Prawo

Podatki

Kariera

Zarządzanie

Gospodarka

Waluty

Giełda

Finanse

Handel

Skończy się plaga niechcianych e-maili. Za rozsyłanie spamu będą kary w wysokości do 3 proc. rocznych przychodów

Skończy się plaga niechcianych e-maili. Za rozsyłanie spamu będą kary w wysokości do 3...

Konsument będzie miał 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, będzie mu też łatwiej zwrócić towar zakupiony online. To główne zmiany, które...
Tomasz Pruszczyński,

Wydatki na marketing w sieci rosną najszybciej. Reklamodawcy coraz bardziej wymagający

Rynek reklamy internetowej rośnie w Polsce bardzo szybko. Biorąc pod uwagę również wzrost segmentu mobilnego może to być nawet 50 proc. rocznie. Budżety, jakie firmy...
E-święta, czyli z telefonem na zakupyE-święta, czyli z telefonem na zakupy

Omnichannel – symbiotyczna relacja z klientem to przyszłość bankowości?

Smartfon i tablet to już nie tylko gadżety. To niezbędne w codziennym życiu narzędzia, z którymi rosnąca liczba osób nie potrafi i nie chce...
Google Campus w Warszawie – co to oznacza dla start-upów?

Jak analityka internetowa pomaga w e-commerce?

Kluczem każdej efektywnej sprzedaży jest znajomość klienta, jego potrzeb, oczekiwań i możliwości. Analiza internetowa pozwala zdobyć tę wiedzę, a w efekcie – podejmować trafne...
MARKI SAMOCHODOWE ANGAŻUJĄ NAJBARDZIEJ NA FACEBOOKU

Które marki samochodowe angażują najbardziej na Facebooku

Ponad milion wpisów od początku roku na Facebooku, po ponad 60 tys. opinii na Twitterze i YouTube, prawie 4 tys. informacji w serwisie Wykop.pl...
rp_6e2940cdd2_1573084135-adecco-portale.png

Media społecznościowe przyspieszają proces rekrutacji i pomagają zweryfikować dane z CV

Blisko połowa pracodawców prowadzi rekrutację przez media społecznościowe, żeby ją przyspieszyć – wynika z badania Adecco Poland. Serwisy takie, jak Facebook czy LinkedIn, stały się już...
UOKiK decyzja

Jasne zasady promocji – wyrok sądu

Bank, który oferuje konsumentom nagrody pieniężne ma obowiązek w jasny sposób informować o wszystkich warunkach jej przyznawania. Tym bardziej, że konsument wybierając produkty bankowe...
Kobiety na internetowych zakupach

Kobiety na internetowych zakupach

Najnowsza analiza aktywności zakupowej Polaków w internecie dostarcza bardzo ciekawych wyników. Kobiety wykonują 68 procent wszystkich transakcji związanych z odzieżą. Najbardziej popularnym towarem są...
Ile kosztuje reklama SEM dla biura rachunkowego?

Ile kosztuje reklama SEM dla biura rachunkowego?

Reklama w wyszukiwarce nie musi być dużą inwestycją, o ile jej treść i harmonogram będzie precyzyjnie pokrywać się ze specyficznymi potrzebami grup docelowych. Na...
polska

Polacy wybierają Logo dla swojego kraju!

Od 14 do 28 października br. odbędą się ogólnopolskie wybory Logo dla Polski. Każdy z Polaków mieszkających w kraju lub za granicą, może oddać...
rp_0bb462d54c_1690845835-IMM-reklama-OK.png

IMM: W I półroczu najwięcej na reklamę wydały koncerny farmaceutyczne. Duży budżet nie zawsze...

Firmy farmaceutyczne, branża spożywcza i sieci handlowe wydały najwięcej na reklamę w mediach tradycyjnych w I półroczu 2014 r. Każdy z tych sektorów przeznaczył na promocję ponad 1...
Aplikacje ERP i ECM do obsługi reklamacji, czyli jak zyskać mimo straty?

Spoty o prawach konsumenta – rozstrzygnięcie

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wybrał agencję, która wyprodukuje filmy reklamowe o nowych prawach konsumenckich. Spot zrealizuje firma S4 z Krakowa. Do Urzędu wpłynęły 23 propozycje,...
TUSK POLITYKIEM SIERPNIA

TUSK POLITYKIEM SIERPNIA

Wybór Donalda Tuska na przewodniczącego Rady Europejskiej sprawił, że jego przewaga w mediach nad pozostałymi liderami polskich partii politycznych była ogromna. Żaden z nich...
blog firmowy

Zasady współpracy z blogerami

Już od dłuższego czasu głośno jest o opłacalności współpracy z blogerami. Przestaje się mówić o tym czy warto, ale w jaki sposób to robić....
rysowanie-pxhere

Jak napisać materiał prasowy i być wilkiem w owczej skórze?

Media Relations, to zdecydowanie jeden z podstawowych działów PR i marketingu. Jest to filar podtrzymujący często całą kampanię. Jak sprawić, by się nigdy nie...
swiatowa-populacja-vs-liczba-uzytkowników-internetu-2005-2013

„Polski” biznes kończy się tam, gdzie zaczyna się Internet

"Polski" biznes kończy się tam, gdzie zaczyna się Internet Liczba użytkowników Internetu stale rośnie. Populacja świata liczyła w 2005 roku 6,5 miliarda ludzi, w 2013...
rp_ceb7b952de_87851330-reklama-internet.png

Za 2-3 lata wydatki na reklamę w internecie będą wyższe od tych na reklamę...

Reklama internetowa rośnie w siłę. Wartość rynku szacowana jest już na 2,5 mld zł, a wydatki firm na reklamę w sieci zwiększają się z roku na rok....
Centrala banku PKO BP w Warszawie

Banki spółdzielcze a banki komercyjne

Banki spółdzielcze w przeciwieństwie do banków komercyjnych nie promują się dzięki znanym twarzom, stawiają raczej na swoich pracowników, twierdzą, że najlepszą reklamą jest ich...
Apple Watch

Apple dalej z ręką na pulsie

Wczorajsza konferencja Apple przyniosła zagorzałym fanom marki wiele powodów do ekscytacji. Do grona produktów giganta z Cupertino, oprócz dwóch nowych iPhone'ów, dołączył bowiem interaktywny...
UOKiK decyzja

Vigget – fikcyjna promocja

Spółka Vigget sprzedająca urządzenia paramedyczne na pokazach wprowadzała konsumentów w błąd stosując fikcyjną promocję – uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Spółka została ukarana...
sklep

Sieci handlowe zmieniają strategię i coraz ostrzej walczą o konsumentów

Sieci handlowe zmieniają strategię marketingową, oferując konsumentom częstsze promocje. W ten sposób chcą przyciągnąć większą liczbę klientów do swoich sklepów. Jak wynika z cyklicznego raportu...
rp_e0db8a3cd2_1033146487-majewski-IT.png

Coraz niższe notowania spółek informatycznych na GPW

Spółki IT na polskiej giełdzie są tańsze niż największe firmy, które grupuje WIG30 oraz WIG50. W stosunku do listopada 2013 r. WIG-informatyka stracił blisko 13...
infografika-it

Trendy w IT: Bezpieczeństwo i bazy danych

W II kwartale tego roku na Pracuj.pl było ponad 13 tys. ofert pracy na stanowiska związane z IT. Ponad połowa ofert pracy dedykowana jest...
Duże firmy produkcyjne chcą wydać średnio 7,5 mln złotych na innowacje

Innowacyjność potrzebuje wsparcia promocyjnego i marketingowego

Wykreowanie innowacyjnego pomysłu nie zawsze wystarczy, aby odnieść sukces. Często potrzeba także znacznych środków finansowych, aby go wdrożyć. Istotną rolę w procesie komercjalizacji odgrywają...
rp_4bf0cd425e_2068358004-speedmail.png

Reklama rozsyłana za pomocą tradycyjnej poczty skuteczniejsza niż SMS i mailing

Mimo że nowoczesne kanały komunikacji bardzo się rozwinęły w ostatnich latach, tradycyjna przesyłka listowa pozostaje jedną z najbardziej powszechnych metod dotarcia z reklamą bezpośrednią do klienta. W...
content marketing

Renesans marketingu i PR?

W II kwartale tego roku na Pracuj.pl było blisko 4,5 tys. ofert pracy na stanowiska związane z komunikacją i marketingiem; to wzrost o 14...
design-thinking

Design thinking w Twojej firmie?

"Design thinkerzy" twierdzą, że kreatywne myślenie nie jest atrybutem tylko niektórych typów ludzi. Niemożliwym dla nich jest to, że ktoś takiego twórczego potencjału może...
123media

Czy farma fanów daje dobre owoce?

Każdy specjalista ds. marketingu internetowego spotkał się już ze zjawiskiem farmy fanów, które jest wszem i wobec dyskredytowane. Jednak czemu właściwie takie rozwiązania są...
rp_4ba0c3de34_1153694647-imm-raport-handlowy.png

Rosną wydatki banków na reklamę. Ponad 440 mln zł w II kwartale

Blisko 440 mln zł wydały na reklamę w II kwartale instytucje finansowe w Polsce. To wprawdzie o 5 proc. mniej niż rok wcześniej, ale dwa razy więcej niż...
Jabłka

#JedzJabłka szturmem wzięło polskie media społecznościowe

Brytyjski The Guardian chyli czoła, widząc nagłą mobilizację naszych rodaków w odpowiedzi na nierzetelne zagranie Władimira Putina. Pozostaje jednak postawić sobie zasadnicze pytanie: czy...
facebook

Strona WWW vs. fanpage. 6 powodów, dla których nie warto skupiać się tylko na...

Tendencja posiadania firmowego fanpage’a na Facebooku w zastępstwie strony internetowej widoczna jest wśród branż, które działają poza internetem, jak np. firmy z sektora gastronomicznego...
facebook like

Zakupy na Facebooku? Lubię to!

Internet daje nam wiele udogodnień i szybkich rozwiązań. Bardzo możliwe, że już niedługo będziemy mogli robić zakupy prosto z Facebooka. Serwis Zuckerberga jest właśnie...
marketing

Raport: Strategie marketingowe 2014

Ponad 50 % polskich przedsiębiorstw posiada sformułowaną strategię marketingową. W prawie 35% funkcjonuje ona w formie spisanej, a w 22% firm znajduje się „w...
komputer

Sezon wakacyjnych rekomendacji

Zadowolony klient to prawdziwa reklama. Analogicznie, ten którego oczekiwań nie spełnił nasz produkt czy usługa, staje się naprawdę dużym zagrożeniem dla reputacji. Szczególnie w...
rp_ef031e6d57_672867756-native-advertising.png

Specjaliści od marketingu stawiają na mniej agresywną reklamę

Reklama natywna zdobywa coraz więcej zwolenników wśród marketerów. To nowa jakość w marketingu internetowym. Z założenia nie powinna przekonywać klienta, że dany produkt jest dobry,...
rp_001afb0405_354189781-muzeum-na-kolkach.png

Muzea szukają niekonwencjonalnych sposobów na przyciągnięcie odwiedzających. Modne stają się mobilne muzea

Instytucje związane z rozpowszechnianiem kultury coraz częściej odchodzą od tradycyjnego modelu komunikacji z odbiorcą. Mobilne muzea, teatry czy kina to nowa, interaktywna forma edukacji kulturalnej, docierająca...
Aktualności mBanku: Wyniki finansowe i osiągnięcia

Rebranding mBanku wyróżniony w globalnym konkursie

Koncepcja rebrandingu marki mBank została uznana za jedną ze 100 najlepszych na świecie w plebiscycie Rebrand 100 Global Awards 2014. Projekt przygotowany przy wsparciu...
pracownik

Brand24 wzmacnia ofertę Sztabu Antykryzysowego

Oferta Sztabu Antykryzysowego, jedynej na polskim rynku kompleksowej usługi wsparcia w sytuacjach kryzysowych, rozbudowana została o nową usługę. Do agencji MSLGROUP, firmy HRK oraz...
blog firmowy

Dlaczego nie warto iść na wojnę z blogerami

Ikea, która wydawałaby się marką bardzo przyjazną swoim odbiorcom, niedawno popełniła karygodny błąd. Szwedzki gigant pozwał autorkę serwisu IKEAhackers.net, gdzie zamieszczano kreatywne pomysły na...
rp_9a36f00b70_1336028162-ibm-marketing-tlum.png

Big data zyskuje na znaczeniu także w marketingu i sprzedaży

Rośnie znaczenie danych i ich wykorzystania w działaniach marketingowych oraz sprzedażowych. Przedsiębiorstwa starają się przewidzieć, jaki będzie następny produkt, na którego zakup zdecydują się klienci. Firmy pracują także nad...