Spotkanie klubowe Executive Club 15 września 2015 roku: w siedzibie Google o nowych technologiach.

0

Już trzecie w tym roku spotkanie klubowe Executive Club będzie poświęcone innowacyjnemu zarządzaniu. Swój głos w debacie pod hasłem: ,,Innowacyjne zarządzanie. Nowe technologie w służbie biznesu” przedstawią reprezentanci spółek, które mogą  poszczycić się bardzo wysokim poziomem zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Spotkanie klubowe Executive Club 15 września 2015 roku

Trudno sobie wyobrazić bardziej adekwatne miejsce do dyskusji na temat innowacyjnych technologii niż siedziba polskiego oddziału Google. Spotkanie w warszawskiej siedzibie firmy, usytuowanej w Warsaw Financial Center, otworzy prezentacja, którą przedstawi Magdalena Dziewguć – Head of Google for Work CEE. Do dyskusji na temat nowych technologii zaproszeni zostali: Agnieszka Hryniewicz-Bieniek – Country Director Google Polska, Dariusz Fabiszewski – Dyrektor Generalny Cisco Systems Poland, Adam LeszkiewiczPrezes Zarządu Grupy Azoty ZAK S.A., Maciej Nuckowski – Dyrektor Działu Usług Global Document Outsourcing w Xerox Polska, prof. dr hab. Piotr Płoszajski – Kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej.

Program spotkania klubowego skoncentruje się wokół aspektów jak: szanse i zagrożenia związane z implementacją nowych technologii dla przedsiębiorstw, fenomen serwisów społecznościowych i platform komunikacyjnych w strategii rozwoju przedsiębiorstw, zastosowanie innowacyjnych rozwiązań i jego wpływ na konkurencyjność przedsiębiorstw, prognozowane trendy technologiczne na 2016 rok.

Inicjatywa spotkań klubowych Executive Club jest nieodłącznym elementem strategii organizacji, która w tym roku będzie obchodzić swój jubileusz dziesięciolecia. Executive Club z powodzeniem promuje najlepsze standardy przywództwa i  zrzesza reprezentantów managementu polskich przedsiębiorstw oraz wybitne osobistości świata nauki i polityki. Organizowane przez klub spotkania odbywają się średnio raz na kwartał, a ich tematyka dotyczy najbardziej aktualnych tematów gospodarczych. Ważnym obszarem działalności spółki jest organizacja renomowanych konferencji branżowych oraz European Executive Forum – międzynarodowego summitu dla przywódców politycznych i liderów ze świata biznesu oraz nauki.

Partnerami wydarzenia są: Grupa Azoty, Xerox Polska, Google Polska.

Czytaj również:  Cyfrowa transformacja w Polsce wchodzi w fazę dojrzałości