Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Tagi Reklama

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: reklama

social media

Nowe funkcje Facebook Canvas – czym zaskoczą użytkowników serwisu?

Facebook Canvas, czyli pełnoekranowe, interaktywne reklamy emitowane użytkownikom serwisu na urządzeniach mobilnych, zostały udostępnione w lutym br. i spotkały się z dużym zainteresowaniem reklamodawców. Format ten daje szerokie możliwości prezentowania oferty, opowiadania historii marki...
sklep internetowy

Do 2020 roku każdy Polak będzie miał dostęp do Internetu

Do 2020 roku już każdy Polak będzie miał dostęp do Internetu. Tak optymistyczną prognozę głosi McKinsey Global Institute. Za 4 lata udział Sieci teleinformatycznych w polskim PKB ma sięgnąć 9,5 proc, generując blisko 345...
sporty_niszowe_kusza_sponsorow

Sporty niszowe kuszą sponsorów

Sponsoring sportowy ma niepodważalny wpływ na rozpoznawalność i zasięg marki. Jak się jednak okazuje, nie tylko sponsorowanie największych dyscyplin sportowych, takich jak piłka nożna czy siatkówka, przynosi najlepsze efekty . Firmy coraz częściej zwracają...
Funkcje zastosowane w reklamie dynamic ads for retail

Facebook testuje format reklamowy dla sklepów stacjonarnych

Większość formatów reklamowych oferowanych przez Facebooka wspiera działania w kanałach cyfrowych, kierując odbiorców na stronę www reklamodawcy i zwiększając konwersję. W zeszłym tygodniu serwis ogłosił, że testuje nowy format skierowany do firm, prowadzących sklepy...
e-commerce

Kupujący art. spożywcze w internecie – kim są?

Kiedy przyjrzeć się osobom kupującym zakupy spożywcze online, można zobaczyć idealny przykład współczesnych, zaawansowanych użytkowników nowych technologii i świadomych odbiorców reklam. Wśród nich można spotkać bardzo wielu prosumentów – konsumentów zaangażowanych we współtworzenie i promowanie produktów ulubionej...
Social Media i wybrane kanały społecznościowe

Twitter ułatwia proces obsługi klienta, Instagram zapowiada zmiany w reklamach

Twitter i Instagram wprowadzają zmiany na swoich serwisach. W przypadku Twittera będą one dotyczyły komunikacji z klientem. Instagram zaś planuje szereg zmian związanych z reklamą. Oto kilka kluczowych informacji zebranych przez Katarzynę Kowalczyk z...
sklep internetowy

E-commerce: Jak zmienią się zakupy online w ciągu najbliższych 5 lat?

Reklama telewizyjna dostępna nawet dla mikro-sklepów internetowych, towary dostarczane autonomicznymi autami w ciągu kilku godzin od zamówienia czy rozszerzona rzeczywistość umożliwiająca przymierzanie ubrań w wirtualnych przebieralniach to przykłady udogodnień, które nas czekają? Jakich zmian...
komputer telefon

Lepsze wyniki w e-biznesie dzięki programmatic

Spersonalizowane reklamy i zakup powierzchni reklamowych w modelu programmatic buying najczęściej wykorzystują sklepy internetowe. Jednak bardzo dobre wyniki innych sektorów uświadamiają, że nie jest to technologia zarezerwowana tylko dla e-handlu. W jakich branżach biznesu...
5 paradoksalnych sukcesów w branży IT

3 przykłady firm, które powstały przez przypadek, a odniosły sukces

„Scratch your own itch!” To popularne w środowisku startupów określenie, które można przetłumaczyć dosłownie jako „podrap się tam, gdzie Cię swędzi”. Choć brzmi jak ludowa mądrość, to okazuje się zadziwiająco skuteczną strategią w biznesie....
Raport na temat technologii mobilnych w biznesie

Reklama mobilna jest nawet o 1/5 skuteczniejsza i przynosi większe zyski

Badania pokazują, że reklama mobilna jest nawet o 1/5 skuteczniejsza i przynosi większe zyski wydawcom internetowym niż reklama desktopowa. Zdaniem ekspertów, dedykowane mobilne strony mogą zapewnić wyższą konwersję przekazów reklamowych niż responsywne. Jak wydawcy...
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies

Nowy raport o blokowaniu reklam w Internecie – Sierpień 2016

Niemal co druga reklama w Polsce (42%) została zablokowana przez internautów. Takie są wyniki najnowszego raportu autorstwa OnAudience z grupy Cloud Technologies, polskiej firmy specjalizującej się w Big Data marketingu. Ten wynik plasuje internautów...
1734673509_spicy_mobile_gry.png

Segment gier mobilnych rozwija się dużo szybciej niż tradycyjnych. To atrakcyjny rynek dla reklamodawców

69 proc. użytkowników mobilnych to gracze – wynika z badania Mobience. Gry pod względem popularności są wyprzedzane jedynie przez portale społecznościowe, więc rynek ten z roku na rok staje się coraz bardziej dochodowy. Potencjał dostrzegli w nim także...
wino winiarnia

Podsumowanie półrocza branży winiarskiej

Realizacja prawie dwucyfrowej dynamiki sprzedaży firmy Jantoń oraz znacząca poprawa widoczności jej produktów na rynku. Wzrost sprzedaży na poziomie 15,6% i nowa strategia rozwoju i innowacyjności firmy TiM S.A. To tylko niektóre z sukcesów...
Legia Warszawa stadion

Przychody klubów Ekstraklasy – po raz pierwszy powyżej 0,5 mld PLN

W 2015 roku, pierwszy raz w historii łączne przychody klubów Ekstraklasy przekroczyły 0,5 mld PLN i wyniosły 511,2 mln PLN. To o 13,5% więcej niż rok wcześniej. W raporcie „Ekstraklasa Piłkarskiego Biznesu 2016” przygotowanym...
google komputer

Kto i kiedy zarabia więcej na treściach w internecie?

Wydawcy e-serwisów, portali, blogerzy i vlogerzy mają do dyspozycji wiele narzędzi umożliwiających zarabianie na reklamach, ich głównym źródle przychodów. Najczęściej wykorzystywanym na rynku jest AdSense czy programy afiliacyjne. Jednak w ciągu ostatnich kilkunastu miesiącach...
iPad strona internetowa marketing

Gdzie, ile i jaki rodzaj reklamy wyświetlać internautom, aby ich nie drażnić i zarabiać

Już co 3. Polak korzysta z możliwości blokowania reklamy internetowej, co daje Polsce 2. wynik w Europie, wynika z najnowszych badań. Nie jest to dobra wiadomość dla e-wydawców, dla których przychód z reklam stanowi...
aplikacje

Polski rynek reklamy mobilnej szybko rośnie. Reklamy w aplikacjach generują wyższą sprzedaż niż na...

Polski rynek reklamy mobilnej w 2015 roku wart był ponad 0,5 mld złotych i stanowił 16 proc. wszystkich wydatków reklamy online, notując wzrost na poziomie 259 proc. rok do roku. Rozwój „mobilnej potęgi” nie...

Globalne wydatki na reklamę sięgną w tym roku 538 mld dol. Motorem wzrostu będzie...

Pozycja internetu oraz mediów cyfrowych jako motorów wzrostu rynku reklamowego jest niezagrożona. W tym i przyszłym roku wydatki na tego rodzaju promocję mają wzrosnąć o kilkanaście procent. Tracić natomiast nadal będą media drukowane, w tym dzienniki i czasopisma. Cały...

Handel online może wzrosnąć w tym roku do 35 mld zł. Konkurencja wśród e-sklepów...

Internetowa sprzedaż nadal rozwija się szybko. W tym roku handel w sieci może wzrosnąć do 35 mld zł, czyli o około 15 proc. w ujęciu rocznym. Konkurencja na tym rynku jest coraz większa, dlatego sklepy mocniej walczą...

Wydatki na reklamę internecie wzrosną w tym roku o 15 proc. Cały rynek będzie...

Rosną wydatki na reklamę. W tym i w 2017 roku wzrosty mogą sięgać 4,5 proc. – wynika z prognoz firmy Carat. Choć liderem jest telewizja, to dynamicznie rozwija się segment cyfrowy. Rozwój branży mobilnej, mediów społecznościowych...
zakupy komputer Internet

Raport: Polskie e-sklepy w dalszym ciągu nie są gotowe na internacjonalizację

Tylko 14,7 proc. e-sklepów przetłumaczyło witrynę na co najmniej jeden język obcy, a zaledwie 6 proc. z nich korzysta z zagranicznych domen, wynika z najnowszego badania Sociomantic Labs. Te dane dobitnie pokazują, że rodzime...

Outdoor nadal skuteczną formą reklamy. W tym roku rynek ten będzie wart prawie pół...

Firmy z branży reklamy zewnętrznej spodziewają się w tym roku wzrostu rynku o 1–3 proc., do poziomu 475–490 mln zł. Segment ten może wzrosnąć po wprowadzeniu systemu Outdoor Track, dzięki którym zasięg reklamy outdoorowej będzie mierzalny jak...

Reklama zewnętrzna rośnie w siłę. Tradycyjne billboardy coraz częściej zastępowane przez cyfrowe nośniki

Wartość reklamy zewnętrznej szacuje się na 471,5 mln zł. W tym roku eksperci prognozują dalszy wzrost tego segmentu rynku. Ekrany cyfrowe coraz częściej zastępują tradycyjne billboardy i citylighty. Obecny rok może być przełomowy dla polskiej branży...

W reklamie cyfrowej na znaczeniu zyskuje wideo. Może to spowodować całkowitą rewolucję na rynku...

Reklama online rośnie w siłę. W ubiegłym roku jej wartość przekroczyła 3 mld zł. Udział internetu w torcie reklamowym w tym roku może sięgnąć 28 proc., przede wszystkim kosztem reklamy telewizyjnej. Szybki wzrost notują reklama w mediach społecznościowych...
business-woman

Raport o Millenialsach: kobiety myślą o własnym biznesie

Tyle samo kobiet co mężczyn (74 proc.) z pokolenia Millenialsów myśli o założeniu własnego biznesu – wynika z badania wykonanego na zlecenie home.pl przez ARC Rynek i Opinia. Prawie połowa ankietowanych pań (46 proc.)...

Rosną wydatki koncernów farmaceutycznych na reklamę. Promowane były głównie leki przeciwbólowe i przeciwprzeziębieniowe

270 mln zł przeznaczyła na komunikację marketingową w IV kwartale ub.r. branża farmaceutyczna, o około 15 proc. więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej. Najczęściej reklamowane były leki przeciwbólowe i przeciwprzeziębieniowe. Największe środki trafiły do telewizji i radia....

Rynek reklamy czuły na zmiany polityczne. Branża obawia się ograniczenia reklam w TVP i...

Szacowany na 6,5 mld zł rynek reklamy w tym roku będzie w pewnym stopniu kształtowany przez czynniki polityczne. Z jednej strony branża pilnie śledzi zmiany w TVP. Trudno jednak przewidzieć, czy i jak zmieni się polityka handlowa oraz oglądalność...
praca

2 miliony i dużo więcej

Polski serwis rekrutacyjny GoldenLine przekroczył właśnie 2 miliony zarejestrowanych użytkowników. Co przyciąga osoby aktywne zawodowo do GoldenLine i dlaczego warto tam mieć swój profil? GoldenLine to największy serwis rekrutacyjno-społecznościowy posiadający rozwiązania dla osób  poszukujących pracy,...
Countries Nation Society Territory International Concept

5 przykładów globalnego brandingu w akcji

W latach osiemdziesiątych dwudziestego wieku, zaledwie garść koncernów, takich jak Coca-Cola czy IBM, rządziło światową sceną rynku. Jednak odkąd Internet zaczął obniżać bariery stojące na drodze do wejścia na rynek nowych marek, liczba firm...
Maciej Wyszynski Sociomantic Labs

Barometr e-commerce 2016

Wartość rynku handlu internetowego w Polsce wzrośnie w tym roku do blisko 36 mld zł, w ciągu najbliższych 5 lat podwoi się, a liczba e-sklepów w 2016 r. wzrośnie o 7 proc. – prognozują...

Od marca klienci firm pożyczkowych zyskają dodatkową ochronę. Ustawa o nadzorze usunie z rynku...

Za dwa miesiące zacznie obowiązywać ustawa o nadzorze nad rynkiem finansowym. Nowe przepisy ograniczą możliwość pobierania przez firmy pożyczkowe nadmiernych opłat, prowizji i odsetek, co zagwarantuje ich klientom większą ochronę i oczyści rynek z nieuczciwych podmiotów. Branża pożyczkowa pracuje...
social media

Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych

Różne media społecznościowe na różnych rynkach W każdym kraju ludzie mają w zwyczaju używanie innych mediów społecznościowych. Pierwszym krokiem który powinno się podjąć jest więc ustalenie które platformy społecznościowe są najpopularniejsze w danym kraju zanim...
telephone

Smartfony przejmują świat reklamy

To prawdopodobnie jedna z najmniejszych przestrzeni reklamowych świata, a mimo to z roku na rok rozwija się w dwucyfrowym tempie. O czym mowa? O reklamie na ekranie smartfona. Wedle eMarketera globalne wydatki na reklamę...

Centra handlowe coraz bardziej atrakcyjne dla reklamodawców

Galerie handlowe to dziś jedne z najbardziej poszukiwanych lokalizacji dla reklamodawców. Ich zaletą jest duża grupa potencjalnych odbiorców reklamy – to klienci, którzy do centrów przychodzą nie tylko na zakupy, lecz także po to, by spędzić tam...
5 paradoksalnych sukcesów w branży IT

W biznesie osiągnęli wszystkiego, nie mając nic

Za wieloma sukcesami biznesowymi kryją się paradoksalne prawidłowości. Facebook to największa firma medialna i generator danych na świecie. Sam z siebie nie generuje jednak żadnych danych. Airbnb to najszybciej rozwijający się serwis hotelowy świata....
Elastyczność w biznesie: moda czy szansa na zysk?

Elastyczność w biznesie: moda czy szansa na zysk?

Aż 70 proc. firm, które 12 lat temu wpisano na prestiżową listę „Fortune 1000” zniknęło z rynku*. Wiele z nich nie umiało przystosować się do zmieniającej się rzeczywistości: nowych technologii, innowacji, ewoluujących potrzeb klientów....
Jerzy Starak, przewodniczący Rady Nadzorczej Polpharma SA, prezes Spectry Holding

J. Starak: Restrukturyzacja Polfy Lublin przynosi efekty. Spółka będzie eksportować na rynki Ameryki Północnej

Specjalistyczne wyroby medyczne z Lublina będą trafiać na rynek USA, Kanady i Meksyku. Polfa Lublin będzie eksportować za ocean 15 mln sztuk produktów rocznie. Pozyskanie tego kontraktu to dowód na to, że restrukturyzacja spółki prowadzona w ostatnich...

Ruszają prace nad standardami reklamy usług i produktów finansowych. Przekaz musi być przede wszystkim...

Organizacje i firmy z branży finansowej utworzyły grupę roboczą, która ma się zająć opracowaniem nowych standardów w reklamie. To o tyle istotne, że sprzedawane produkty i usługi finansowe stają się coraz bardziej skomplikowane, a ich wybór przez konsumenta często ma przełożenie...
technologia

Cloud Technologies rośnie jak na drożdżach

Najszybciej rosnąca spółka na giełdzie NewConnect opublikowała właśnie skonsolidowany raport finansowy za III kwartał 2015 roku. Wzrosty są imponujące: po III kwartałach Cloud Technologies osiągnęła przychody ze sprzedaży przekraczające 23,1 mln zł oraz zysk...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

kryzys krach giełda

Izrael wykonuje odwet. Giełdy tracą

Izrael zdecydował się na odwet i zaatakował obiekt wojskowy w Iranie. Dziś giełdy w Europie dynamicznie tracą. WIG20 zniżkuje o 0,75 proc. a WIG...

GORĄCY TEMAT

Warszawa fot. Walter Herz biura

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...
centrum handlowe, sklep, handel

Handel detaliczny: inflacja i rosnące koszty to wciąż główne problemy, ale...

Chociaż inflacja i wysokie koszty funkcjonowania nadal stanowią główne wyzwania dla firm detalicznych, to branża zdaje się z optymizmem patrzeć w najbliższą przyszłość. Jak...