Orange ma 100 tys. klientów światłowodu. Kolejnych chce pozyskać nową ofertą z telewizją 4K i zostawić konkurencję w tyle

0

Największy telekom w Polsce skupia się na rozwoju sieci światłowodowej i sprzedaży łączonych usług, z których korzysta już ok. 850 tys. klientów. Operator właśnie wprowadził na rynek nową ofertę, która ma ugruntować jego pozycję i przyciągnąć nowych klientów. Usługi w Orange Love zostały dobrane tak, żeby wzajemnie się uzupełniały. Firma stawia na telewizję w rozdzielczości 4K i internet światłowodowy do 600 Mb/s.

 Chcemy przyciągnąć nowych klientów i wyjść naprzeciw potrzebom dotychczasowych. Dlatego wprowadziliśmy Orange Love. To cztery usługi w jednym prostym pakiecie: internet światłowodowy, telefonia stacjonarna i komórkowa z internetem mobilnym w technologii 4G oraz telewizja z dekoderem w rozdzielczości 4K. To pakiet łączący w jedno wszystko to, co najlepsze w Orange  mówi agencji Newseria Biznes Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Orange Polska konsekwentnie realizuje przyjętą w ubiegłym roku strategię szybkiego rozwoju sieci światłowodowej i mobilnej oraz usług konwergentnych (łączonych). Ze światłowodu Orange korzysta już 100 tys. klientów, a w zasięgu jest 1,5 miliona gospodarstw domowych. Pod względem oferty konwergentnej, która zapewnia kilka zintegrowanych usług w ramach jednego pakietu, Orange jest liderem rynku.

Kompleksowa oferta Orange Love uwzględnia kluczowe usługi dostarczane przez operatora. Klienci w ramach jednego pakietu mają szybki internet, w tym światłowód nawet do 600 Mb/s, telefonię komórkową i stacjonarną (VoIP) oraz telewizję z nową, rozbudowaną listą kanałów. Nowe pakiety Orange są dostępne w czterech wariantach cenowych, z których najtańszy kosztuje 69 zł miesięcznie.

W nowej ofercie telekom postawił mocny akcent na rozrywkę. W cenie zestawu klienci dostają telewizję z ok. setką kanałów, z czego 33 w jakości HD oraz kilkaset filmów na życzenie w wypożyczalni VoD. Ci, którzy wybiorą światłowód, otrzymają dekoder telewizyjny Samsung, który umożliwia oglądanie filmów w jakości 4K. Nowością jest aplikacja mobilna Orange TV Go, umożliwiająca oglądanie telewizji nawet po wyjściu z domu, w dowolnym miejscu, na ekranie tabletu lub smartfona.

Czytaj również:  Eniro Polska rozwija proces wewnętrznej certyfikacji pracowników

 Nasza oferta to nowa jakość oglądania telewizji. Obraz będzie tak ostry, że czasem wydaje się wręcz ostrzejszy niż w rzeczywistości. Do tego możliwość zabrania telewizji ze sobą tam, gdzie akurat jesteśmy na tablecie lub telefonie. To wszystko w atrakcyjnej cenie – dodaje Jean-François Fallacher.

Wiceprezes Orange Polska Mariusz Gaca zauważa, że nowa oferta Orange została pomyślana tak, żeby poszczególne usługi uzupełniały się wzajemnie. Ponadto decydując się na zintegrowane usługi w ramach Orange Love, klient dostaje jedną umowę i  rachunek, a formalności są uproszczone do minimum.

 Ten pakiet ma jedną umowę, jeden rachunek do przelewów i jedną obsługę. Znając doświadczenia naszych klientów, pozwalamy im raz wybrać to, co jest im w domu potrzebne i zająć się innymi sprawami  mówi Mariusz Gaca.

Z przeprowadzonych przez Orange badań wynika, że poza ceną dla klientów najbardziej liczą się: atrakcyjne treści TV, szybkość internetu, zaufanie do marki i jakość urządzeń.