Grupa TVN najbardziej opiniotwórcza w 2010 r.

17 czerwca br. w Warszawie, w hotelu Sofitel, odbędzie się konferencja pod tytułem „Kobiety w zarządach, kobiety w mediach – wybór czy przeznaczenie?”, organizowana w ramach projektu ACCELERATE! W trakcie wydarzenia zostanie uruchomiony proces rekrutacyjny do międzynarodowej bazy „Women on Board”, której partnerem jest St. Gallen’s University ze Szwajcarii. Partnerami konferencji są: Balajcza, Bisnode, BusinessWomen and Life, FOB, HBRP, ICAN Institute, Inicado, Law Business Quality, Magazyn Madame, MasConsulting, MGallery, MKZ Partnerzy, Newspoint, Orange Polska, Orbis, Outbox group, Smyrska PR, Sofia Foundation.

Po raz siódmy z rzędu kanały Grupy TVN zostały najbardziej opiniotwórczymi stacjami telewizyjnymi w Polsce – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów za 2010 r. Wśród portali internetowych zwycięzcą okazał się Onet.pl.

TVN24 to najbardziej opiniotwórcza stacja telewizyjna w Polsce w 2010 roku. Pierwszy 24-godzinny kanał informacyjny był cytowany przez inne media 4833 razy. Drugie miejsce zajęła telewizja TVN cytowana 2104 razy, a na pozycji szóstej uplasował się kanał TVN CNBC cytowany 418 razy.

Wśród portali internetowych niekwestionowanym liderem zestawienia pozostaje Onet.pl – inne media powoływały się na niego 1246 razy. Na drugiej pozycji uplasował się TVN24.pl odnotowując 933 odniesienia w innych mediach.

Dodatkowo, kanały TVN24 i TVN, jako jedyne spośród stacji telewizyjnych, znalazły się w ogólnym zestawieniu piętnastu najczęściej cytowanych mediów 2010 roku, zajmując odpowiednio 4. i 8. pozycję. W tym samym zestawieniu, Onet.pl, jako jedyny spośród portali internetowych, uplasował się na 13. pozycji.

Od 1 stycznia do 31 grudnia 2010 r. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 76991 przekazów mediowych, monitorując blisko 900 tytułów prasowych, stacje telewizyjne i radiowe oraz polskie zasoby Internetu.