Huckleberry Games S.A. złożyła wniosek o wprowadzenie akcji na NewConnect

0

Huckleberry Games S.A., Spółka z branży gier komputerowych, złożyła wniosek do GPW w Warszawie o wprowadzenie do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect akcji serii C oraz E. Wejście na alternatywny rynek stanowi jeden z najważniejszych elementów w strategii rozwoju Spółki.

Zarząd Huckleberry Games S.A. złożył w dniu 30.06.2017 r. wniosek do Zarządu GPW w Warszawie o wprowadzenie do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect 499.999 akcji serii C oraz 102.439 akcji serii E. Z oferty publicznej akcji serii E Spółka pozyskała ponad 2 mln zł, a zapisy na nie złożyło 133 inwestorów. Cena emisyjna wynosiła 20,00 zł za 1 akcję. Środki pozyskane przez Huckleberry Games S.A. zostaną przeznaczone na produkcję nowych gier na komputery PC, konsole i urządzenia VR oraz na przygotowanie aplikacji mobilnej do gry „Edengrad”. Zarząd Spółki oczekuje, że wejście na rynek NewConnect przełoży się na jej jeszcze dynamiczniejszy rozwój.

Fakt, iż nasza Spółka Huckleberry Games S.A. będzie mogła być notowana, jest dla nas ogromnym sukcesem, a co za tym idzie, powodem do dumy i zadowolenia. Mamy nadzieję, że nasi Akcjonariusze będą równie usatysfakcjonowani z debiutu.” – mówi Patryk Borowski, Prezes Zarządu Spółki Huckleberry Games S.A.

W kwietniu 2017 r. Huckleberry Games S.A. rozpoczęła sprzedaż gry „Edengrad” za pośrednictwem platformy dystrybucji cyfrowej Steam. W pierwszych dwóch tygodniach od jej premiery Spółka sprzedała 4.644 egzemplarze tej produkcji, co stanowi prawie 50% zakładanego targetu sprzedażowego na pierwszy kwartał. Był to niezwykle dobry wynik jak na tego typu grę i na tak młode studio, jakim jest Huckleberry Games. W pierwszych trzech dniach gra „Edengrad” utrzymywała się w tzw. „Top Sellers”, czyli w grupie najlepiej sprzedających się gier. Produkcja ta została wprowadzona do dystrybucji w wersji Alpha, czyli w fazie wczesnego dostępu, co jest związane z chęcią budowania wokół niej szerokiej społeczności oraz umożliwienia graczom realnego wpływu na proces tworzenia tej produkcji. Wybór terminu debiutu gry „Edengrad” nie był przypadkowy i został poprzedzony wewnętrznymi badaniami realizowanymi przez Emitenta, które potwierdziły, że początek kwietnia jest bardzo dobrym okresem do komercjalizacji tego typu gier. Osiągnięte wyniki sprzedażowe potwierdzają trafność w zakresie odpowiedniego doboru daty premiery gry „Edengrad”.

Czytaj również:  Robinson Europe S.A. osiąga wzrost zysku po dwóch kwartałach 2016/2017 roku

„Jeśli chodzi o wyniki sprzedażowe gry „Edengrad” to w pierwszym tygodniu osiągnęliśmy prawie połowę targetu, jaki mieliśmy ustalony na kwartał. Gra się bardzo dynamicznie rozwija i jest regularnie ulepszana o nowe aktualizacje. Cieszy nas także fakt, że wielu znanych recenzentów wystawiło grze pozytywną opinię. Ten efekt powoduje jeszcze większą chęć i daje siłę do dalszych działań. W wyniku tego mamy ogromne plany na kolejne projekty, które będą finansowane ze środków z oferty publicznej, jak również z dofinansowania na działania B+R, na które bardzo mocno liczymy.” – zakończył Prezes Borowski.