiorstw. Nie zawsze jednak prowadzona jest ona w sposób umiejętny. Odbiorców najbardziej drażni...
Analiza wydatków reklamowych branży finansowej – spadek w pierwszym kwartale 2015 roku

Telewizja i prasa tracą reklamodawców na rzecz internetu

Reklamodawcy odwracają się od telewizji. Tracą przede wszystkim duże kanały. Ich kosztem rośnie rynek reklamy w internecie. Coraz więcej reklamodawców decyduje się na umieszczenie reklam...
Krzysztof Czok, Board Member, sieć reklamowa Społeczności

Reklama bez niechcianych treści

O tym dlaczego "Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic" jest potrzebny, co zmieni i jaki będzie miał wpływ na rynek, mówi jeden z jego twórców...

Z mediów społecznościowych korzysta tylko 15–20 proc. firm. Ich liczba będzie rosła

Odsetek firm korzystających z mediów społecznościowych w Polsce wciąż nie jest wysoki. Mimo rosnącej liczby użytkowników Facebooka, YouTube’a, Snapchata czy Instagrama tylko ok. 15–20 proc. firm wykorzystuje...
szczepionka covid

„#Szczepimy się!”. Ogólnopolski program szczepień przez pryzmat oglądalności stron rządowych

W połowie stycznia ruszył ogólnopolski program szczepień przeciw COVID-19. Analitycy Gemius i PBI sprawdzili, w jaki sposób przełożyło się to na zainteresowanie internautów stronami...
Tradycyjna reklama w odwrocie. Marki coraz chętniej korzystają z influencer marketingu

Tradycyjna reklama w odwrocie. Marki coraz chętniej korzystają z influencer marketingu

Influencer marketing to forma promocji, z której marki korzystają coraz chętniej. Platformy, które łączą influencerów i marki notują co roku kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów. Influencer marketing jest...

Nowoczesna agencja PR w erze mediów społecznościowych

W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych agencje public relations stoją przed nowymi zadaniami. Komunikacja marki przeniosła się do cyfrowego wymiaru, wymuszając adaptację i...
Profesjonalny personal branding

Profesjonalny personal branding, czyli jak mądrze zbudować markę osobistą?

Silna marka osobista to nie tylko duży zasięg w serwisach społecznościowych, lajki czy sława w wybranych kręgach. Jest to przede wszystkim zespół wartości oraz...