Podsumowanie Targów RetailShow 2017

0

Zakończyła się VIII edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow 2017. 200 wystawców zaprezentowało gamę najnowocześniejszych rozwiązań niezbędnych przy wyposażaniu sklepów. Ciągłe zmiany zachowań i potrzeb konsumentów, a co za tym idzie elastyczność w projektowaniu przestrzeni sklepowych, były jednym z wiodących tematów na konferencji Retail Congress 2017 oraz warsztatów w Teatrze Innowacji. Targi odwiedziło ponad 5 tys. branżowych gości.

Wystawcy Targów RetailShow, doskonale wiedzą, czego oczekuje dzisiejszy klient. Było to widoczne w prezentowanej przez firmy ofercie obejmującej najwyższej jakości wyposażenie, technologie i usługi dla handlu.

Konsumenci nadają kierunek

Grupa Modern-Expo przedstawiła szeroką gamę gotowych rozwiązań dla handlu detalicznego i magazynowania towarów, m.in. regały sklepowe, boksy kasowe, urządzenia chłodnicze i gastronomiczne czy terminale paczkowe z funkcją chłodzenia FreshBox. Firma oferuje kompleksowe, innowacyjne i inteligentne rozwiązania w projektowaniu, aranżacji i wyposażeniu sklepów, czego potwierdzeniem są wykraczające poza dzisiejsze potrzeby klientów działania R&D, na stałe wpisane w strategię firmy. Marta Drabczuk, manager ds. optymalizacji procesów, opowiedziała o pracach oraz testach prototypu „smart trolley”, inteligentnego wózka, którego działanie opiera się na systemie rozpoznawania obrazów za pomocą sztucznej inteligencji. – Baza obrazów jest już wypełniona w około 90%, intensywnie pracujemy nad pozostałą częścią, by w ciągu kilku miesięcy wprowadzić produkt na rynek. Dzięki naszemu rozwiązaniu klient będzie mógł kupować wygodniej i szybciej, bez konieczności wykładania produktów przy kasie – powiedziała Marta Drabczuk.

Na elastyczne podejście do potrzeb konsumentów zwróciła również uwagę Magdalena Skowrońska, manager ds. marketingu i komunikacji wewnętrznej firmy Wanzl, która oferuje rozwiązania do samoobsługi, ekspozycji towarów, systemy kontroli dostępu czy wyposażenie magazynu. Podkreśliła, że wiodącą myślą firmy na tegorocznych Targach RetailShow było zwrócenie uwagi na aranżację oraz koncept sklepowy, który można zmieniać, przebudowywać i stosować w różnych formatach sklepów. – Zdajemy sobie sprawę z zapotrzebowania dzisiejszego konsumenta i konieczności ciągłego dostosowywania się do jego preferencji. Nasze systemy oferują właśnie takie możliwości – dodała. Prezentowaną na targach nowością była najnowsza generacja systemu do ekspozycji pieczywa BakeOf 3.0 zapewniająca jeszcze atrakcyjniejsze wyeksponowanie asortymentu pieczywa i słodkich wypieków.

Czytaj również:  Na Boże Narodzenie wydamy średnio 720 zł. Święta sfinansujemy z własnych oszczędności i bieżących dochodów