Grupa Kapitałowa Kool2Play z rekordowymi przychodami w 2021 roku

Marcin Marzęcki – prezes Kool2Play
Marcin Marzęcki - prezes Kool2Play

O ponad 80% wzrosły w 2021 roku przychody Grupy Kapitałowej Kool2Play, wynika ze wstępnych nie audytowanych wyników opublikowanych przez spółkę. To dobry prognostyk na 2022 rok, który będzie dla Kool2Play przełomowym. Już w marcu zadebiutuje długo wyczekiwana gra Uragun oraz rozpoczną się zamknięte testy oprogramowania Buffmaker, którego sprzedaż ma być trzecim źródłem przychodów Grupy Kapitałowej.

Do 4,4 mln złotych wzrosły przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Kool2Play w 2021 roku. To wzrost o 83% w porównaniu do 2,4 miliona zł w roku 2020. Większość z nich jest udziałem spółki zależnej  – Kool Things. To efekt znaczącego poszerzenie zakresu usług oferowanych przez spółkę zależną. Od końca 2020 roku agencja marketingu gamingowego tworzy kompletne kampanie marketingowe dla wielu klientów z całego świata. Kool Things obecnie, to nie tylko PR i influencer marketing, ale również planowanie mediów, strategia komunikacji, kampanie Google Ads, social media, brandingowe oraz PR. Wśród klientów obsługiwanych przez Kool Things są m.in. takie firmy jak: Activision Blizzard, PUBG Corporation, Razer, Square Enix, Take-Two Interactive i The Pokémon Company.

Miniony rok był dla nas niezwykle owocny. Liczne wzmocnienia kadrowe, rekordowe wyniki sprzedaży, to tylko początek – mówi Marcin Marzęcki, prezes Kool2Play. – Perspektywy na przyszłość dla grupy kapitałowej są bardzo obiecujące. Przede wszystkim w marcu nastąpi wyczekiwany launch Uraguna w early access, co odbije się pozytywnie na przychodach całej grupy.  Ponadto w tym roku rozpoczynamy testy tworzonego przez Kool Things Buffmakera, czyli oprogramowania typu SaaS (software as a service), służącego do automatyzacji, przetwarzania i analityki danych usług marketingowych. Najważniejsze wydarzenia są dopiero przed nami, dlatego wierzymy, że wynik GK Kool2Play w 2022 zaskoczy bardzo pozytywnie naszych akcjonariuszy.

W wersję próbną  Uraguna będziemy mogli zagrać jeszcze przed launchem w early access. W ramach Festiwalu Steam Next, który będzie trwać od 21 do 28 lutego, udostępnione zostanie demo gry.

Uragun to przede wszystkim pełna akcji strzelanka, która ma zapewnić szybką, widowiskową rozgrywkę. Gra oferuje dużą ilość dynamicznych, skondensowanych misji. Dzięki temu zapewni fun zarówno graczom, którzy chcą poświęcić więcej czasu i doskonalić swoje umiejętności, jak i tym, którzy szukają krótkiej, energicznej rozrywki. Kierując zabójczym, ale budzącym sympatię mechem, będziemy mogli niszczyć przeciwników na różne sposoby wybierając zestawy uzbrojenia (np. shotgun oraz wyrzutnia rakiet, czy futurystyczny bumerang). To wszystko w różniących się wizualnie etapach (cyberpunkowy Hong Kong, gorąca i piaszczysta Barcelona, czy mroźny Kanion). Twórcy udostępnili właśnie najnowsze wideo przedstawiające jak zmieniała się gra w trakcie dewelopmentu. Gra będzie tytułem rozwijanym długofalowo na wszystkich platformach: PC, Xbox, PlayStation i Switch. Przyczynią się do tego m.in. uzyskane przez Kool2Play granty o łącznej wartości ponad 5,2 miliona złotych. Pierwszy z wspartych projektów dotyczy stworzenia zaawansowanej sztucznej inteligencji przeciwników, a drugi automatyzacji testowania gier z wykorzystaniem SI.