Monitoring social media: Polacy często szukają rad w internecie.

Biuro Tłumaczeń OnlineBiuro Tłumaczeń Online

Jak wynika z monitoringu social media, zwroty typu „czy ktoś mógłby mi pomóc” pojawiają się w sieci średnio 1,2 tys. razy dziennie. To szansa dla marketerów, działów marketingu i obsługi klienta, by radząc internautom, zwrócili ich uwagę na własną firmę.

Disclaimer: Informacje zawarte w niniejszej publikacji służą wyłącznie do celów informacyjnych. Nie stanowią one porady finansowej lub jakiejkolwiek innej porady, mają charakter ogólny i nie są skierowane dla konkretnego adresata. Przed skorzystaniem z informacji w jakichkolwiek celach należy zasięgnąć niezależnej porady.

Polecane

Wiadomości

Ołówki reklamowe – połączenie funkcjonalności i skutecznej reklamy

Ołówki reklamowe od lat są jednym z najchętniej wybieranych...

Wojna cenowa trwa – jak zmieniają się strategie promocji w handlu?

Według analizy ponad 2 mln promocji, w całym zeszłym...

Aplikacje mobilne jako narzędzie marketingowe – personalizacja, AI i grywalizacja

Dynamiczny rozwój technologii sprawił, że marketing zyskał nowy wymiar....

Księgowanie mentalne: jak nasze umysły szufladkują pieniądze i emocje w akcjach promocyjnych

Wyobraź sobie klienta, który wygrywa nagrodę pieniężną w konkursie....

EY: Konsumenci redukują wydatki na usługi cyfrowe i anulują subskrypcje

Badanie EY – Decoding the digital home – wskazuje,...

Reklama, która żyje: zainspiruj się muralami reklamowymi

Pomysł na reklamę, która przykuwa uwagę odbiorców i jednocześnie...

W jaki sposób pozyskać nowych klientów? Sposoby na zwiększenie sprzedaży

Pozyskiwanie nowych klientów to jedno z najważniejszych wyzwań, z...
Coś dla Ciebie

Wybrane kategorie