Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Albert Hupa

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Albert Hupa

Infiniti_Prototype_9_037-FINAL.jpg

Jak marki odpowiadają na komentarze odwiedzających na Facebooku?

Standardowo na Facebooku aby ocenić jakość obsługi klienta liczy się procent i czas odpowiedzi na posty odwiedzających. Ten wskaźnik pokazuje, ile razy klient dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje pytanie. Omija jednak ważny temat – domykanie konwersacji. To, co obecnie...
Dane osobowe

Dane osobowe w e-aptekach 2017

W kwietniu 2018 roku wejdzie w życie europejskie rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO). Wszystkie e-apteki przetwarzające dane osobowe będą musiały wprowadzić zmiany w regulaminie korzystania. E-apteki muszą się liczyć z tym, że 23% użytkowników może odrzucić nowy regulamin. Publikujemy kolejne wyniki...
medale-alfa.png

Autorytety zdrowotne 2017

Dla konsumentów nie ma obecnie liczących się lekarzy wśród liderów opinii. Trzy najczęściej wskazywani liderzy opinii w dziedzinie zdrowia, chorób i leków nie mają wykształcenia medycznego, są to: Anna Lewandowska, Ewa Chodakowska i Jerzy Zięba. Wśród licencjonowanych...
profilowe-vod.jpeg

Serwisy VoD na Facebooku

Na fanpage serwisów VoD królem są treści z promowanych filmów i seriali. Im lepsze filmy, tym większe organiczne zaangażowanie fanów. W Polsce na co dzień najbardziej angażuje Netflix, ale największy potencjał ma mimo wszystko polski content. Rodzinka.pl potrafi bardziej zaangażować...
multiscreening2017pr2cover.jpg

Multiscreening 2017 – różny content na różnych urządzeniach

W projekcie Multiscreening przyjrzeliśmy się temu, jak zmienia się popularność contentu tv/video na różnych urządzeniach. Kluczowe jest nie tylko, jaki content za pomocą jakiego urządzenia, ale i przez kogo jest oglądany (coraz bardziej rysuje się podział na 3 różne kategorie wiekowe...
Multiscreen

Multiscreening 2017 – popularność różnych rodzajów video

Użytkownicy internetu coraz częściej oglądają telewizję śniadaniową, a coraz rzadziej – programy dokumentalne i wiadomości: telewizję śniadaniową w internecie oglądało w 2016 roku 3% internautów, a w 2017 – 24%. Wiadomości oglądało na komputerze w 2016 – 44% internautów, a w 2017 – 31%. Pierwsze...
technologia laptop internet analiza

Mailingi – potencjał do analityki big data

Mail to kluczowe narzędzie łączące CRMy klientów z ekosystem reklamy digitalowej. Analityka danych w oparciu o mail przynosi największe korzyści dla biznesu. Jednocześnie masowe mailingi umierają gwałtowną śmiercią – młodzież z pokolenia Z i Y prawie w ogóle z nich nie korzysta. W dyskusjach...
k1.png

Jak wyglądała tegoroczna majówka w internecie?

Jak wyglądała tegoroczna majówka w internecie? Młodzi wcale się w tym roku nie wylogowali, zwłaszcza młodzi influencerzy. Nie próżnowały też marki G2A, Orange, McDonald’s i Avon. Na Youtube dominowały grupa Abstra i Składanki Disco Polo. Tegoroczna majówka trwała tylko 3 dni,...
telewizor

TV i video – 2 różne rodzaje widowni

Internauci nadal bardzo lubią telewizję oglądaną przez telewizory, a tylko połowa z nich ogląda dłuższe video w internecie. Nie klika się pomiędzy różnymi serwisami video, tak, jak zmienia się kanały telewizyjne. Porównując widownie: telewizyjną i video z jednej strony...
jedzenie problemy

Dbanie o zdrowy styl życia wg. internautów

Internauci najczęściej dbają o swoje zdrowie jedząc warzywa i owoce (55%), unikają papierosów (54%) i dbają o dobre relacje ze znajomymi i rodziną (52%). Jako ważne, lecz rzadziej stosowane wskazywane są – regularne uprawianie sportu (30%) i przebywanie w czystym środowisku (31%)....
test2.png

Jak smog rozprzestrzenia się w internecie?

Pierwsza fala ponadprzeciętnego stężenia smogu trwała dotychczas 5 dni. W internecie ten temat angażował 6 dni. Od początku to media społecznościowe przyczyniły się do rozwoju informacji o wysokim stężeniu. Duże komercyjne media niekoniecznie zdały egzamin. To, jak temat smogu rozprzestrzenia się w internecie,...

„Gwiezdne Wojny: Przebudzenie mocy” najbardziej medialną premierą filmową 2015 r. Internet pękał w szwach...

Prawdziwe przebudzenie mocy nastąpiło w social mediach dzięki premierze ostatniego epizodu „Gwiezdnych Wojen”. Kolejny odcinek sagi był z niecierpliwością oczekiwany przez fanów na całym świecie. W social mediach i w internecie film cieszył się ogromnym zainteresowaniem jeszcze przed...
Multiscreening Raport 2015

Raport Multiscreening 2015, czyli co telewidzowie robią w sieci

Telewizja skłania do szukania informacji o markach w sieci, ale bezpośrednie kupowanie produktów oglądanych na pierwszym ekranie wcale nie jest jeszcze powszechne. Największy potencjał na marketingowe działania multiscreeningowe mają reklamy emitowane podczas relacji sportowych...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Maciej Przygórzewski, główny analityk walutowy Currency One, operatora serwisów InternetowyKantor.pl i Walutomat

Złoty umacnia się po lepszych danych i poprawie nastrojów na rynkach

Trochę lepszych danych, lepsze nastroje na świecie i nagle złoty melduje się znów poniżej poziomu 4,30 zł względem euro. W tle gorsze indeksy koniunktury...

GORĄCY TEMAT

USA

Europa wydaje się pozostawać w tyle za Stanami Zjednoczonymi na wielu...

W ciągu 25 lat od wprowadzenia euro przepaść gospodarcza między Stanami Zjednoczonymi a strefą euro zwiększyła się niemal trzykrotnie. Przepaść gospodarcza między Stanami Zjednoczonymi...
turysta samolot

Sezon wakacyjny 2024 będzie droższy niż zwykle. Linie lotnicze: ceny cały...

Podróże stały się jedyną rzeczą, na którą konsumenci nie przestają wydawać – w tym roku liczba pasażerów linii lotniczych na całym świecie osiągnie najwyższy...