All in! Games wypracowało w pierwszym półroczu 5,3 mln zysku netto

Piotr Żygadło, prezes All in! Games
Piotr Żygadło, prezes All in! Games

All in! Games, notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie wydawca gier komputerowych, wypracował w pierwszym półroczu br. 35 mln zł łącznych przychodów (11,9 mln zł ze sprzedaży gier oraz 23,1 mln zł pozostałych przychodów), w porównaniu do 3,6 mln zł w analogicznym okresie ub. roku.  Od stycznia All in! Games osiągnęło 5,3 mln zł zysku netto.

Mamy za sobą najlepsze półrocze w historii spółki – mówi Piotr Żygadło, prezes All in! Games. – Nie tylko wypracowaliśmy rekordowy przychód w wysokości ponad 35 mln zł, ale także zakończyliśmy proces redukcji zadłużenia. Jak na trzeci rok działalności oceniamy to pierwsze półrocze bardzo dobrze. Według naszych szacunków jest to dopiero początek tak dobrych wyników i można oczekiwać, że z każdym rokiem będziemy teraz poprawiać rezultaty – mówi Piotr Żygadło, prezes zarządu All in! Games.

– Jeżli chodzi o premiery, to w pierwszym półroczu koncentrowaliśmy się na mniejszych produkcjach. Niektóre z wydanych gier znajdowały się w portfolio spółki od samego początku naszej działalności wydawniczej. W drugiej połowie roku dominować będzie oczywiście Chernobylite i sezon świątecznych wyprzedaży. No i oczywiście nie możemy zapominać o naszym największym bestsellerze czyli Ghostrunnerze – tutaj również w drugiej połowie jeszcze się będzie sporo dział – dodaje Piotr Żygadło. – Mamy szczególnie duże nadzieje związane z czwartym kwartałem roku. Chcielibyśmy nie tylko pobić znowu wyniki sprzedażowe, ale też będziemy prowadzić działania, by przychody za drugie półrocze były na podobnym poziomie co w tym pierwszym – wyjaśnia prezes.

Spółka w raportowanym okresie kontynuowała wsparcie dla najlepiej sprzedających się gier ze swojego portfolio, czyli Ghostrunnera i Tools Up! (DLC), a także wydała takie gry jak Paradise Lost, Of Bird and Cage czy też Lumberhill. All in! Games uczestniczyło również w jednym z najbardziej prestiżowych eventów branżowych, E3, gdzie prezentowało największe swoje produkcje.

– Za kilka tygodni będziemy obchodzić naszą trzecią rocznicę obecności na rynku. Ogromnym sukcesem jest Chernobylite, które niedawno wyszedł z Wczesnego Dostępu oraz na konsole PS4 i Xbox One, a także Ghostrunner, który pod koniec września pojawił się na konsolach nowej generacji. Pomimo sprzedaży IP będziemy uczestniczyć w przyszłych zyskach także tej wersji. Jesteśmy na dobrej drodze, by dołączyć do czołówki światowych wydawców gier, mamy do tego predyspozycje i mocno wierzymy w skuteczność naszej strategii. Niedługo zaprezentujemy kolejne kroki rozwoju All in! Games podsumowuje Piotr Żygadło.