Bank Zachodni WBK uruchamia infolinię w języku ukraińskim

0

Obserwując znaczący wzrost zainteresowania usługami bankowymi wśród obywateli Ukrainy przebywającymi w Polsce, Bank Zachodni WBK postanowił uruchomić na infolinii obsługę w języku ukraińskim.

Od 1 czerwca, ukraińskojęzyczni klienci dzwoniąc pod nr infolinii będą mogli uzyskać informacje i pomoc w zakresie posiadanych produktów bankowych, usług bankowości elektronicznej BZWBK24, czy też zapoznać się z ofertą banku w swoim ojczystym języku. Doradcy Multikanałowego Centrum Komunikacji Banku Zachodniego WBK, będą służyć swoją pomocą obywatelom Ukrainy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Dbając o to, by zapewnić klientom naszego banku najwyższy poziom usług staramy się bacznie obserwować i reagować na pojawiające się zapotrzebowanie. Wyłącznie w zeszłym roku otworzyliśmy ponad 20 tys. kont dla nierezydentów. W tym roku nadal utrzymuje się zainteresowanie i spodziewamy się, że liczba kont dla nierezydentów wzrośnie o min. 50%. Widząc jak wielu nowych klientów pochodzi zza naszej wschodniej granicy postanowiliśmy otworzyć kanał komunikacji dostępny również w języku ukraińskim. – mówi Tomasz Niewiedział, dyrektor Obszaru Bankowości Multikanałowej.

Oprócz obsługi w języku ukraińskim, Klienci Banku Zachodniego WBK mają już zapewnione wsparcie doradców z Multikanałowego Centrum Komunikacji także w języku angielskim, hiszpańskim i migowym. W tej chwili klienci mogą kontaktować się z bankiem wykorzystując już 9 kanałów komunikacji, w tym telefon, video, audio, czat, mail, formularz kontaktowy czy skype.

Dążymy do jak największej użyteczności i prostoty, wprowadzając rozwiązania technologiczne i funkcjonalne, które mają za zadanie faktycznie ułatwiać naszym klientom życie. Bank już teraz prowadzi bardzo zaawansowane prace nad wdrożenie wideoweryfikacji klientów z wykorzystaniem biometrii twarzy, która pozwoli na założenie konta nowemu klientowi bez wizyty w oddziale banku, a następnie nawet na zaoferowanie mu innych produktów, np. kredytowych. – dodaje Tomasz Niewiedział.

Już teraz wiele spraw klienci Banku Zachodniego WBK mogą załatwić bez konieczności wizyty w oddziale. Przykładem tutaj jest TeleKlik, proces, w którym klient, który ma pozytywną decyzję kredytową, może zawrzeć z nami umowę w usługach bankowości elektronicznej, bez wychodzenia z domu. Inną nowością jest Active Engagement – usługa polegająca na on-linowym wsparciu klienta w wypełnianiu przez niego wniosku kredytowego.

Czytaj również:  Kontakt z klientami już nie tylko przez call center. Rośnie rola nowych technologii i mediów społecznościowych