e-Xim IT zadebiutuje na NewConnect

GPW (4)

e-Xim IT, firma wdrożeniowa i dostawca innowacyjnych rozwiązań w zakresie Cyfrowej Transformacji, Rozwoju Aplikacji i Zarządzania Usługami, w drugiej połowie roku planuje zadebiutować na rynku NewConnect.

Działalność e-Xim IT obejmuje usługi wdrożeniowe, w ramach których eksperci Spółki zapewniają całościową implementację rozwiązania w środowisku klienta, począwszy od analiz przedwdrożeniowych oraz konsultacji, poprzez instalację i szkolenia, kończąc na późniejszym, niejednokrotnie wieloletnim, wsparciu i rozwoju.

Firma specjalizuje się w systemach informatycznych wspierających proces Cyfrowej Transformacji przedsiębiorstw oraz wspomagających, zgodnie z filozofią DevOps, redukcję bądź eliminację ograniczeń w procesie wytwórczym aplikacji.

W ramach obszaru Zarządzania Usługami, Spółka oferuje rozwiązania umożliwiające efektywne zarządzanie procesami wsparcia w organizacjach oraz wspomagające adaptację modelu usługowego w przedsiębiorstwach, w oparciu o standard rynkowy ITIL®.

e-Xim IT wykorzystuje oprogramowanie największych globalnych producentów. Głównym partnerem, z którym w 2016 roku nawiązano strategiczne partnerstwo, jest CA Technologies – światowy lider w obszarze Digital Transformation i Application Delivery.

Branża IT, a także oczekiwania i potrzeby firm w tym obszarze dynamicznie się zmieniają. Cyfrowa transformacja rodzi określone wymagania, dlatego też i my stawiamy na intensywny rozwój, zarówno pod kątem kompetencji zespołu, jak i poszczególnych obszarów działalności. Chcemy podjąć działania, które wzmocnią naszą pozycję na rynku i uczynią nas podmiotem jeszcze bardziej konkurencyjnym – mówi Marcin Chmiela, Wiceprezes Zarządu e-Xim IT.

Z usług e-Xim IT korzystają zarówno światowe korporacje, jak i dynamicznie rozwijające się polskie przedsiębiorstwa. Wśród klientów Spółki można wymienić największe firmy m.in. z branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej czy paliwowej oraz spółki zagraniczne.

Według wstępnych wyników, w 2017 roku Spółka uzyskała przychody netto na poziomie 6 190 908,83  zł,  z czego 55,44% przyniósł obszar Application Delivery, podczas gdy Service Management odpowiadał za 29,57%. Koszty działalności operacyjnej wyniosły 5 801 247,94 zł, natomiast zysk netto kształtował się na poziomie 453 071,03 zł.