Image Power zmierza na NewConnect – debiut w I kwartale 2021 roku

NewConnect

Warszawskie studio Image Power S.A. planuje zadebiutować na NewConnect w I kwartale przyszłego roku. Obecna wycena spółki to ok. 30 mln złotych. Firma pracuje aktualnie nad 11 grami i ma w zanadrzu ogłoszenie kolejnych premier. Docelowo chce wydawać 4-5 produkcji rocznie, wykorzystując doświadczenie zdobyte zarówno w branży, jak i poza nią. Za doradztwo dla spółki odpowiedzialny jest Blue Oak Advisory, a domem maklerskim jest BDM.

Spółka jest już po trzech udanych emisjach. W 2019 roku 25,93 proc. akcji Image Power z serii B nabyła notowana na GPW spółka PlayWay. Większość emisji serii C nabyli dotychczasowi akcjonariusze, a emisję serii D, w kwocie miliona złotych, dwóch inwestorów, w tym firma inwestycyjna z Gdańska. W związku z dużym zainteresowaniem rynku, a także planowanym debiutem, na walnym zgromadzeniu podjęto decyzję o zaplanowaniu emisji akcji serii E. Pozyskane do tej pory środki zostały zainwestowane w produkcję 5 gier oraz pre-produkcję kolejnych. Image Power prowadzi także rozmowy z jednym z funduszy inwestycyjnych, aby dalej skutecznie realizować obraną strategię, chociaż władze Spółki nie wykluczają też skierowania oferty do osób fizycznych, w zależności od ostatecznych warunków.

Debiut na rynku NewConnect to ważny etap rozwoju Spółki i wywiązanie się z obietnicy złożonej inwestorom. Według oceny naszych doradców upublicznienie akcji powinno się odbyć w I kwartale 2021 r. Chcemy zasilić grono tych udanych debiutów z branży gamingowej, dlatego aby osiągnąć stabilne i długoterminowe wzrosty, chcemy intensywnie rozwijać ofertę Spółki, a także kończyć i wydawać kolejne zapowiedziane produkcje. Skupiamy się na kategorii symulatorów, ale realizujemy też inne pomysły, które zaskoczą graczy – zapowiada Marcin Zaleński, przewodniczący rady nadzorczej Image Power.

Spółka zatrudnia kilkanaście osób. Posiada cztery w pełni produkcyjne zespoły wewnętrzne i jeden zespół zewnętrzny. Aktualnie trwają prace nad powołaniem kolejnego zespołu. Image Power współpracuje także z freelancerami oraz z jedną ze Spółek z grupy PlayWay przy produkcji Yacht Mechanic Simulator. Tematyka gry została wybrana na podstawie prywatnych doświadczeń i pasji członków zespołu. Duża część zapowiedzianych gier wykorzystuje motywy, które stanowią hobby przedstawicieli Zarządu oraz zespołu produkcyjnego, takie jak łucznictwo czy off-road.

Image Power w tym roku planuje wydać grę DieselPunk Wars, którego wersja demo została bardzo dobrze przyjęta przez graczy na platformie Steam. Z kolei wersja demonstracyjna Yacht Mechanic Simulator pokazana została 7 października w ramach Steam Festival. Niedługo dla gry zorganizowana zostanie kampania na Kickstarterze. Największe zainteresowanie graczy wzbudza natomiast Ambulance Simulator, którego nowy gameplay przyczynił się do rosnącej wishlisty dla tego tytułu na Steamie. Inne gry z portfolio spółki znajdujące się w produkcji i pre-produkcji to m.in. Archer: The Witch’s Wrath, Offroad Mechanic Simulator, Gaming Constructor Simulator i Eco Warrior.