– Polski rynek może przyjąć hotele o różnym modelu biznesowym. Nie musimy się więc koncentrować tylko na jednym. Analizujemy możliwości dla naszych linii hoteli: smart casual, business oraz design. I w zależności od miasta decydujemy, który model będzie najlepiej pasować. – mówi w rozmowie z MarketNews24 Rupert Simoner, CEO Vienna House i dodaje: – Polski rynek rośnie bardzo stabilnie. Każdego roku mamy wzrost powyżej 6 proc. To bardzo dobry wynik, szczególnie jeżeli porównamy go do innych krajów Europy Centralnej. Więcej w materiale wideo.
TURYSTYKA I HOTELARSTWO Rynek hotelarski w Polsce rośnie powyżej 6 proc. rocznie
NAJNOWSZY ARTYKUŁ
Przewoźnicy drogowi w poważnym kryzysie. W zachodniopomorskim rośnie ilość firm, które...
Redakcja -
Dramatyczna sytuacja polskich przewoźników. Winna wojna na Ukrainie i pakiet mobilności.
Północna Izba Gospodarcza oraz Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Przewoźników Drogowych zwracają uwagę na trudną sytuację sektora...
GORĄCY TEMAT
58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy
Redakcja -
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
W 2023 r. ubezpieczyciele wypłacili poszkodowanym 44,2 mld zł – za...
Redakcja -
W 2023 r. Polacy otrzymali 44,2 mld zł odszkodowań i świadczeń ubezpieczeniowych – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). To 0,3 proc. mniej niż...