Liczba internautów w Polsce we wrześniu 2020 roku wyniosła ogółem 27,7 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 22,4 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,4 mln.
Wrzesień 2020 to ostatni miesiąc, którego wyniki udostępniliśmy w dotychczasowej formule. W październiku uruchomione zostało nowe badanie jednoźródłowe – Mediapanel – obejmujące pomiar internetu, radia i telewizji.
Spis treści:
Wydawcy
Wszystkie urządzenia
Komputery osobiste i laptopy
Urządzenia mobilne
Domeny
Wszystkie urządzenia
Komputery osobiste i laptopy
Urządzenia mobilne
Aplikacje
Liczebność próby: N=252574. Grupa objęta badaniem 7-75 lat. Do badania wykorzystano dane o strukturze internautów pochodzące z badania NetTrack Kantar MillwardBrown z III kwartału 2019r. i badania Maluchy z 2018r.
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI)
PBI wspiera rynek wiedzą pozwalającą podejmować lepsze decyzje biznesowe w środowisku cyfrowym. W tym celu organizacja prowadzi i udostępnia wyniki badań internetu – standardu pomiaru widowni internetowej Gemius/PBI oraz badań własnych. Z danych PBI korzystają przedstawiciele wydawców, domów mediowych, działów badawczych dużych firm oraz agencje interaktywne. PBI przyczynia się do rozwoju cyfrowego rynku, dzieląc się także wiedzą ekspercką i nawiązując współpracę z organizacjami partnerskimi o zbliżonym profilu działalności.