SaveCart ratuje internetowe koszyki

0

Jak pokazują badania, aż 7 na 10 osób kupujących online porzuca koszyk z wybranymi produktami i nie kończy zakupów. Polski start-up SaveCart znalazł na to rozwiązanie. Firma wprowadziła na rynek autorskie narzędzie e-commerce, które pozwala zwiększyć liczbę realizowanych transakcji. Monitorując zachowania i preferencje kupujących oraz tworząc spersonalizowane oferty, SaveCart angażuje i inspiruje do dalszych zakupów.

Klienci sklepów internetowych, już po dodaniu produktów do koszyka, często zmieniają zdanie i nie kończą zakupów. Niecierpliwi ich długość całego procesu lub skomplikowana nawigacja, bywają zaskoczeni ceną końcową lub znajdują tańszą ofertę. Jest jednak sposób, aby to zmienić.

Ponad 1 milion złotych – to wartość transakcji online uratowanych przez SaveCart, firmę, która zadebiutowała na polskim rynku e-commerce zaledwie kilka miesięcy temu. Jesteśmy jedną z pierwszych firm w Polsce, która oferuje tak kompleksowy system wsparcia sprzedaży w e-commerce. Sklepy, które zdecydowały się wdrożyć nasze rozwiązanie w ciągu zaledwie kilku miesięcy zyskały dodatkowe 1 mln złotych w uratowanych przez SaveCart transakcjach. Nadal pracujemy nad rozwojem oferty i wprowadzamy nowe usługi, które pozwalają na jeszcze bardziej spersonalizowane podejście do klientów, a przez to tworzenie angażujących i co najważniejsze skutecznych kampanii – mówi Piotr Ziółkowski, Business Development Director w SaveCart.

SaveCart monitoruje i zapisuje pełną aktywność klientów e-sklepu, w tym niezarejestrowanych gości, niezalogowanych użytkowników oraz zalogowanych stałych klientów. Na bazie zebranych danych tworzy ich profile i zapamiętuje preferencje. Następnie, w czasie rzeczywistym rekomenduje konkretne produkty na podstawie zdiagnozowanych intencji zakupowych. Narzędzie jest tak skonstruowane, że umożliwia dotarcie z wybranym komunikatem do konkretnego klienta lub całej grupy, zaś dynamiczna modyfikacja layoutu pozwala na zwiększenie widoczności rekomendowanych  produktów oraz tworzenie personalizowanych przekazów.

SaveCart zadebiutował na polskim rynku e-commerce w listopadzie 2014 roku. Dotychczasowe kampanie zrealizowane przez firmę pokazują, że dzięki systemowi obroty w e-sklepach wzrastają średnio o 20 proc.

Czytaj również:  Siła rekomendacji, czyli jak opinie o firmie wpływają na jej wizerunek i sprzedaż