Plany branży winiarskiej na sezon jesienno-zimowy

0

Nowe produkty, innowacyjne akcje promocyjno-marketingowe oraz wiele wydarzeń. Drugie półrocze w branży winiarskiej będzie bardzo emocjonujące. Członkowie Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa podkreślają,  że do nowego sezonu przygotowywali się długo i intensywnie. Wino Babuni od Firmy Henkell & Co czy też zupełnie nowy, produkt Firmy Jantoń, nad którym prace trwają już ponad 9 miesięcy i której nazwy jeszcze nie znamy oraz nowości firm TIM i Mazurskie Miody, to tylko niektóre premiery produktowe tej jesieni w branży winiarskiej.

Od początku października br. w sprzedaży znajdzie się nowy produkt firmy Henkell & Co. Marka Nalewka Babuni, która od lat cieszy się dużym zaufaniem konsumentów, poszerzy swoją ofertę o  Wino Babuni. Jest to odpowiedź na trendy rynkowe, w ostatnim czasie konsumenci poszukują nie tylko typowych win gronowych, ale coraz częściej są zainteresowani tradycyjnymi winami owocowymi.

Wysoka jakość Nalewki Babuni oraz potwierdzony przez konsumentów wyjątkowy smak sprawiły, że stała się ona jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w swojej kategorii w Polsce.  Takie też będzie Wino Babuni,  wysokiej jakości, stworzone w oparciu o dary natury, ujmujące smakiem  dojrzałych owoców – powiedziała Anna Kalinowska, Członek Zarządu/ Dyrektor ds. Produkcji i Inwestycji Henkell & Co. Jak twierdzą przedstawiciele firmy, w Winie Babuni – już niedługo dostępnym w 3 wariantach smakowych, konsumenci odnajdą smak soczystych słodko-kwaskowatych wiśni, wybornych słodkich truskawek oraz dojrzewających w słońcu aromatycznych gruszek. Warto podkreślić, że Wino Babuni nie zawiera dodatku sztucznych barwników i aromatów. Właściciel marki zapewnia, że to produkt najwyższej jakości, który powinien skosztować każdy znawca win.

Z kolei hiszpańska linia win The Followers to nowość od TiM, która niebawem pojawi się na sklepowych półkach. Cechy charakterystyczne? Nietypowy design oraz informacje o winie przedstawione w postaci messangera. To pierwsza tego typu propozycja dla młodych klientów w wieku 18-25 lat na rynku polskim.

Czytaj również:  AIG kontynuuje działalność jako Colonnade Insurance. Ubezpieczyciel gwarantuje ciągłość polis dla swoich klientów

Nowość przygotowuje także firma Jantoń. – Pod koniec roku nasza firma planuje także wdrożenie strategicznego produktu, nad którym pracujemy już od ponad 9 miesięcy. Szczegółów na razie nie zdradzę – mówi Jacek Jantoń, Prezes firmy Jantoń.

Drugie półrocze w wielu firmach obfituje we wzmożone działania  marketingowo-promocyjne. Trzecia edycja „Festiwalu Wina” (która odbędzie się 3 października br. w warszawskim Teatrze Kamienica), słuchowisko radiowe ze  scenariuszem napisanym w charakterze kryminału, pozwalających odkryć tajniki winiarstwa czy premiera filmu z wizyty przedstawicieli firmy TiM S.A. w winiarni DFJ Vinhos (producenta lubianej i często wybieranej przez Polaków linii win Portada)  to tylko niektóre z aktywności planowanych przez firmę TiM.