Tomasz Galas objął stanowisko Wiceprezesa Zarządu ATM S.A., operatora największego polskiego centrum danych. Będzie koordynował działania związane z kontrolą finansów, transformacją procesów biznesowych i modernizacją systemów informatycznych spółki. To menadżer z osiemnastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu firmami z branży technologicznej.
Do niedawna Tomasz Galas był związany z grupą GTS Poland, gdzie jako Chief Financial Officer pełnił kluczową rolę w procesie zwiększenia wskaźników wydajności firmy, brał również udział we wcześniejszej konsolidacji spółek z grupy. Odpowiadał za strategię finansową i optymalizację kosztów operatora telekomunikacyjnego notującego 470 mln rocznego obrotu i zatrudniającego ponad 350 pracowników. Wcześniej na stanowisku Dyrektora Generalnego GTS Ukraine odpowiadał za rozwój biznesu telekomunikacyjnego i pozyskiwanie partnerów na rynku ukraińskim.
Swoją karierę menadżerską rozpoczął w 1996 roku, przyjmując funkcję Menadżera ds. Ekonomiczno-Finansowych w ZWUT Siemens Polska, gdzie zajmował się analityką kosztów, kontrolą inwestycji i nadzorem przepływów pieniężnych oraz odpowiadał za współpracę z klientami i negocjacje handlowe. Następnie piastował stanowisko Dyrektora Finansowego w firmie Telepage S.A., gdzie koordynował restrukturyzację spółki, będąc odpowiedzialnym za planowanie budżetu, analizę danych finansowych i kontakty z sektorem bankowym.
W 1999 roku dołączył do zarządu spółki Internet Partners, jednego z największych ówczesnych dostawców Internetu w Polsce, obejmując jednocześnie stanowisko Dyrektora Finansowego. Tam zajmował się planowaniem strategii biznesowej i operacji finansowych firmy osiągającej ponad 100 mln złotych rocznego przychodu. Dzięki podjętym przez niego działaniom kreującym wartość biznesu zysk EBIDTA przedsiębiorstwa w ciągu dwóch lat z poziomu -60% wzrósł do poziomu +8%.
Tomasz Galas jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, ponadto w Szkole Biznesu tejże uczelni, współpracującej z London Business School, uzyskał tytuł Master of Science in Business.