Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi ASM Sales Force Agency

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: ASM Sales Force Agency

polska

Sprzedaż detaliczna w Polsce

Kolejny miesiąc spadku sprzedaży detalicznej w Polsce. W ujęciu miesięcznym zaliczyliśmy spadek o 1,1%. Sprzedaż detaliczna liczona w cenach stałych wyniosła -6,8% r/r. W danych o sprzedaży widoczny jest realny spadek konsumpcji. Wpływ miała...
zakupy sklep

Minimalny koszyk zakupowy w lipcu droższy o 5,99% w skali roku

Rekordowy poziom inflacji zaczyna być widoczny w sieciach handlowych. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy® autorstwa ASM Sales Force Agency w lipcu 2021 r. wartość koszyka minimalnego, czyli zestawu analizowanych produktów...
sklep zakupy

Cena tego samego produktu wyższa nawet o 220% – koszyk zakupowy w 2020 roku

Te same produkty w różnych sieciach mogą być nawet o ponad 200% droższe, a za ten sam koszyk artykułów zamówionych online można zapłacić ⅕ więcej niż w sklepie stacjonarnym. Czy ubiegły rok faktycznie upłynął...
kasa sklep

Raport koszyka cenowego czerwiec 2019 r. – gdzie najtaniej?

Krystalizuje się powtarzalna kolejność na podium najdroższych sieci supermarketów. Po raz kolejny są to Frisco.pl, Makro i Selgros. Średnia wartość wszystkich koszyków zakupowych w czerwcu wyniosła dokładnie tyle samo co, przed miesiącem i...
sklep zakupy

Podstawowe zakupy Polaków trochę podrożały -kwartalne podsumowanie

W maju przeprowadzono trzecie badanie cen produktów na co dzień goszczących w koszykach zakupowych przeciętnego Polaka. Uśrednione wartości koszyków cenowych w 50 sklepach kanału tradycyjnego i 1 online pokazują, że maj był droższy...
sklep zakupy

Co, gdzie, a przede wszystkim za ile? Raport koszyka cenowego przeciętnego Polaka

Najwyższe ceny artykułów spożywczych czekają na Polaków w internecie. Wybierając sklepy offline można zaoszczędzić nawet do 16 proc. na tych samych produktach. Robiąc zakupy w hipermarketach z najniższymi cenami produktów można wydać nawet...
pracownik team zespół

Łapiąc wielkanocnego króliczka

Na tegoroczne święta Wielkiej Nocy Polacy planują przeznaczyć aż o 43 zł więcej niż w roku poprzednim, czyli średnio 563 zł. Jednocześnie pojawiają się sezonowe rekrutacja pomagające uzupełnić domowy budżet. Zapotrzebowanie na...
Patryk Górczyński, ASM Sales Force

Nowe nawyki Polaków czyli e-grocery nad Wisłą

W ciągu ostatniego roku, naznaczonego niehandlowymi niedzielami, supermarkety online zanotowały wzrost nawet o 30 proc., podczas gdy sklepy stacjonarne tylko nieznacznie zwiększyły swoją sprzedaż. We wcześniejszych latach średnie tempo wzrostu segmentu e-grocery...
Patryk Górczyński, ASM Sales Forc

Sklepy (nie)dalekiej przyszłości

Do 2020 r. doświadczenie zakupowe ma stać się ważniejsze od samego produktu,  a nawet jego ceny. Jednocześnie szacuje się, że w tym roku aż 100 milionów konsumentów będzie wykorzystywać elementy rozszerzonej rzeczywistości (AR) w...
galeria zakupy sklep

Czym zaskoczył nas świat handlu w 2018 roku?

Trendy branży retail w 2018 roku można podsumować jako swoistą hybrydę świata online i offline. Decyzje zakupowe konsumentów jasno pokazują, że preferują i cenią konkretne rozwiązania z obu światów i najchętniej chcieliby, aby uzupełniały...
Patryk Górczyński, ASM Sales Forc

Tegoroczna świąteczna gorączka napędzi rekordowe zyski w handlu

Tegoroczne Boże Narodzenie zapowiada się rekordowo - przeciętna polska rodzina wyda przed Świętami średnio o 6% więcej niż przed rokiem. Z perspektywy producentów i sprzedawców to niepowtarzalna okazja, aby słupki sprzedażowe poszybowały w górę....
kasa sklep kasjer supermarket

(R)ewolucja na rynku leasingu pracowniczego

Dziś dobiega końca pierwszy, 18-miesięczny limit, na jaki pracownik tymczasowy mógł być zatrudniony przez agencję pracy w jednej firmie. Nowe zasady wprowadzone 1 czerwca 2017 r. były rewolucyjne i budziły wiele kontrowersji. Czy w...
Polacy wolą zakupy w towarzystwie. Tylko 20 proc. par wybiera się do sklepu oddzielnie

Polacy wolą zakupy w towarzystwie. Tylko 20 proc. par wybiera się do sklepu oddzielnie

Status związku wpływa na decyzje zakupowe i towarzystwo, w jakim Polacy robią zakupy spożywcze. Samotni Polacy, zwłaszcza mężczyźni, chętnie korzystają z listy zakupów, co pozwala im kontrolować budżet i opierać się promocjom. Z kolei pary wolą kupować razem....

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

dolar forex

Uporczywa inflacja w USA wspiera dolara

Inflacja CPI w USA ponownie przekroczyła oczekiwania. Odczyt nie był na tyle wysoki, by silnie zaniepokoić Rezerwę Federalną, jasne wydaje się jednak, że dezinflacyjny...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
nieruchomości rynki regionalne

Przegląd rynku PRS w Polsce – podsumowanie H2 2023 roku

Podobnie jak w pierwszej połowie 2023 roku, najczęstsze wskazywane przez inwestorów wyzwanie na kolejne 12 miesięcy stanowią utrzymujące się wysokie stopy procentowe. Natomiast w ...